شناسه خبر : 33638
یکشنبه 23 فروردين 1394 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنهاماندن به دلیل انتقاد!

جانباز پدرام- متاسفانه برادر، جانباز رضاشرفخانی مدت دو هفته دربخش قلب بیمارستان رضوی در شرایط خاص بستری شده. دریغ از سرکشی مسئولان بنیاد! علت را جویا شدیم فرمودند ایشان بر علیه بنیاد انتقادهای زیادی داشته است. لذا برای شفای کامل ایشان دعا کنید و عملکرد بنیاد را ببینید.  تعدای از جانبازان خود جوش به دیدار ایشان رفتند و می روند.

اینستاگرام
باسلام . برادرم جانباز پدرام . من وشما و حاج رضا را چه نیاز به عیادت اهل شکم .!!!
پدرام جان سلام و دعای مارا به حاج رضا برسان و بگو معامله او باخدا بی اجر نخواهد ماند . مطمئن باش هزاران ملک قدسی شبانه روز از او عیادت میکنند ...والسلام .
باسلام . برادرم جانباز پدرام . من وشما و حاج رضا را چه نیاز به عیادت اهل شکم .!!!
پدرام جان سلام و دعای مارا به حاج رضا برسان و بگو معامله او باخدا بی اجر نخواهد ماند . مطمئن باش هزاران ملک قدسی شبانه روز از او عیادت میکنند ...والسلام .
مدیران منصوب شهیدی اصلا تحمل انتقاد ندارند بیچارگان اینقدر دل نازک و رقیق القلب هستند کافی است کوچکترین انتقادی بکنی دودمانت را تا برنیاندازند ول کن نیستند پدرام جان لطفا برادرت را نصیحت کن این خفت را اگر می تواند بپذیرد و توبه کند و الکی و بیخود و بی جهت از عملکرد افتضاح و رانت و باند باز ی مدیران تعریف و تمجید کند نه تنها از او عیادت میکنند حتی از مقربین نیز می شود
تنها ماندن به دلیل انتقاد ... و این حدیث تازه ای نیست ...آشناس برام ...!!
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی به هم سازیم و بنیادش بر اندازیم ...
خدایا حل کردن این مشکل برای تو سخت نیست ..!! فقط یکم عنایت کن ... به خداوندی خدا اگه الان مشکل نداشتم همین الان که این مطلبو دیدم شبانه می رفتم مشهد کاری می کردم که صدای اون تو کل کشور بپیچه ... اون وقت ببینم بازم کسی جرات می کرد با فرزندان امام ره این جور رفتار کنه ...!!
.......
تنها با گُلها ، گویم غم ها را ........
چه کسی داند ، غم و دردم را .....
سلام به رضاشرفخانى اين جانباز عزيز كه در بستر بيمارى به سر ميبرد. از خداوند و امام رضا براى سلامتى و شفاى بيماريت دعا ميكنم. و انشاآلاه كه هر چه زودتر از بستر بيمارى رهائى يابى. و اما در رابطه با برخورد مسئولين بنياد. مقصر اصلى فقط و فقط رئیس هست و بس. كه اگر اقاى شهيدى طرفدار جامعه ايثارگران مظلوم بود. مديران و كاركنان بنياد جرات اين غرض ورزى و اعتنائى را به خود نميدادند. و فراموش نكنيد. كه اين مديران و مسئولان همان مديران و مسئولان ... زمان زريبافان هستند. كه در زمان رياست اقاى شهيدى بجاى بركنارى پستهاى بهتر و يا در همان پستهاى سابقشان گمارده شده اند. متأسفانه. و اين به اين معناست كه بايد منتظر روزهاى بدتر از اين باشيم. براى هزارومين بار باز ميگويم. رئيس بنياد بايد يك جانباز باشد. و اين مجروحيتهاى وحشتناك را با پوست و گوشت و استخوان خود كشيده باشد. تا درك درستى از روحيه و مشكلات جانبازان داشته باشد. در غير اينصورت اوضاع همين ميشود كه ميبينيد. و اين مشكل يكى از هزاران مشكلى است كه جانبازان به خاطر همين دلايل كه ذكر كردم به وجود امده. و به خاطر همين جانباز نبودن رئيس بنياد است كه ميبينيد. خيلى راحت و بى تفاوت از كنار اين مسائل و مشكلات ميگذرد و سكوت ميكند. و با گفتن مشكلات توسط جانبازان بجاى برطرف كردن ان و برخورد با رئيس و كاركنان بنياد با جانبازيكه مشكلات جانبازان را بيان كرده تا رئيس بنياد چاره اى بينديشد. بجاى ان با جانباز برخورد ميشود كه چرا مشكل را بيان نموده و واقعيت را به گوش بقيه رسانده. عجب رئيس بنيادى داريم ما جانبازان نه؟ انشاآلاه به روزى برسيم كه رئيس و روئساى بنياد و كاركنانش با شنيدن واقعيات و مشكلات جانبازان توسط جانبازان با جانبازان دشمنى و قرض ورزى نكنند. كه لازمه داشتن چنين رفتارى داشتن ايمانى بالارا ميطلبد. ايمان،ايمان............................
سلام انشاالله زودتر سلامت را بدست می آوری رزمنده دلاور.
بله این است اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران نماینده پارلمانی ( خواهر زاده) 70 درصد اجرا شده
سلام ، ضمن آرزوی سلامتی آقای شرفخانی عزیز شایان ذکر است که بنیاد وظیفه تامین درمان رایگان جانبازان را دارد لذا سرکشی و عیادت از جانبازان را به ایشان ببخشید زیرا سرشان خیلی شلوغ شده و فرصت تجارت را به رسیدگی به جانباز نمیدهند. بیمارستان رضوی بسیار مجهز با کادر درمانی مجرب میباشد چنانچه مشکلی در امور درمانی آقای شرفخانی وجود دارد اعلام فرمایید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi