شناسه خبر : 89201
سه شنبه 24 اسفند 1400 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: راهیان نور بهترین مسیر برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و در این راستا ضرورت دارد تا فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

 

پایگاه هوایی دزفول در حوزه راهیان نور فعال است/ ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوانامیر سرتیپ دوم «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگویی نیروی هوایی همچون سال‌های گذشته امسال نیز با مجوزی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است، پذیرای زائران راهیان نور است.

وی افزود: برخی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش پذیرای زائران راهیان نور هستند؛ که از جمله مهمترین آن پایگاه هوایی دزفول بوده که برنامه‌های ویژه‌ای را نیز برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با بیان اینکه دفاع مقدس مملو از کارهای عظیم و ارزشمند است که باید به نسل جوان انتقال یابد، گفت: یکی از روش‌هایی که می‌تواند ما را در مقابله با جنگ نرم دشمن پیروز کند، بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس است؛ جوانان ما باید بدانند که پدرانشان در دوران دفاع مقدس چگونه عمل کرده‌اند و چه رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی از خود نشان داده اند.

امیر طالب‌زاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درسی که دفاع مقدس به ما داد، یکپارچگی، همبستگی و وحدت عمل بود و ملت ایران با حفظ وحدت و یکپارچگی توانستند از هجمه تهدیدات بین المللی به سلامت بیرون آیند و دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi