شناسه خبر : 33328
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا همه جا ناظر بر اعمال ما

فرماندار درگز در جمع خانواده‌های شهدا گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس همه جا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و امیدواریم تا با ادامه دادن راه آنان شرمسار این بزرگمردان نباشیم.

به گزارش «ایثار»، سید جواد جوادی فرماندار درگز که به منظور تجلیل و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و همچنین دیدار و دلجوئی در سال جدید به دیدار سه تن از مادران و همسران شهدا به دیدار آنان رفته بود ضمن قدردانی از ایثارگری والدین شهدا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ضرورت راه پرافتخار شهدا تأکید کرد.

جوادی تصریح کرد: به نیابت از فرزندان گرانقدر شما در محضرتان هستیم و قطعا روح شهدا در این جا حاضر و ناظر بر اعمال ما است.

فرماندار درگز با بیان این که شهدای دفاع مقدس سرافرازی و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند عنوان کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای شهدا باشیم زیرا تنها در این صورت است که می‌توانیم بخش کوچکی از ایثار آنان را پاسخ داده باشیم و در قیامت شرمسار آنان نباشیم.

تجلیل و تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران پایان بخش این دیدارهای معنوی بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi