شناسه خبر : 32876
شنبه 01 فروردين 1394 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ جانانه «حاج قاسم» به تهدید ترور آمریکائی ها

هرچند او بنا بر اعترافات آمریکایی‌ها، یکی از پنج مرد قدرتمند خاورمیانه است، خود می‌گوید: هنگامی که امام خمینی (ره) در وصیتنامه خود می‌فرماید: «جان من فدای ملتم، جان من به عنوان یک سرباز کوچک چه ارزشی دارد» / و هرچند آمریکایی‌ها وی را تهدید به ترور کرده‌اند، می‌گوید این تهدید نیست، کمک به شوقی است؛ شوق کشته شدن در راه دین خدا، شوق وصال یاران و امام. پاسخ‌های حاج قاسم به تهدیدات آمریکا خواندنی است.

پاسخ «حاج قاسم» به تهدیدات آمریکا؛   این تهدید نیست»، کمک به شوق قدیمی، شهادت است.

سردار قاسم سلیمانی

داستانی هست که «دیوید پترائوس»، رئیس جدید سیا علاقه دارد آن را بازگو کند؛ این داستان به هنگامی بازمی‌گردد که وی یک ژنرال چهار ستاره در عراق بود.


اوایل سال 2008، طی درگیری‌های رخ داده میان گروه شبه نظامیان شیعه از یک طرف و ارتش آمریکا از سوی  دیگر، به «دیوید پترائوس» یک تلفن داده شد که در آن، پیامکی از یک ژنرال ایرانی بود؛ ژنرالی که از آن به بعد تبدیل به الهه انتقام شد.

بنا بر این گزارش، این پیام از سوی «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس بود و توسط یکی از رهبران عراقی منتقل و در آن نوشته شده بود: «ژنرال پترائوس»، شما باید من را بشناسید، من قاسم سلیمانی هستم؛ کسی که سیاست‌های ایران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان کنترل می‌کند؛ افزون بر این که مشخص است، سفیر ایران در بغداد نیز عضو سپاه قدس و جانشین او نیز عضو سپاه قدس است.

این گزارش آورده است، از زمان انتشار این خبر، مشخص شد که حاج قاسم سلیمانی، تبدیل به کابوس این روزهای مقام‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا شده است تا جایی که آنان آشکارا از تلاش برای ترور وی هم نام برده‌اند.

بنا بر این گزارش، قاسم سلیمانی که خود را سربازی کوچک برای ایران و جمهوری اسلامی می‌داند، در سال 2009 در فهرست پنج نفر از قدرتمندترین مردان خاورمیانه نشریه «فارین پالیسی» آمریکا، قرار گرفت.

همچنین «دیوید اینیاتوس»، روزنامه‌نگار آمریکایی، حاج قاسم سلیمانی را «نوک نیزه ایران» نامید. «رابرن گرونیه»، مقام سابق سیا نیز قاسم سلیمانی را فردی شدیدا مهم و تأثیرگذار معرفی کرده است.

وی هم اکنون یکی از ایرانیانی است که نه تنها در فهرست تحریم‌های ایالات متحده آمریکا است، که همزمان و آشکارا تلاش‌هایی برای ترور وی نیز سازماندهی شده است؛ اما قاسم سلیمانی به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های خاورمیانه، در پاسخ به تهدید‌های آمریکا   در رزمایش امروز 50 هزار نفری بسیجیان در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان اینچنین می‌گوید:

«این تهدید نیست، کمک به شوقی قدیمی است. در پاسخ به افرادی که گمان می‌کنند با تهدیدها ترس بر ما حاکم می‌شود. می‌گویم خداوندا شهادت در راه خودت را به دست دشمنان دینت، نصیب من بگردان».

وی همچنین افزوده است:

زمانی که امام خمینی (ره) در وصیتنامه خود می‌فرماید: «جان من فدای ملتم، جان من به عنوان یک سرباز کوچک چه ارزشی دارد»، وی تصریح کرد: اگر میلیون‌ها نفر در راه آرمان‌هایی مانند مذهب، دین، ‌پیامبر و راه امام حسین (ع) ـ‌ که هر کدام به تنهایی افتخار شهادت دارد ـ‌ شهید شوند، ‌ارزشمند است.

حاج قاسم همچنین ادامه می‌دهد:

این تهدید نیست، کمک به شوقی است، برای فرزند دورافتاده از مادر، هزاران نفر در شوق شهادت اشک می‌ریزند.

سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در پایان خواستار آمین گفتن همه به دعایش هستند که می‌گوید:

خداوندا شهادت در راه خودت را به دست دشمنان دینت نصیب من بگردان.

منبع: تابناک

اینستاگرام
با سلام لطفا درباره فرق امتیازات فرزندان شهید در قانون برنامه پنجم که همانند جانبازان 50 درصد و بالاتر تلقی میشدند با قانون جامع ایثارگران که این امتیاز از انان سلب شده است را شفاف سازی کنید که ایا فرزندان شهید همچون برنامه پنجم مانند جانبازان 50 درصد از امتیازات مقرر همانند قبل استفاده کنند مانند معافیت از مالیات حقوق و دستمزد و بازنشستگی و حق ایثارگری که این موارد اصلا در قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران دیده نمیشود و به نظر بلکل حذف شده است و فقط در یک تبصره اصلاحی فرزندان شهید و همسران شهید را ایثارگر تلقی نموده اند که برای شخص ایثارگر در قانون خدمات رسانی تعریف مشخصی به از لحاظ تعلق امتیازات فوق به میان نیامده است و تعیین تکلیف ان را بر عهده بنیاد و تصویب هیات وزیران به طور سلیقه ای گذاشته اند یعنی بنیاد شهید در دادن هر نوع امتیاز به فرزند شهید کاملا میتواند سلیقهای عمل بنماید و به تصویب هیات وزیران برساند که این دور از انصاف میباشد
عزیز من صحبت شما چه ربطی به مطلب بالا دارد ، لطفا دقت نمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi