شناسه خبر : 31681
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نمایشی فرماندارتکاب باخانواده شهدا

فرماندارتکاب دراقدامی نمایشی ، طی یک برنامه فشرده! با خانواده هفت شهید این شهرستان دیدار کرد.

فاش نیوز -  فرماندارتکاب دراقدامی نمایشی ، طی یک برنامه فشرده! با خانواده هفت شهید این شهرستان دیدار کرد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان تکاب گزارش داد: مهدی قهرمانی روز پنج شنبه دردیدار با خانواده های معظم شهیدان حنیفی ،غیبی، شمسی، شاهی، محمودی و ناصری و یوسفی واقع در روستاهای یارعزیز، ینگی کند و بابانظر گفت : دیدار با خانواده این عزیزان از اولویت کاری بنده بوده و از جمله وظایف مسئولان است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار تکاب اظهار داشت : شهیدان در حساسترین شرایط کشور با نثار جان خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و اقتدار و صلابت رابه ملت ایران هدیه کردند.
مهندس قهرمانی، ضمن تقدیر از جان فشانی ها وفداکاری های شهیدان انقلاب اسلامی و ادای احترام به خانواده معظم شهداء، از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات آنان قرار گرفت.
در این دیدار عباسی معاون فرماندار و شیرمحمدی بخشدار تخت سلیمان و تنی چند از مسئولین این شهرستان حضورداشتند.

 

اینستاگرام
ادبيات ما محترمانه است ولي براي تو...
فرماندار تکاب باید عزل شود تا درس عبرتی باشد برای سایر خائنین و حتاکان به شهدا و خانواده های انان ما گول ظاهر سازی و مظلوم نماییهای این ملعون را نمیخوریم !
بی خود کرده
به فرموده امام ره منافق از کفار هم بدتراست . جناب قهرمانی حالا تازه شدی شبیه رئیس جمهور ! و میخوای با عیادت از خانواده های شهدا و جانبازان شوی سیاسی راه بنداری ولی دیگه کور خوندی دست تو و امثال تو واسه ما رو شده فرماندار!
خاین و متظاهر باید برکنار شود . منافق از کفار بدترند .........
باسلام . این آقا ولد تربت پاک ایران نیست . بچه هالیوده ....خوب هنر پیشه ایه .
سلام برشهدا
در حریم ما ایثارگران نامحرم جایی ندارد .باید خانواده معظم شهدا راهش نمیدادند تو خانه هاشون .
خودش محترمانه باید استعفابده اگه مسئولان براش پست بهتری دست وپا نکنند ........

...

ماه ها است که به سایت اسم برده شده نرفته

ام .

سایت بنام فرهنگی زیاد هستند ولی از حقوق

و معیشت خانواده شهدا و جانبازان و رزمندگان

دفاع مقدس حمایت نمی کنند و بعضاً مخالفت

هم می کنند و نظرات اینان را منتشر نمی کنند

؟! و فقط از نام اینان روزی می خورند ؟!

و مرا با اینان کاری نیست ؟!
تنهامیتوان اظهارداشت متاسفم ازاینکه این هتاک تاکنون سرکارش میباشدواین نوعی دهان کجی به جامعه ایثارگری تلقی میگردد.هرگزمتعصبانه به هیچ موضوعی نگریسته وتصمیم نگرفتم.اگرغیرازان موضوعی بودکه رسانه ای شدحداقل انتظارمیرفت ازسوی خودوی ومافوقش اطلاعیه هایی صادرواذهان عمومی راروشن مینمودند.تااتفاق ناگواری که درخورنظام نمیباشدخدای ناخواسته اتفاق نیافتدهیچ فردی به فکرحل موضوع بصورت ریشه ای نمیباشد.اگران حرفهاصحت داشته باشدکه عملکردها وسکوت مسئولین مویدان است دیدارباچندخانواده شهیدنمیتواندحل کننده باشد؟زیراهزاراحتمال دراین ملاقاتهامتصوراست؟
خیلی جالبه که روابط عمومی بنیاد برای روشنی اذهان هیچ پاسخی نمیده که حداقل مرهمی برای درمان دل های زخم خورده ایثارگران و خانواده شهدا باشد.
استانداربداندکه مردم فراموش نخواهندکرد
این زخم ازدل خانوادهای شهداخواهدماند
این نمایشنامه ها یکی دوتا نیست متاسفانه ما ایثارگران بلی برای ترقی مسول نمایانی هستیم که نه خود و نه فرزندانشان یک روز و یک شب را هم در جهت حفظ امنیت این کشور در جبهه نبوده اند
اقای فرماندار این خانواده ها چه نیازی به دیدارشما دارند،فعلا شما برای حفظ پستتان به انها محتاجیدوعکس وکلیپ تبلیغاتی درست کرده ایدبرای ارتقای شغل وتخریب شدیدترآیثارگران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi