شناسه خبر : 32987
سه شنبه 26 اسفند 1393 , 08:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی شرایط بهداشتی یادمان‌های دفاع مقدس

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بیش از 15 هزار نفر تا پایان تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند.

 

محسن کریمی مسئول اردویی گردشگری سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، اظهار کرد: امسال نیز به مانند سنوات گذشته بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ستاد راهیان نوراستان قزوین بیش از15 هزار نفرتا پایان تعطیلات نوروزی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

 

وی با اشاره به مراحل اعزام اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور در قالب دانش‌آموزی،دانشجویی، اقشار و محلات برگزار می‌شود.

 

کریمی افزود: به علت استقبال بالا در تمامی این چهار بخش سهمیه‌بندی می‌کنیم و در کاروان‌های مختلف به تمامی افراد خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

 

این مسئول یادآور شد: داوطلبان بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌توانند برای ثبت نام به نواحی،حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج درسطح استان مراجعه کنند.

 

مسئول اردویی گردشگری سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با اشاره به اسکان زائرین در اهواز گفت: تیم کارشناسی و نظارت قبل از انتخاب اردوگاه‌ها به این محل‌ها اعزام می‌شوند و از نظرشرایط بهداشتی و امنیتی نظارت می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: در محل هر اردوگاه یک آمبولانس حاضر است و در هر کاروان یک پزشک یک بهیار و داروخانه سیار حضور دارد و آماده خدمت‌رسانی هستند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به منابع مالی تلاش می‌کنیم زائرسراهایی را که انتخاب کنیم به جاده اصلی نزدیک و مطابق تعداد نفرات کاروان‌ها باشند.

 

مسئول اردویی و گردشگری استان قزوین مطرح کرد: جنبه معنوی و دیدگاهی که در این سفر برای زائران پیش خواهد آمد نیز بسیار قابل اهمیت است.

 

وی متذکر شد: ما نیز از دستگاه‌ها در خواست می‌کنیم که نهایت همکاری را جهت هر چه بهتر برپا شدن این بازدید با ما داشته باشند تا بتوانیم بهترین بسترسازی را برای ایجاد تغییر در نگاه زائرین انجام دهیم.

 

کریمی در پایان گفت:تصویر توان بازگویی حسی که در این سرزمین ایجاد می‌شود را ندارد، این حس همان حالت غیرقابل وصفی است که در مسجد گوهر شاد به افراد دست می‌دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi