شناسه خبر : 37432
پنجشنبه 19 شهريور 1394 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری متخصصان ایرانی و آلمانی در زمینه پروتز جانبازان

 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاینه 33 نفر از جانبازان قطع عضو «کانادین» و «بالای زانو» با «استمپ خیلی کوتاه»، توسط متخصصان ایرانی و آلمانی خبر داد.
   
به گزارش دفاع پرس، عبدالرضا عباسپور با اعلام خبر همکاری متخصصان ایرانی و بین‌المللی به‌منظور افزایش سطح خدمات توان‌بخشی به جانبازان قطع عضو، گفت: کارشناسان متخصص ارتز و پروتز از کشور آلمان و یک گروه از متخصصان همکار در مرکز ارتز و پروتز بنیاد شهید و امور ایثارگران از 15 تا 17 شهریور ماه جاری تعداد 33 نفر از جانبازان معزز قطع عضو «کانادین» و «بالای زانو» با «استمپ خیلی کوتاه» را ویزیت و جانبازان نیازمند به جراحی مجدد و یا پروتز جدید را معرفی کردند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این گروه در حین معاینات ضمن معرفی یک سیستم قالب گیری جدید، اقدام به قالب گیری پای 9 نفر از جانبازان کردند که طبق برنامه ریزی به عمل آمده در مراحل بعدی، نسبت به ساخت و تحویل پروتز به این افراد اقدامات لازم به عمل می‌آید.

وی در پایان گفت: به زودی شاهد حضور اساتید و متخصصان از دیگر کشورهای دنیا در زمینه ارتز و پروتز در ایران خواهیم بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi