شناسه خبر : 32858
شنبه 23 اسفند 1393 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردبیل 70 شهید نوجوان تقدیم نظام کرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: اردبیل 70شهید نوجوان تقدیم نظام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل، منصور لکورج در مراسم تجلیل از خانواده شهدای نوجوان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل سه هزار و 400 شهید تقدیم نظام کرده است، افزود:اردبیل در 21 اسفند سال 1366 توسط هواپیماهای بعثی عراق مورد تهاجم هوایی قرار گرفت و طی آن 16 نفر شهید و هفده نفر جانباز شدند.

 

وی با بیان اینکه 22 اسفند ماه به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است،افزود: 22 اسفند سال 1358 بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و سال ها بعد طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این روز به نام روز بزرگداشت ثبت شد.

 

لکورج خاطرنشان کرد: امروز جامعه بیش از گذشته نیاز به شناخت راه و هدف والای شهدا دارد، چراکه با شناخت ویژگی‌های شهدا و بکارگیری آنها، ‏آینده بهتری برای جامعه اسلامی رقم می خورد.‏

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: ما در هر مسئولیتی که باشیم باید دین خود را به شهدا ادا کنیم، چراکه آنها کسانی هستند که با نثار جان خود از این انقلاب و نظام حمایت کردند.

 

وی تصریح کرد : در واقع شهدا با فداکاری خود و گذشت از جان خویش و خانواده آنها با صبوری و عزت نفس باعث این افتخارآفرینی شده‌اند.

 

در پایان این مراسم از خانواده شهدای نوجوان اردبیل تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi