شناسه خبر : 40886
پنجشنبه 10 دي 1394 , 21:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مواضع شترمرغی مسئولان بانک ملت درباره ایثارگران

در بعضی از پایگاههای خبری منتشر شد مبنی براینکه ماده 51 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در بانک ملت اجرایی شده است...

جانباز و آزاده حالت اشتغال -  با عرض سلام وخسته نباشید؛ احتراما" به عرض می رساند خبری در بعضی از پایگاههای خبری منتشر شد مبنی براینکه ماده 51 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در بانک ملت اجرایی شده است. ولی با انتشار این خبر وهمزمان با آن یا چند روز بعد بانک ملت قانونی که سالهاست اجرا نشده را این بار  نیز جلوی اجرای آن را گرفت.

با توجه به اینکه بعضی همکاران به مدیران ارشد بانک متذکر شدند این قانون وبعضی قوانین دیگر دربانک های دولتی اجرایی شده، هیئت محترم بانک ملت می گویند ما که بانک دولتی نیستیم وزمانی که بخشنامه اجرایی این قوانین دربانک های خصوصی را نشان می دهند، همان آقایان محترم می فرمایند ماکه به طور کامل خصوصی نشدیم!

در همین وقت است که ما متوجه یک موضوع می شویم که این آقایان از قانون شتر مرغ استفاده لازم وکامل را می برند یعنی وقتی که به شتر مرغ می گویند چرا پرواز نمی کنی، می گوید من مگه پرنده ام که پرواز کنم وزمانی که به او می گویند چرا بار حمل نمی کنی درجواب می گوید مگر من شترم که بار حمل کنم.

مستدعی است این مطلب را هر گونه خودتان صلاح می دانید منتشر بفرمایید. از شما متشکرم

از طرف جمعی از جانبازان وآزادگان شاغل در بانک ملت

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
با سلام
مصوبه منتشر شده در رابطه با ماده 51 در بانک ملت فرزندان معظم شهدا را نادیده گرفته بو د و فقط شامل جانبازان گرانقدر می شد چون تمام اعضای شورای عالی ایثارگران بانک ملت جانباز هستند و ظاهرا در فکر خودشان هستند . حالا دیدند مبلغی که ماده 51 به ایشان می دهد در برابر مزایا و پاداش های ایشان بسیار ناچیز است ترجیح دادند که نباشد تا مبادا فرزندان شهدا که اکثراَ تحویلدار هستند و از حداقل حقوق و مزایا برخوردارند و این مبلغ براشون خیلی زیاده شاکی و طلبکار نشوند
سلام وعرض ارادت دارم خدمت استاد ارجمند جناب آقای مجتهد . دوستانم سوالی داشتند ؛ بنده را بعنوان واسطه قرار دادند تا از آن بزرگوار بپرسم . در ماده چهل قانون جامع ایثارگران آمده جانبازان حالت اشتغال ارادات در هنگام نیل به افتخار بازنشستگی با آخرین حقوق در آخرین حکم سازمانی خویش بازنشسته خواهند شد . ولیکن صندوق بازنشستگی کشوری ( سازمان بازنشستگی کشوری اسبق ) نسبت به اجرای این قانون طفره رفته وبسیاری از عزیزان جانباز حالت اشتغال را با میانگین دوسال آخر تعیین حقوق بازنشستگی می نماید که خود اجحاف بزرگی در حق برادران محترم جانباز حالت اشتغال است . و مستمسک عدم اجرای قانون را نبودن آیین نامه اجرایی آن ذکر کرده است . هر چند بعضی از جانبازان حالت اشتغال بعداز دریافت حکم بازنشستگی به کمیسیون محترم ماده شانزده شکایت کرده و نهایتآ رای مثبت دریافت کردند . ولی مدت زمان پروسه مکاتبات اداری و تعیین نوبت و غیره بسیار زمان بر و تا حدود هفت ماه بطول می انجامد که خود باعث رفت و آمد مکرر این عزیزان شده است .... در خاتمه خواهشمندم چنانچه مقدور است در این مورد التفات نظر فرموده راهنمایی بفرمایید .
سلام ، واقعا اعضای شورای عالی بانک ملت جانباز هستند آنوقت فرزندان شهید اکثرا در سمت تحویلدار بانک کار میکنند؟ اینها نمیدانند شهدا در کنار پیامبران و معصومین (ع) در قیامت شفیع مسلمین هستند؟ روزی که از هول و هراس برادر فرصت توجه به برادر و پدر و مادر از شدت وحشت گوشه چشمی به فرزند ندارند آنجا در حالی وارد عرصه قیامت شوند که کارنامه ای سیاه از آه یتیمان شهیدان و نافرمانی حق تعالی در دست دارند آنگاه میگویند ایخدا ایکاش میتوانستیم به دنیا برگردیم و کار شایسته را انجام دهیم.
به تمام عزیزانی که تا اکنون فرصت قرائت کامل قرآن کریم را نداشتند توصیه میکنیم خیلی زود اقدام فرمایند تا از اعمال خودسرانه که فقط منشاء نفسانی دارند بوسیله آیات نجات بخش الهی حداقل از حقیقت احوالشان آگاه شوند زیرا در کشور ایران 98 درصد مردم مسلمان و شیعه هستند که اصول دین را با تحقیق مبدل به ایمان خالص کردند. مسلمین از نص صریح قرآن کریم آگاه هستند لذا رفتار خلاف دستورات قرآن و بی توجهی به نتیجه اعمال خلاف شرع مسئولین اعم از خصوصی و دولتی کاملا در نگاه مردم آشکار و موجب دلسردی مردم از نظام اسلامی خواهد شد. چطور ممکن است مسئولی در نظام اسلامی از دستورات قرآن و شرع مقدس مطلع نباشد و نسبت به ایثارگران ظلم و ستم روا دارد و اسم این ظلم و گناه را کسری بودجه یا بار مالی بگذارد؟
آیا کسری بودجه یا همان بار مالی توجیه ظلم و ستم به جانبازان است ؟ آیا برای توجیه ظلم و ستم ، ضعیف تر از دوش جانبازان محلی پیدا نکردند تا کسری بودجه و بار مالی قوانین مصوب مجلس را قرار دهند؟ چرا حسادت و ترس از قدرت و جایگاه مردمی ایثارگران و بی کفایتی اعتقادی و دینی یعنی دنیا داری و فساد اداری را به کسری بودجه و بار مالی نسبت میدهند؟ آیا خریداری سیب زمینی با بودجه بیت المال و دفن ارزاق طیبه الهی در شرایطی که ادعا میکنند خزانه خالی شده و قدرت خدمت به ایثارگران را ندارند تخلف از دستورات الهی قرآن کریم و قطع طریق شهیدان و تهمت به ایثارگران محسوب نمیشود؟
باید به بانک ملت فشار اورد .تا حقوق فرزندان شهید را بدهند بابا تو را خدا به گوش مسولین برسانید .چرا حق فرزندان را نمی دهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi