شناسه خبر : 31401
شنبه 11 بهمن 1393 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو

به گزارش ایسنا، "علی رضایی" پنج شنبه 9 بهمن در کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجوی شهرستان ملایر که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اندیشه پروری و معرفت افزایی بر اساس سیره شهدای دانشجو و طلبه و ارائه الگوهای رفتاری بر مبنای سبک زندگی شهدای دانشجو و طلبه محورهای اصلی کنگره به شمار می روند.

وی تاکید کرد: هرگز نباید فراموش کنیم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، پیروزی سر افرازانه در دفاع مقدس و حفاظت از ارزش های آنان بیش از 250 هزار شهید تقدیم اسلام شده است که از این تعداد چهار هزار و 500 شهید دانشجو و نزدیک به 5 هزار شهید روحانی و طلبه داشته ایم.

رضایی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر مفتخر به تقدیم 25 شهید دانشجو و طلبه به انقلاب اسلامی است، بیان کرد: شان شهدای دانشجو و طلبه ایجاب می کند تا بزرگداشتی در سطح ملی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری کنگره از مهرماه 92 با تشکیل 12 کمیته کار خود را آغاز و با برپایی 150 جلسه توسط ستاد و کمیته ای برنامه های متعددی را برگزار کرد.

دبیر کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو تصریح کرد: پس از اعلام فراخوان به برکت 110 شهید شهرستان ملایر هزار و 100 اثر به دبیرخانه واصل شد که توسط کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه ملایر و تلاش 54 استاد مجرب و عضو هیات علمی دانشگاه ها و حوزه های علمی 33 اثر برگزیده شد که امروز با حضور رئیس مجلس و وزیر ورزش و جوانان تجلیل شدند.

رضایی گفت: برگزاری کرسی های هم اندیشی در همه مراکز آموزش عالی شهرستان دیدار با خانواده‌های شهدا و برپایی مسابقات ورزشی از دیگر فعالیت‌های این کنگره به شمار می‌رود.

دبیر کمیته علمی کنگره سراسری شهدای دانشجو و طلبه ملایر ‌اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف را اعلام کرد.

دکتر"علی شانقی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان،‌ اظهار کرد: پس از بررسی دقیق کمیته داوران در بخش مقاله حمیدرضا شاملو علی آبادی، حمید گنجایش، حسین انصاری، صدیقه شیخ‌زاده، اکبرسیاوشی، معصومه سلامی، بهرام مرادی، اسماعیل خارستانی، ستاره موسوی، محمود آقاخانی و وجیهه صالحی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: در بخش داستان فاطمه نفری،آریا معصومی و مهسا عبدلی به تربیت مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش خاطره سمیه صارمی و در بخش قطعه ادبی مهناز روزبهانی حائز رتبه های برتر شدند.

شانقی ادامه داد: در بخش وبلاگ نویسی جاویدان اسماعیل پور،علیرضا پرندوش،‌ رحمان نجفی،‌ مهدی عباسی و هادی آفابیگی مقام‌های برتر را کسب کردند و در بخش عکس و نقاشی مجید طلا برگزیده شد.

دبیر کمیته علمی کنگره سراسری شهدای دانشجو و طلبه ملایر گفت: در بخش شعر کلاسیک علی اصغرشیری قم،‌ مصطفی پور کریمی،‌ آزاده سالمی،‌ محمد میرزایی و فریبا قیومی زاده و در بخش شعر نیمایی و آزاد‌ ثریا عبدی، اکبر آزاد پور،‌ آسیه رحمانی و فرحناز حمزه و در بخش شعر جوان‌ حمید هنرجو و سینا نجفی به ترتیب حائز رتبه های بر تر شدند.

شانقی ‌یادآور شد: در بخش دل نوشته آزاد اثر آذر باوند پور با عنوان "دریای آرا" به عنوان اثر برگزیده معرفی گرشد.

 

اینستاگرام
اگه دیدار اختصاصی بود چرا بنراتون سطح شهرو پر کرده بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi