شناسه خبر : 104151
چهارشنبه 12 مهر 1402 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشک شوق برای رسیدن به آرزوی شهادت

فاش نیوز - شهید مهدی اسماعیل زاده در وصیتنامه خود نوشته است: هم اکنون که روز‌های آخر عمرم را می‌گذرانم، اشک شوق در چشمانم حلقه زده است.

کد خبر: ۶۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲ - 04October 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در بین شهدای نجف آباد، یک شهید به نام «مهدی اسماعیل زاده» فرزند علی وجود دارد که ۲۰ شهریور ۶۴ در ۲۱ سالگی طی عملیات قادر در حوالی اشنویه به شهادت می‌رسد و (احتمالاً سال‌ها بعد تفحص) در قطعه سه، ردیف هشت گلزار شهدای نجف آباد به خاک سپرده می‌شود. به احتمال زیاد، این مصاحبه مربوط به همین شهید باشد. پدر این شهید نیز طبق خاطرات ثبت شده از خانواده شهید، طلبه، رزمنده و جانباز دفاع مقدس بوده و در روستا‌های محروم منطقه، فعالیت می‌کرده است.

اشک شوق برای رسیدن به آرزوی شهادت

شهید مهدی اسماعیل‌زاده در بخشی از آخرین وصیتش که حدود ۱۴ روز قبل از شهادت تنظیم شده، نوشته است: خدایا تو را شکر می‌کنم و از تو می‌خواهم مرا در زمرۀ شهدایت قرار بده. خداوند، هم اکنون که روز‌های آخر عمرم را می‌گذرانم، اشک شوق در چشمانم حلقه زده است. به این امید که به من لیاقت مردن در راه خودت را عطا بفرمایی. گرچه من این لیاقت را ندارم. در این مدت کوتاهی که در جبهه‌ها بودم، دریافتم که نزدیک‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به تو، شهادت است. پس از تو تقاضا دارم مرا به آرزویم برسان.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi