شناسه خبر : 33613
یکشنبه 23 فروردين 1394 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید جهانگیری

 

مادر شهید جهانگیری

امثال جهان خانم حسینی در کشورمان کم نیستند که فرزندشان را برای حفظ اسلام به میدان پیکار با دشمن راهی کردند و وقتی خبر شهادتش را شنیدند فاطمه و زینب‌وار دست به آسمان برداشته شکر کردند که خدا قربانی‌شان را پذیرفته است.

این گذشت و ایثار دل میخواهد نه دلیل و مادران شهدا چه زیبا دل به دریا زدند و فرزندشان را با عشق خود به قتلگاه عشق فرستادند و جز پیکری خونین در تابوت چوبی مزین به پرچم سه رنگ ایران عایدشان نشد.

در هشت سال دفاع مقدس حماسه، همراهی، همدلی، صبوری، ترغیب و پاکبازی مادران ایرانی چنان عظیم و ستودنی است که بی‌تردید در تاریخ ایران بی‌بدیل و بی‌نظیر است و همانند صدر اسلام و کربلا در ان بسیار است.

شهید میرمنصور جهانگیری هفدهم اسفند ماه 1362 در حال اعزام به عملیات در منطقه سنندج بر اثر اصابت گلوله به قلبش مجروح و در راه اعزام به بیمارستان سنندج به شهادت رسید و پیکرش پس از انتقال به اردبیل در گلزار غریبان به خاک سپرده شد.

عکس : موسی تقوی نمین - ایسنا


 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi