شناسه خبر : 31674
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم خشمگین فرماندار تکاب را ازسالن اجتماعات اخراج کردند

فرماندار تکاب با خشم انقلابی مردم از سالن اجتماعات این شهر اخراج شد.

فاش نیوز -  مهدی قهرمانی فرماندار تکاب که پس از اهانت به شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی جایی در بین مردم تکاب ندارد، بدون دعوت به مراسم دانشجویی دهه فجر رفت اما با خشم انقلابی حاضرین مواجه شد.

مهدی قهرمانی که پس از اهانت به شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی جایی در بین مردم تکاب ندارد بدون دعوت به مراسم دانشجویی دهه فجر رفت و در ردیف اول نشست که با ورود وی برخی از مسئولین و حاضران به اعتراض مراسم را ترک کردند.

از بین حاضران یک جانباز که از ناحیه دست مجروح بود پیش فرماندار رفت و محترمانه از وی خواست تا جلسه را ترک کند اما وی با بی توجهی روی صندلی خود نشست. از آن لحظه به بعد با شعار های ممتد سلام بر شهیدان، درود بر شهیدان ، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"؛ "حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ماست" سالن را فرا گرفت.
پایگاه خبری شیز دراین باره نوشت:مسئولین حاضر با پا درمیانی به حاضران بویژه جانبازان و فرزندان شهدا گفتند حتما جلسه را ترک خواهد کرد چند دقیقه ای گذشت و صحبت مسئولان نیز ثمر نداد و قهرمانی با تلاش در جهت ایجاد بحران اصرار بر ماندن داشت. اما با افزایش اعتراضات؛ مسئولان مراسم درب دیگر سالن را باز کردند و وی مجبور شد سالن را ترک کند که اخراج وی از سالن با تکبیر حاضران مواجه شد و پس از آن مراسم با آرامش ادامه یافت .
 
 
 
 
 
 
اینستاگرام
فقط استعفا يا عزل
چرا این آقا پاسخی به این اتهامات نمی دهد؟ یا می دهد ولی کسی نشان نمی دهد؟ به هرصورت اگر چنان حرف های که در فاش نیوز نوشت شده، گفته است این ها حقش است ولی نکنه خدای نکرده جریانی دارد جریان سازی و دروغ و افترا در جهت اهداف سیاسی و باندی می کند و من و تو شهدا و ایثارگران هم مورد سوء استفاده واقع بشیم؟؟؟؟؟؟ همهیشه در این کشور گوش و چشمانتمان باید باز باشد که آلت دست عده ای فرصت طلب بی دین واقع نشویم که چه مخالفان و چه منافقان و هم فاسدین قدرت طلب برای ملت و ایثارگران خطرناکند ولی منافق از کفار بدترند پس به خاطر خدا به هوش باشیم
باسلام . مرحبا ایثارگران تکابی مرحبا مردم غیورتکاب . این آدم به داداش شهیدش وهمه شهدا وایثارگران خط رهبری توهین کرده جرمش کم تر از اعدام نیست .شهدا شناسنامه واقعی غیرت و فتوت و وطن دوستی اند . به کمتر از اعدام رضایت ندید تا کس دیگه ای هوس همچین کاری رو نکنه . والسلام .
اجرکم عندالله یا اخی....
برادر عزیز یا شما ساده هستید یا مشکلی دارید، امیدوارم که حرف هایتان از بابت سادگی باشد ولی بدانید اگر کسی جرم کرد، مجازات آن باید مطابق جرمش باشد. فورا دستور قتل و اعدام صادر نکیند که این قطعا مورد رضایت خداوند، قرآن و پیامبر و شهدا نیست. این حرکت بسیار خطرناک است و ما را به داعش ها نزدیک می کند. هر کس حتی مخالف ما مطابق با آنچه که از دین ما فهمیده می شود حق حیات دارد و تازمانی که دست به سلاح نبرده نمی توان او را کشت. پس اگر مسلمان هستیم لطفا کمی درنگ کنید بعد حرف بزنید. با احساسات تنها نمی توان هیچ ارزشی را در درازمدت حفظ کرد. پس آنان که به خدا باور دارند و آنان که حداقل به حقوق انسان ها ارزشی قایل هستند کمی بر اعصاب خود مسلط باشند وگرنه اگر قرار باشد با این حرکات و حرف ها کسی به بهشت بروید یا دنیای مردم درست شود، پس راه داعشی ها و تکفیرها درست است که البته نیست
اين آقا لياقت بخشداري يك بخش رو نداشت، اما نمي دونم چه اتفاقي افتاد كه اونو فرماندارش كردن، البته لقمه بزرگي براش بود كه توي گلوش گير كرد.
باسلام . مرحبا ایثارگران تکابی مرحبا مردم غیورتکاب . این آدم به داداش شهیدش وهمه شهدا وایثارگران خط رهبری توهین کرده جرمش کم تر از اعدام نیست .شهدا شناسنامه واقعی غیرت و فتوت و وطن دوستی اند . به کمتر از اعدام رضایت ندید تا کس دیگه ای هوس همچین کاری رو نکنه . والسلام .
باسلام به مردم تکاب اگرصلاح بدانید جانبازان اصفهانی بیایند وکار راتمام کنند
بیایید برادر
ووووی ها ... بروید !
با سلام.جانباران محترم لطفا نظرات خود را در مورد یکسان بودن سهمیه جانبازان 25 در صد و بالاتر در کنکور سراسری 94 بیان کنید.ایا باید سهمیه فرزندان وجانبازان محترم 25 درصد با جانبازان نخاعی بالاتر از 70 درصد یکسان باشد؟نظزتان در مورد اعمال این سهمیه چیست؟
فقط اخراج ومحاکمه بدون اغماز
درود بر غیرت و شرف مردم تکاب .
باسلام .

بد کردار را بد کیفراست.....بد کار از منافق بدتراست .
باسلام .

بد کردار را بد کیفراست.....بد کار از منافق بدتراست .
بره گمشه مرتیکه ضدانقلاب
این فرماندار خائن سفارش شده چه کسی است که آقایان روحانی، شهیدی و .... نتوانستند حتی پیامی برای دلخوشی ایثارگران بفرستند؟
فقط عزل از مسولیت های دولتی
سلام
آفرین به غیرت مردم باشعور وفهیمه دانشجویان بیدار وپاسدار حرمت خون شهدا وحرمت خانوادهایشان
نامحرمان را جایی نیست
در دله جوانان قدر شناس
بین آحاد مردم
خدا آبروی آبرومندان را خود حفظ کند
وخدا آبروی منافقان فتنه جویان ونمک نشناسها را بریزد ودر دنیا وآخرت شرمسارشان کند
این از بی کفایتی قوه ی قضاییه ماست که ای وحشی تا کنون آزادانه در بین مردم میگردند برای قوه قضاییه متاسفم شاید باهاشون هماهنگ هستن
یعنی چی من نمیدونم.؟!این آدم کی هست که به همه بی اعتنایی میکنه و هرکاری خواست انجام میده.
اگه من فرزندشهید بودم زود فسد اخلاقی و ضد انقلابی ک سیاسی وآشوبگر بهم میگفتن و وزوداخراجم میکردن.
والله مردم شانس دارن اونم ازنوع داعشی!!!
وای وای وای که راست می گی ؟ لااقل منو دوستامو قریب ده ماهه می شناسید که چقدر عاشق شهدایم و ارادتمند جانبازان ... به امام حسین اون دفعه هم که یه متن فرستادیم رو سایت دل چندتا جانباز شکست من به طروق مختلف از سایت خواستم پاکش کنه یه قسمتی از متن پاک شده بود ... اون وقت اینو پاک نکردن اما اون متنو که از لطف یه جانباز نوشته بودمو پاک کردن ... از کی بنالم ؟؟
حالا اینا به کنار ... چند روز دیگه براتون تعریف می کنم با چه بهانه واهی به یکی از ما بستن که شما شهدا و جانبازانو دوس ندارید ؟ بگو چرا ؟
آخه چپاولگرا دنبال یه قربانی بودن برای امیال پستشون پیدا کردن ... می خوام بگم تو راست می گه ما رو که غیر خدا پناه نداریم ... بگذریم !اووف
کفر چو منی گزاف و آسان نبود
محکم تر از ایمان من ایمان نبود !!!!!!!!

ایشون واقعاً پررو تشریف دارن و انگار میدونن مسئولین مملکتی عرضه برخورد سریع و قاطع با هنجارشکنانی چون او را ندارند وباید باز هم تاسف خورد به حال مسئولین بالادستی که دائما در حال نمایش های سیاسیشون هستند و اجازه میدهند هر بی سر و پایی گستاخانه به شریف ترین قشر مملکت اهانت کنه
كاش همان اول كه اهانت مي كرد دهانش را خرد مي كردند.فرمانده سپاه كوتاهي كرده.بايد جنان جواب ميداد كه از خجالت آب مي شد.
چرا مسئولين استان با اين وضع چهره منافقانه اين شخص اصرار بر ماندن ايشان درسمت فرمانداري را دارند منتظر بحران وآشوب هستند تا چاره كنند؟
سپاه !!! خو اگه چیزی بگم سانسور میشه ؟؟ چی درست موند که ....!!
واقعا جای تاسفه نباید بذاریم خون شهدا هدر بره خانواده های شهدا بیدار بشین واهانت به صاحت شهیدان رو قبول نکنید
وقتی استاندار را بعلت عدم شناخت پرسنل مواخذه نکنند باید این فرماندار منافق پررویی کند و محکم بر جایش بنشیند . ما از همه مسوولین گله داریم که در عمل از شهدامون حمایت نمیکنند واجازه میدهند هر کس و ناکسی به ارزش هامون اهانت بکند ........
اینجا می نویسم شاید عزیزی دلش به حال ما بسوزد وراهنمایی کند:
جانباز 40%- متولدآبان 1345 هستم. در سال 1362 درعملیات والفجر5 مجروح شدم آن موقع به صورت بیسجی داوطلبانه در جبهه حضور داشتم. مدتی در بیمارستان تهران بستری وسال 1363 به علت نبودن قانون تعیین درصد برایم 15 درصد تعیین شد. (گفتند اگر بیشتر درصد بدهیم معلول حساب می شوید واستخدامت نمی کنند) درسال 1365 به خدمت وظیفه در سپاه رفتم ودر سال1367پس از 18 ماه خدمت متوجه شدم که که باید به کمیسیون پزشکی می رفتم وبه علت ندانستن قانون تا آن موقع به کمیسیون پزشکی برای معافیت نرفتم.

خلاصه به کمیسیون پزشکی معرفی و به علت مجروحیت جنگی معاف شدم ودرسال1368به کمیسیون پزشکی بنیاد معرفی و40% جهل درصد جانبازی گرفتم والان هم شاغل دولتی هستم. سوالم این است که: چون من به علت ندانستن قانون به کمیسیون پزشکی نرفتم ومتوجه نشدم که جانبازان (مجروحین جنگ آن زمان) از خدمت وظیفه معاف هستند و18 ماه را در مناطق جنگی خدمت وظیفه انجام دادم در حالیکه نمی بایست به خدمت وظیفه می رفتم وکارت معافیت می گرفتم. حالا با این توضیحات واینکه 18 ماه خدمت وظیفه انجام داده ام آیا می توانم تقاضای تبدیل این مدت خدمت وظیفه به خدمت داوطلبانه بسیجی را بنمایم یا خیر؟ اگر می توانم چگونه اقدام کنم؟ با احترام مجدد
سلام
مسولین استان(به خصوص استاندارمون) به این مسیله اصلا توجه نمی کنند، ایشون فقط توجیه می کنند میگویین باید با معذرت خواهی تمومش کنند
ولی تکابی ها تا روز ۲۲ بهمن به مسولین و این آقا فرصت دادند تا کاری انجام بدن
بعد ۲۲بهمن اگه این آقا باز اینجا باشند مردم شهید پرور تکاب خودمون کاری انجام میدیم
از کسی هم ترسی نداریم،
اي بابا چه قانون هايي ههههههه دمش ميگرفتيد مل موش ابكش بيرون ميانداختيش هالو
برادرا شما الان عصبانی هستید و حقم دارید ... اما اگه کمی بیشتر فکر کنید شما هم دلتان می خواهد از ناراحتی سرتان را به دیوار بکوبید ... دور از جون شما من که دیگه آرزویم این است فردا را نبینم .
عزیزان یه وقت کسی به شهدا بی احترامی می کند که جاهل است اما وقتی کسی که خودش از این جامعه ایثارگر باشد ... باید گفت ...!!
نه من چیزی درباره فرماندار تکاب نمی نویسم ... من فقط اول دعا می کنم خدا منو یه لحظه به خودم وا نگذاره و عاقبتمو به خیر کنه ... بعد از خدا می خوام این فرماندار رو به راه راست هدایت کنه ... شما نمی دونید چقدر ناراحتم ! اگه کسی و ناکسی این ماجرا رو بشنوه و به من بگه وای به روزی که بگندد نمک من چی بگم ... ؟؟
قطعأآقایون بالایی زیردست این آقانقطه ضعف بزرگی دارندکه صداشو درنمیارن!و...‏‎ ‎
من چی بگم ... ؟؟ : بگو خیلی ها در زمان جنگ ، پشت جبهه را سنگر خودشان میدانستند ......... حتی میز و صندلی هایشان را .......
بزرگوار خیلی ها داریم تا خیلی ها باید یه تمایزی قائل بشی بین اونا که با اجازه فاش یه توضیح می دم !
آن روزها من جزء دسته این خیلی ها بودم . آن روزها حضور در جبهه که هیچ حتی در پشت جبهه برای خیلی ها واجب بود ولی من حتی از آن هم محروم بودم ! چرا ؟
یه عده می گفتن نمی تونی انجام وظیفه کنی ..تو از پس جنگ بر نمیایی ؟؟ یه عده هم می گفتن بیخودی وقتتو تلف می کنی اسلام الان از تو انتظار داره پشت میز و صندلی بشینی و از اینجا به جنگ خدمت کنی !! اینم عین حضور در جبهه و خط مقدمه !!!
اووووف ... یاد حرف طوطی افتادم که دزدکی و بی خداحافظی و بدون اجازه چه کارایی کرده بود ! یادش بخیر منم لجاجت و خیره سری رو از همون سالها یاد گرفتم ... واقعا جنگ ما رو خیلی مرد و شجاع کرد . حیف که خیلی کم از برکت اون روزا استفاده کردم !!
افتاد ؟؟؟؟؟؟
کسانی که اینگونه حریصانه به اظهارات جناب فرماندار حمله ور میشوند یا از سخنان ایشان اشتباه برداشت کرده اند و یا منافع خودشونو در خطر میبینند. نمیدانم چرا مردم ما چشمشان را اینقدر تند به حقایق به این روشنی میبندند و تا کسی آن را گوشزد میکنه اینگونه بهش حمله میکنند. وظیفه ی هر یک از ماست که خانواده شهدا را مورد تکریم و توجه و احترام قرار دهیم اما تا زمانی که اونها هم از این موضوع بخاطر منافع شخصیشون سوء استفاده نکنند و به آرمان های عالی شهدا پایبند باشند. متاسفانه انکار نشدنی ست که عده ای از اعضای خانواده شهدا (البته اندک) دارند از این موضوع سوء استفاده میکنند و از راه درست و راه اون شهدا منحرف شده اند. این احترام و کمک به عزیزان خانواده شهدا نیست که دانشجوی سخت کوش و بالیاقت به حاشیه رانده شود تا بعضا کسی از خانواده شهدا که از عهده ی مسئولیت و پاسخ به ارباب رجوع در اون منصب و جایگاه بر نمی اید جای وی را بگیرد. آیا این به ضرر کشور نیست؟ و این کارها بی شک خانواده شهدا را در پیش چشم مردم کوچک میکند. و به چشم حق خور بقیه دیده میشوند. تکریم و کمک به ایشان باید از راههای دیگری باشد. فرماندار با شجاعت تمام حقایق را گفت. اما آیا گوش شنوایی هست که حقایق را بشنود؟
آقای رسولی حرفهایی که نوشتی هیچ ارتباطی با سخنان فرماندار تکاب ندارد تو منظورت چیز دیگری است ..........
خدا شاهده که منظورم جز گفتن حقیقت چیز دیگری نیست به نظر من حرف ایشان به واضحی درسته چون من خودم کسانی را میشناسم که چه سوء استفاده هایی از این موضوع میکنند. من اصلا فرماندار را نمیشناسم و اهل تکاب هم نیستم ولی وقتی حقایق گفته میشه هر کسی که گفته باشه خوشحال میشوم چون پوشاندن حقایق فقط به نفع سوء استفاده گران و به ضرر پاکدلان و خوبان جامعه است.
لابد این آقا بهترمیدونه،تواین مملکت فقط خانواده شهداسواستفاده میکنن،طوریکه این آقاکه اهل تکاب نیستین این مسئله راحس کردین,واقعا ظلم بزرگی است که دراین مدینه فاضله یک عده فقط سواستفاده میکنند،احسنت به فرماندار وشما،کاش تکاب بودی وپشت فرماندارشجاع می ایستادی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi