شناسه خبر : 41195
جمعه 18 دي 1394 , 18:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تزریق خون جهاد در رگهای مسلمین

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خون پاک عالم مجاهد شیخ نمر باعث تزریق خون جهاد و مبارزه در مسلمانان و نجات آنان از دست وهابیت نوکر آمریکا و صهیونیست می شود.

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: سعودی ها تلاش بی جا و سیاست های اشتباهی را در پیش گرفته اند.
وی همچنین با اشاره به مناسبت 19 دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال 56، افزود: این روز، از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز و افتخار آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که در واقع بزرگترین جرقه برای شروع انقلاب شکوهمند اسلامی شد.
آیت الله خاتمی ادامه داد: به دنبال قیام 19 دی مردم قم، سلسله قیام های متعدد در شهرهای مختلف کشور برای بزرگداشت شهدای قیام های به هم پیوسته انجام شد.
وی با اشاره به 20 دی سالروز قتل امیر کبیر، اظهار کرد: این واقعه یکی از برگ های ننگین تاریخ دوره قاجار است که ارتجاع سیاه و نوکران انگلیس در آن دوران، مردی را که فکر بلند و روشنی داشت به قتل رساندند.
آیت الله خاتمی همچنین با اشاره به 21 دی سالروز شهادت و ترور شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشور، افزود: از برکت خون و علم این شهیدان، تعداد جوانان نخبه و انقلابی در کشور هر روز بیشتر می شود.
امام جمعه زنجان با اشاره به گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور گفت: در زمان حاضر به برکت نظام اسلامی در 845 شهر و در صدها شهر سنی نشین کشور نیز نماز جمعه اقامه می شود.
آیت الله خاتمی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نمازجمعه به قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق، خاطر نشان کرد: جنگ امروز جنگ معنوی، اعتقادی، ایمانی و سیاسی است و هدف نماز جمعه تبیین و روشنگری برای مردم در عرصه جنگ نرم است.

ایرنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi