شناسه خبر : 34190
چهارشنبه 09 ارديبهشت 1394 , 14:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این انقلاب ملکوتی است

این انقلاب ملکوتی است؛ شاید به مو برسد اما پاره نمی‌شود

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران گفت: شعوری بالاتر از شعور انسانی پشت این انقلاب است و همین شعور ملکوتی است که انقلاب اسلامی را به قدرتی رسانده است که توانسته است تمام معادلات جهانی را بر هم بزند

به گزارش «خبرگزاری دانشجوو» به نقل از زیتون ، سردار عروج در دومین یادواره شهید حسن شفیع زاده در دانشگاه پیام نور تبریز جنگ را معرکه ای ادراکی دانست و گفت: بررسی هایی که در دنیا صورت گرفته است حاکی از آن است که در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا نتوانست در برابر پدیده ای به نام افکار امام خمینی(ره) ایستاده و پیروز شود و به اعتراف استکبار جهانی، این افکار نابود شدنی نیست.

وی افزود: شعوری بالاتر از شعور انسانی پشت این انقلاب است و همین شعور ملکوتی است که انقلاب اسلامی را به قدرتی رسانده است که توانسته است تمام معادلات جهانی را بر هم زده و حرکت های عظیم اعتقادی و مذهبی را در جهان به راه بیندازد .

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حرکتی که با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد از پشتوانه عظیم اعتقادی و مذهبی برخوردار بود، تاکید کرد: در اصول مبارزه و جنگ اصلی وجود دارد که در تمامی دانشگاه های نظامی تدریس می شود و آن این است که وقتی دیدید یک به سه هستید حمله کرده و مبارزه کنید اما ایران در هشت سال دفاع مقدس یک صدم دنیا بود اما توانست در مقابل تمامی دنیا بایستد و پشتوانه ملکوتی خود را به رخ جهانیان بکشد.

سردار عروج هم چنین ادامه داد: ما فرماندهی داریم که غایب است و تمامی ما رزمندگان جبهه حق علیه باطل فرمانبردار فرمانده خود هستیم، چرا در هشت سال دفاع مقدس رفتارهای اهالی بهشت را در رزمندگان خود شاهد بودیم.

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران با بیان نقل قولی از یک دانشمند و استاد دانشگاه های مطرح جهان گفت: شفیع زاده کسی بود که لحظه ای از مسئولیت خود غافل نشد و زمانی که در کارهای خود دچار اشتباهی می شد سریعا عذرخواهی کرده و در صدد جبران اشتباهات خود برمی آمد.

علم و معرفت باید در مسیر نور الهی حرکت کند

وی با بیان اینکه تمامی اقشار پیرو جوان، زن و مرد در جنگ حق علیه باطل وارد عرصه شده بودند ، تاکید کرد: ما باید حواسمان را به خوبی جمع کنیم تا بتوانیم در برابر حربه هایی که دشمنان برای ما ترتیب داده اند مقاوم باشیم، علم و معرفت باید در مسیر نور الهی حرکت کند تا بتواند با نور خود با قدرت در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی کند.

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران هم چنین با اشاره به تاثیر رهنمودهای امام خمینی(ره) در رفتار و عملکرد رزمندگان گفت: همگی به عینه دیدیم که در جنگی که با مختصات مورد فرمان امام خمینی(ره) ترتیب داده شده بود همه نوع انسان حضور یافته بودند و حتی کسی که تا دیروز او را سست عنصر خطاب می کرد آمد و در جبهه های جنگ به مقام شهادت نایل شد.

سردار عروج شهدا را مدافعان مظلومان دانست و گفت: امکان نداشت که شهدا ظلمی را ببینند و در مقابل آن ساکت بمانند و همین روحیه انقلابی است که باعث شده است که در جهانی که فیلسوف جلوتر از پیامبر راه می رود و فساد جهان را دربرگرفته است، انقلاب اسلامی پایدار و پرقدرت بوده و در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب ملکوتی است و تا زمانی که در مسیر الهی  حرکت کند هیچ چیزی نمی تواند این انقلاب و کشور را از پای دربیاورد شاید به مو برسد اما هرگز پاره نخواهد شد

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi