شناسه خبر : 70872
یکشنبه 03 آذر 1398 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران فردا درمیان مردم علیه فتنه و آشوب فریاد خواهند زد

تهرانی ها فردا برای اعلام انزجار از آشوبگران و تخریبگران و اعلام حمایت از بیانات رهبر انقلاب و به منظور رساندن خواسته های بحق مردم به گوش مسئولان دولتی راهپیمایی می کنند.

فاش نیوز - مردم تهران فردا برای اعلام انزجار از آشوبگران و تخریبگران و اعلام حمایت از بیانات رهبر انقلاب و به منظور رساندن خواسته های به حق مردم به گوش مسئولان دولتی راهپیمایی می کنند.

پس از اینکه آتش کینه برآمده از سال ها عقده و نفرت دشمنان این مرز و بوم و در راس آنها آمریکای جهانخوار که به بهانه بی تدبیری مسئولان در نحوه اعلام و اجرای سهمیه بندی بنزین روی داد، با هوشیاری و بصیرت مردم خاموش شد، مردم تهران نیز در ادامه راهپیمایی های گسترده در سراسر کشور که طی چند روز اخیر ادامه داشته است، فردا برای اعلام انزجار از آشوبگران و تخریبگران و اعلام حمایت از بیانات رهبر انقلاب و به منظور رساندن خواسته های به حق خود به گوش مسئولان دولتی راهپیمایی می کنند.

حال که با روشنگری رهبری معظم انقلاب این نقشه شوم بار دیگر رنگ باخته و پس از چند روز، آتش فتنه جدید آنها با بصیرت و هوشیاری مردم و جدا شدن صف معترضین با اندک آشوب گران و نیز با حضور نیروهای نظامی و امنیتی به خاموشی گراییده، باید سجده شکر بجای آورد و در مقابل پروردگار متعال سرتعظیم و در مقابل ملت بزرگ و شهید پرور ایران عزیز سر تکریم فرود آورد.

جانبازان و خانواده مکرم شهدای گرانقدر و قاطبه ایثارگران نیز که از متن مردم هستند به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدایی که طی چند روز گذشته در فتنه اخیر، در راه آرمان های انقلاب و اسلام جان خویش را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده اند و همینطور برای اعلام انزجار و برائت از بدخواهان و دشمنان خارجی و عوامل دست نشانده و زبون داخلی، با حضور همه جانبه و قاطع در راهپیمایی روز دوشنبه چهارم آذرماه بار دیگر حماسه ای پرشور خلق خواهند کرد.

گفتنی است این راهپیمایی در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار می شود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام ودرود.به خدمت مقام معظم رهبری.وشهدای صدر اسلام و جانبازان و خادمین واقعی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان دفاع مفدس ....به عنوان یک ایثارگر به همه دوستان سفارش میکنم صبروصبوری پیشه کنید بگذاریم تا قانون روال خودرا طی کند.وجراکم عندالله.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi