شناسه خبر : 105664
شنبه 27 آبان 1402 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هلوکاست یا نسل‌‌کشی «واقعی» در غزه

امید است در همین روزها بشارت پیروزی مجاهدان برای آزادی قبله اول مسلمین توسط «ولیّ»، «امام» و «جانشینِ» متصل به ذخیره و امام آخرالزمان را ...

فاش نیوز - غزّه نه اولین جا هست و نه این نسل کُشی و ستمگری هم نه آخرینِ آن و عاشورا و پَرپَر شدن علیِّ اصغر حسین (ع) ادامه دارد.

بر اساس گزارش سازمان های جهانی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، «۱۵ مهرماه ۱۴۰۲»، تاکنون ده ها هزار نفر در حملات مستقیم ارتش رژیم کودک کُش و شیطانیِ صهیونیستی، مشاوران و فرماندهان انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی به شهادت رسیده‌اند.

خداوندا، به حِکمت، قضاوت و عدالتت ایمان دارم و بارها «آتش غضب» و «سوی سوزِ» انتقامت از ظالمان، فرعونیان و قاتلان بندگانِ بی پناه و گرفتارت را به چشم خود دیده ام.

همچنین سرگذشت نکبت بار اوباشان جهان و سگ هارانِ  جنی و انسیِ آنان را در کتب آسمانی و از زبان پیامبران، رسولان، امامان و صالحانت شنیده ام و همین روزها نیز بشارت پیروزی مجاهدان و موالیانِ درگاهت توسط «ولیّ»، «امام» و «جانشینِ» متصل به ذخیره و امام آخرالزمان و تاکید معظمٌ له را ملاحظه کرده ام.

غزّه، نه اولین جا هست و این نسل کُشی و ستمگری هم نه آخرینِ آن. عاشورا و پَرپَر شدن علیِّ اصغر حسین (ع) و ریشه‌کَن شدن آل بوسفیان، مروان و یزیدیان را یادمان هست.

اِی رفیق و عزیزِ محرومان، اِی تنها یارِ مؤمنان، ستم دیدگان و فلسطینیان، خود نگهدار و کمک کارشان باش، زمینه ی نابودی معاندان، صهیونان و دشمنان باش. ای یاور محرومان، مقدمات حضور شهادت طلبان و سربازان جهانیِ آن یار مهربان و خورشید تابناک عالَمِ برای نبرد موعود و نهایی با دجالان نام‌آشنای زمان را فراهم کن.

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi