شناسه خبر : 94264
پنجشنبه 28 مهر 1401 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرکز توانبخشی ایثار ویژه ایثارگران و خانواده آن‌ها در ارومیه افتتاح شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیست و هشتمین مرکز توانبخشی ایثار کشور در ارومیه ویژه شهدا و ایثارگران و خانواده آن‌ها با مساحت ۱۸ هزار متر افتتاح شد.

 

افتتاح مرکز توانبخشی ایثار ویژه شهدا و ایثارگران

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۷ مهر در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی ایثار در ارومیه اظهار کرد: احداث مراکز توانبخشی کشور از سال ۱۳۸۴ در سراسر کشور شروع شده اما به طور ناقص اجرا شده است، امسال دولت اعتبار خوبی برای اتمام این مراکز تخصیص داده و عمده مراکز طی یک سال گذشته تکمیل شده‌اند.

وی افزود: بیست و هشتمین مرکز توانبخشی ایثار کشور در ارومیه ویژه شهدا و ایثارگران و خانواده آن‌ها با مساحت ۱۸ هزار متر افتتاح شد که سالن آمفی تئاتر این مرکز که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تا سه هفته آینده افتتاح می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: جامعه ایثارگری در  مراکز توانبخشی علاوه بر دریافت خدمات ورزشی، درمانی و توانبخشی می‌توانند دوران نقاهت خود را در این مراکز سپری کنند.

وی گفت: در طی سفر به آذربایجان‌غربی و ضمن برگزاری دیدار با جامعه هدف و نخبگان به مشکلات جامعه هدف نیز رسیدگی می شود و در زلزله اخیر خوی تعدادی از خانه‌های خانواده شهدا و ایثارگران آسیب دیده که با حضور در خوی، اقدامات لازم جهت تسریع در بازسازی خانه‌ها انجام خواهد شد.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi