شناسه خبر : 108080
پنجشنبه 12 بهمن 1402 , 13:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدعلی‌محمد لطف پور در پیشوا آسمانی شد

فاش نیوز - حاج عباس لطف پور، پدر شهید والامقام علی‎ محمد لطف پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان پیشوا دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، این شهید والامقام که در دوران هشت سال دفاع مقدس فرزند خود را در راه اعتلای ارزش های اسلامی، تقدیم راه خدا کرده بود، پس از سال‎ها مجاهدت و علمداری پرچم ایثار و شهادت، شامگاه چهارشنبه به دلیل کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

پیکر این پدر این شهید والامقام امروز پنجشنبه با حضور مردم قدرشناس پیشوا تا آرامگاه ابدیش تشییع و به خاک سپرده شد.

فرماندار و امام جمعه شهرستان پیشوا با صدور پیامی مشترک، درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین میرامینی امام جمعه و ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در این پیام ضمن تأکید بر لزوم تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشتند : پدران مومن شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت و با تاسی به سیره حضرت سید الشهدا(ع)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

در ادامه این پیام آمده است: مردم و مسئولان شهرستان پیشوا ضمن عرض تسلیت و همدردی، از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت الهی برای آن مرحوم مغفور و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت داریم. ان‌شاءاللّه روح بلندآن عزیزسفرکرده، در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و فرزند شهیدش محشور و همجوار گردد.

شهید علی محمد لطف پور در سوم خرداد سال ۱۳۴۸، در شهرستان ورامین چشم به جهان گشود. وی پس از اخذ دیپلم و با آغاز دوران هشت سال دفاع مقدس، به عنوان بسیجی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد تا این که در ۱۱ بهمن سال ۱۳۶۵ و در منطقه شلمچه، بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.پیکر این شهید سرافراز در گلزار شهدای سیدفتح الله به خاک سپرده شده است.

شهرستان پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

پیشوا در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi