شناسه خبر : 41168
چهارشنبه 16 دي 1394 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلایل بروز فتنه 88

محسن ناطق- مدتها قصد داشتیم علل واقعی وقوع ادعای تقلب ناشی از سهل انگاری چند فرآیند نظارت و کنترل پیش پا افتاده و به روز فتنه 88 را عرض کنیم تا مسئولان محترم در انتخابات در نظر داشته باشند. کسانی که در پست های بازرسی و کنترل انتخابات در سال های 80 و 84 و 88 مسئولیت اصلی داشتند به خوبی می دانند اینگونه مطالب که هنوز به دلیل فقدان حجت و برهان مدعیان مطرح می شوند به جز خیالات و توهم نیست زیرا دلایل اصلی پیدایش ادعای تقلب اینطور که گفته می شود نبوده بلکه علت اصلی وقوع چنین فتنه بزرگی فقط تکرار چند اشتباه کوچک و بزرگ در قصور کنترل و نظارت یا تامین آرامش روانی و رعایت نظم و قوانین حوزه های اخذ رای بوده که بطور جداگانه بدون ارتباط با صندوق ها ایجاد شد و در مجموع دست به دست یکدیگر داد لیکن مسئولان اصلی نظارت خوب میدانند اما قصد ندارند خودشان حقیقت را بازگو کنند بنابراین در آستانه انتخابات لازم به تذکر می دانیم. این مشکل در انتخابات 84 وجود نداشته بنابراین همانطور که خودشان مدعی هستند خیالشان از پیروزی آقای هاشمی راحت بوده لذا طبق برنامه ریزی و آرامش حوزه های اخذ رای بدون مشکل انجام شد.

 اولین اشتباه و سهل انگاری در کنترل نظم و اصل مخفی بودن رای که حضور گسترده مردم در صف های طولانی در حوزه های اخذ رای و گفتگوی علنی مردم طی سال 80 در خصوص نشر شایعه پیروزی خاتمی و در سال 88 تاکید مردم در صف ها به همدیگر برای انتخاب آقای احمدی نژاد و برعکس آنچه گفتگوی داخل صف ها بود بروز شایعات قوی و گسترده در داخل حوزه های اخذ رای مبنی بر پیروزی خاتمی و موسوی در سال های 80 و 88 و البته سهل انگاری ناظران حوزه ها و بدتر از این ترک حوزه ها علت اصلی تقویت شدید شایعه پیروزی خاتمی در سال 80 و ایجاد توهم و ادعای تقلب سال 88 شد.

 دوم با توجه به تقویت شایعات پیروزی خاتمی و موسوی در داخل حوزه های اخذ رای که بعد از نهار در حوزه ها رایج شد و می گویند رای فلانی قاطع و زیاد بوده از یک طرف و و تاکید مردم در صف ها برای رای به آقایان خاتمی و احمدی نژاد در انتخابات سال 80 و 88 باعث شد ناظران مستقر در ساختمان های حوزه اخذ رای که معمولا مستقر در فرمانداری ها میباشند از حدود ساعت 2 بعداظهر به دنبال تقویت شایعات در اتاق ها را قفل کردند و حوزه ها را ترک کردند.

 اگر ناظران از شیوع شایعات و ادعاهای کذبی که معمولا بعد از نهار مسئولان در دو انتخابات 80 و 88 بطور یکسان شکل گرفت و برنده انتخابات را از ساعت 2 بعداظهر تعیین میکنند همچنین ترک نکردن حوزه ها و کنترل شایعات و اجرای دقیق دستور العمل ها را در دستور کار داشتند هرگز این توهمات و شایعاتی که باعث فرصت طلبی ضد انقلاب شد ایجاد نمی شدند. زیرا خیلی مضحک است چنین انتخاباتی عظیم به دلیل سهل انگاری و قصور ناظران رخداده و تبدیل به آبرو ریزی شده فقط نیاز به وظیفه شناسی مسئولین حوزه های انتخابات داشته است که تا شب و پایان وقت آنقدر شایعه برنده شدن خاتمی و موسوی زیاد شد که موجب توهم آنان شد تا حدی که خاتمی براساس گسترش شایعات از بعدازظهر برنده شد اما شکست موسوی به دلیل همدلی مردم در صف ها و بی توجهی به شایعات بود فلذا شکست را باور نکردند و بر اساس اخبار شایعات در حوزه ها ادعای و توهم تقلب ایجاد شد. تکرار شکست غزوه احد بود که قبل از اتمام کار مشغول جمع آوری غنایم شدند.
پس از آن دشمنان هجوم آوردند تا از فرصت استفاده کنند و با دخالت و نفوذ آنان فتنه شکل گرفت. در حقیقت از تلاش ها و هزینه های وسیع دشمنان میتوان نتیجه گرفت چه خطر بزرگی بوسیله فرهنگ عاشورایی در قلوب مردم موجب حفظ آبرو و نظام اسلامی شد که به طرز خیلی خطرناکی کشور را تهدید کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سایت محترم در صورت نیاز این کامنت درج نشود. اختیار درج ان با شما بزرگواران.
این نوشته دم دستی ترین و صعیف ترین تحلیل از فتنه ۸۸ میباشد. نطفه فتنه از استراتژی اقای احمدی نژاد در بحث با اقای موسوی رقم خورد اقای احمدی نژاد از احساسات پاک ایرانیان در خصوص مبارزه با تمام ناملایمات بعد از انقلاب حتی تا بیت امام
( ره) و عالی ترین مسئولین و مشاوران و السابقون نظام را هدف و اماج دزدی فساد رانت خواری عدم تحقق ایرانیان در اجرای عدالت و پیروزی میدانی در جنگ و......... قرار داد و خود را سرداری تنها در برابر گرگهایی که در حال دریدن ایران و انقلاب و خون شهداو تنهت ترین یار مقام معظم رهبری در برابر بد خواهان او معرفی نمود ایشان حتی برای تحریک احساسات مهندس موسوی عکس همسر ایشان را در قالب فردی رانت خوار و همچنین از نام بردن حجت الاسلام ناطق . هاشمی . فرزندان انان بعنوان سران این بی عدالتیها نیز ابا نکرده و به نوعی تاریخ انقلاب را به زیر سئوال برده پس از ان جامعه دچار نوعی کشمکشهای درونی گشت
از طرفی چون مسئولیت دولت با ایشان بود اولین سود سهام عدالع را به تمام روستاییان ایران در شب انتخابات به مبلغ ۸۰ هزار تومان پرداخت نمودند که یکی از دوستان حقیر که کارمند بانک صادرات بودند قسم خوردند که چندین روز است که تا ساعت ۸ شب مشغول پرداخت سود سهام روستاییان هستیم که باید قبا از انتخابات کامل گردد سودی که دیکر در ۴ سال زمامداریشان پرداخت نشد لذا تمام استانهایی که دارای روستایی بیشتری بود رای اکثریت بسیار قوی را صاحبذشدند ودر شهرهای بزرگ مانند تهران . اصفهان تبریز .مشهد رای کمتری نسبت به رفیب کسب نمودند حتی یکی از دوستان حقیر که شدید بسبت به رقیب ایشان علاقکند بودند بعنوان ناظر بر صندوق سیار بودند که فرمودند در صندوق ما رای نسبت به دو به یک به نفع اقای احمدی نژاد بود در ثانی شکل مسئولین صندوق بنحویست ( معتمدین محلات) بنحویست که ازطرفدارام دو طرف در صندوق حاضرند این مسئله را بقدری حساس می نماید که در صندوقهایی ارا به ختطر یک راب چندین بار حوانده میشد بنده بعنوان فردی که چندین دوره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در صندوقها حضور داشتم تقلب در انتخابات در صندوقها را بصورت تاثیر گذار منتفی میدانم اما نقش فعال ضد انقلاب در تجمعات باید اقای موسوی و کهروبی نتایج انقلاب را پذیرفته و اگر اعتراضی داشتند انرا تز مسیر قانون دنبتل میذنمودند البته موضوع گیری داورین که کسی در ایمان انان شک ندارد باعث کم رنگی نقش داوران در این موضوع گردیدگردید خداوند همه ما را در اینگونه فتنه ها حفظ نماید
ضمنا غلطهای املایی را بدلیل عدم تسلط بر کیبرد تلفن همراه حقیر بدانید
باز هم در نشر این نظر صلاح خود و جامعه را در نظر بگیرید
کامنت شما هم بزرگوار جالب نیست.. به نظر بنده حقیر نباید یکطرفه به قاضی رفت یا احساسی حرف زد ..فتنه ریشه اش فراتر از نوشته های شما دوست عزیز است. ریشه اش در سازمان های جاسوسی وجنایتکار مستکبران ام آی6 یا سیا و صهیونیست ها و خودفروختگان ومنافقین و... است . آنها هر چیزی را بهانه کرده و آتش فتنه ای را روشن می نمایند.
مثلا در صدر اسلام یکی پیراهن خون آلودی را بهانه قرار می دهد ولی هدفش نه تنها خونخواهی نیست بلکه جاه طلبی و غصب خلافت است..حاکمان خودباخته کشورهای عربی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات وحشتناکشان در یمن وکشتار حاجیان و حمایت از تروریست های داعش و...حمله عده ای نفوذی ضدانقلاب به سفارت را بهانه می کنند..وفتنه ای بپا کرده اند.. آمریکا با بهانه حقوق بشر غربی و یا موردها و بهانه های دیگر قصد ایجاد فتنه های هولناکی بر علیه ملت مسلمان و رهبر معظم انقلاب دارند.وقس علیهذا
باعث تاسف است که هنوز نویسنده در خواب است
جناب ناطق برایت واقعا متاسفم
چقدر هم ادعای روشن فکری از شما فوران می زند
بجای اینکه بفکر اینده باشید هر روز شاهد پسرفت هستیم و به عقب بر میگردیم
در اینده تاریخ همه چیز را خواهد نوشت وشما هم سرتان به کار خودتان باشد نیازی به اضهار نظرهای تکراری نیست
زمان معلم خوبی است و در اینده شاهد شرمندگیتان خواهیم بود فعلا شما جولان بدهید تا بعدا خوب شرمنده شوید
تاریخ بعدها تقلب را خواهند نوشت
. الان همه اینو میخونن من ثواب میکنم !!!


من حتی تو اینجا هم فکر اخرتم هستم..


هیچکس مجبور نیست آدم بزرگی باشد انسان بودن کافیست


همه بشرند اما فقط بعضی ها انسان اند


نیازی نیست كه اطرافمون پر از آدم باشه،

همون چندنفری كه اطرافمون هستندآدم باشند كافیه!


هیچ ناز بالشی ،نرم تر از وجدان آسوده نیست.


به خاطر داشته باش هرگاه به قله رسیدی همزمان در کنار دره ای عمیق ایستاده ای !


آری از پشت کوه آمده ام...

چه می دانستم این ور کوه باید برای ثروت ،حرام خورد؟!

برای عشق باید خیانت کرد!

برای خوب دیده شدن باید دیگری را بد نشان داد!

برای به عرش رسیدن باید دیگری را به فرش کشاند!

وقتی هم دلیلش را می پرسم می گویند: از پشت کوه آمده!

ترجیح می دهم به پشت کوه برگردم...

و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگ ها باشد،

تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ ....
ناطق عزیز قضاوت یکطرفه اسان است روزی پرده ها کنار خواهد رفت وان روز نمیدانم من وشما هستیم تا مات ومبهوت به گذشته بنگریم همیشه باید ازتاریخ عبرت گرفت تا بازیچه دست زر پرستان نقاب برچهره نشویم


اقای ناطق از پشت کوه امده ام از بنده است ببخشید نامم از قلم افتاده
سلام ، با تشکر از مدیریت محترم همانطور که قبلا از محاسن فراوان سایت مقدس عرض کردیم یکی دیگر از محاسن نامحدود ، تحلیل اخبار بوسیله پیشروان و پیشرانان مخلصترین مجاهدان دارای ارزشها و سرمایه های بی انتهای ایمان و عشق ولایت است لذا دوستان عزیز از ابراز نظرات نو با منطق گویا یا موافق و مخالف خودداری نکنند که همگامی با کلید دار معظم حرکت انقلاب و ارزش هر پیام و تحلیل نظرات ذیل آن از ارزشهای معنوی نظام اسلامی و شخصیت عظیم ایثارگران محترم در تشخیص مومن انقلابی پیرو خط امام و حق از باطل و ایستادگی و بصیرت در لحظه نیاز گشودن دریچه های تفکر مختلف در نظر مسئولان و قدمی موثر در لبیک به همدلی و همزبانی ، مردم و مسئولین بسیار موثر میباشد زیرا میخواهیم عرض کنیم امروز بجز مسئله ریزش و رویش برنامه ریزی دشمنان در مسئله سرگردانی عده ای از مردم و لزوم حضور حداکثری مخالف و موافق مطرح میباشد.
در پیام ارسالی نیز منظور از ناظران مستقر در فرمانداریها قطعا نمایندگان قوه قضاییه میباشند که در نگاهی به خواسته های مردم در انتخابات و بی توجهی مسئولان مربوط پس از انتخابات است لذا هیچ ارتباطی به تحلیل عملکرد دولتها ندارد. علی ایحال انصاف و اعتماد به نتایج شمارش و بیشترین تعداد آرای ماخوذه صندوقهای هر یک از انتخابات بطور یقین میتواند نتیجه عملکرد اعتماد مردم به هریک از دولتها و نزدیکی اقبال آن دولت به خواسته های مردم ارزیابی گردد. چنانچه شخصی پشت به آفتاب کند و خورشید تابان را انکار نماید ببین قهر و لطف سایه چه تاثیری بر تابش خورشید دارد؟
فاش نیوز ازت انتظار نداشتم گلم .... چرا ؟
عزیزم می دونم شما در راستای آزادی بیان و احترام به کاربرها حرکت می کنی اما چه خوب بود این نوشتارهایی که سبب اختلاف بین جانبازان می شود را چاپ نکنید .
این برادر محسن یکبار برق از کله ما پرونده با این نظراتش !!!ولی اصلا من و دوستان به خودمون اجازه ندادیم با این لحن با ایشان صحبت کنیم .
پ منو نصحیت می کنید نظرمو با بیاند بهتر ... بنویسم !!
اون روزا بچه ها هم فهمیدند چی شد ... و آخرش رهبر تاوان بی خردی ها را پس داد ؟
کیه این چیزا رو ندونه !
بنام خدا
این سایت تنها سایتی است که توانست افکار . دل نوشته . ایمان و ثابت قدمی در هدف . فقیر نگه داشتن ایثارگران دفاع مقدس به اقرار خودشان و نهایتا خالص ترین و گرانبهاترین گوهر وجودی انها را پس از ربع قرن در خود جای داده یقینناسنوات اتی ( شاید یک قرن دیگر ) که دیگر رشادتها . و بندگیهای . هدایت الهی این عزیزان در دفاع مقدس که دستمایه تمام این رشادتها بود به تاریخ بپوندد . این نوشته ها بزرگترین . بی واسطه ترین . و ناب ترین درد دلهای مجاهدین فی سیبل الله خواهد بود . همانند . وصیت نامه شهدا که از ان نوشته ها می توان بزرگترین مجهول دین را حل نمود ( چگونه جوانی 14 1لغایت 18 ساله توانستند . در ادبیات خود عرفا و دانشمندان و بزرگانی را که عمری را به سیر و سلوک پرداخته بودند اینگونه متحیر سازد و اعتراف عجز ان پیران عنان نفس به دست گرفته در رسیدن این نوجوانان به مرحله قرب شد.) امری که شاید با هدایت ایصال علی اللمطلوب حل میشد اما نمونه ان انرا در این سطح غیر قابل باور را هرگز تاریخ به یاد ندارد . صاحبان این سایت با بدست اوردن اعتماد این عزیزان گوهر وجودشان را پس از ربع قرن به جهانیان نشان داد مهم این نیست که نماینده و وزیر و وکیل چه میگویند و چه می کنند مهم ان است که از دل انقلاب اسلامی و کید دشمنان در تجاوز به خاک پاکمان عیار گوهر وجودی چوانان ما رقم زد و بعضا تتمه گرد حاصل از دنیا با تیزاب خون همرزمان صیقل یافت . و انان با نفسی ارام و مطمئن مصداق این کلام معشوق به عاشق شدند که می فرماید . ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي
خشنود و خداپسند به سوى پروردگارت بازگرد و در ميان بندگان من درآى و در بهشت من داخل شو (۳۰)( 28 الی 30 سوره والفجر )
خدایا ما را با مصادیق این ایاتت محشور گردان . امین
امیدوارم روزی این گنجینه بزرگترین گنج انقلاب عزیزمان باشد
سلام.مامدتی بودکه به کسی اطمینان نمیکردیم وایمان ماسست وگمرنگ شده بودتا که بافاش نیوزبرخوردکردیم اینجابودکه اطمینان وایمانمان برگشت وکمی هم مجددا به رسانه وسایت اطمینان حاصل شد.تتهاسایتی که توانستیم ایمان بیاورم وبااودردودل کنم فاش نیوزمیباشد.فاش نیوزعلاوه براینکه ازدلاوران جهادوشهادت میباشندسایت دردمندان وصدای حقیقی ماایثارگران این نظام بوده که مشکلات واقعی مارابه مدیران ارشدکشورومقامات دولتی میرساند..سایت حق وحقیقت وبعدخداامیدماهاست. تحت هرشرایطی بنده به آقای ساقی مدیرجانبازودلسوزایمان واطمینان دارم وممنونم که حرفهای دل مارامیزنند.تشکر.فاش نیوزسایت دلسوزان وجان برکفان این نظام ووفاداربه انقلاب وولایت میباشدوماهم دعاگویشان هستیم.باآرزوی سلامتی تمام دلیرمردان جان برکف وفاش نیوزیها..بدرود..امیدوارم درراس همه خداازماراضی باشد.انشاءالله.علی مهربان.
نظر دوست و برادر عزیزم جانباز دلاور ( ش 1 ) کاملا قابل تقدیر است ؟
به مظمون از پشت کوه امده ام ؟
بسیار زیبا سخن رانده ای دلاور ( ش 1 ) مرحبا واقعا باید طوری قضاوت کنیم که اگر در اینده زنده بودیم و شاهد خفت و خاری عده ای سود جوی زرطلب ---شرمنده نشویم؟
و اگر هم مردیم سنگ قبرمان سنگ عزابمان نباشد >؟
قضاوت سخت است اقایانی که با هم میخورند و می پاشند و با هم مباحثه میکنند چنان تند و سریع قضاوت نمی کنند که عده ای از مردم برای خودشان تحلیل می کنند؟
مراقب باشیم که بخاطر اشخاص دیگر مورد لعن و نفرین مظلومان قرار نگیریم ؟
فاش نیوزمهربان تشکر
افسری عزیز سلام ممنون از لطفتان فاش لطف کرد ودر ستون بی ویرایش هم از پشت کوه امده ام را گذاشت این واقعیت زمانه امروز ماست ما زود قضاوت میکنیم زود تهمت میزنیم وزود هم حکم صادر میکنیم که به جایی ونوایی برسیم از گرده ایثارگر ورزمنده وشهدا بالا میرویم درست مثل روییدن خاری بر سر دیوار غافل از اینکه ناکس کس نمیگردد از این بالا نشینی ها
عزیزی که اسم نداری .. سلام
بخدا دین مجهول نداره و نداشته ... اگه مهجور مانده چون تبلیغ دین به دست کسانی افتاد که فقط به ظاهر دین بسنده کردند . چهره واقعی دین با ریختن خون شهدا همچون خورشید تابان متجلی شد اما مبلغان متهتک و متنسک آرمان شهدا را پایمال کردند !
مدتهاست با چند نفر مبلغ فر هنگی دارم سر اصول دین بحث می کنم حالا که حرفم به نتیجه رسیده و گفتم شما فقط باعث تباه شدن آمال ما و شهدا شدید ..،یکیشون میگه از سرنوشت شکایت نکن نیمه پر لیوانو ببین ..،
گفتم باشه اگه خدا هم اینجور قضاوت می کنه من میرم به جهنم !
متاسفانه خوب می دونیم آینده نگری شهید باکری درست از آب دراومد . دشمنان قسم خورده و جاهلای بریده و مقدس ماب اصول و آداب دین را تباه کردند ..
الان غباری از جهالتها بر جامعه سایه انداخته که تشخیص حق و ناحق سخت شده ...
اما امیدوارم بعد این همه رنج ها من یکی از کسانی باشم که خدا راضی بشه به زودی سرود ارجعی الی ربک راضیه مرضیه را بخونم دیگه ... !
دلم برای آرزوهام که در کنار شهدا بدست می آمد تنگ شده ... اگه تا حالا شهدا هدایتم کردند دعا کنید راضی بشن برام دعا کنن برم پیششون دیگه !
یه چیز بگم ؟
فاش نیوز کمک نکرد که فقط اعتماد به نفسها بارور و شکوفا بشود ... فاش نیوز تجلی حضور و عنایت و هدایت معنوی و تکوینی شهدا رو هم بین آحاد جامعه به ظهور رساند .فاش نیوز باور آتش زیر خاکستر را به دید درآورد .
امیدوارم روزی این سایت وزین به همت کارمندانش بتواند در سرتاسر ایران جایگاه اصلی خود را بازیابد . چون من دیدم هنر فاش نیوز را !
اگر آن روز نبودم وصیتم این است خواسته شهدا را تمام و کمال بدون اغماض در مراسمات بگویید . بخدا شهدا به این وضع حاکم در خانواده ها و جامعه راضی نیستند . !!! بخدا چیزی که اونا می خواستند این وضع نبود ؟؟ وصیت شهدا را مخدوش کردند !
هر وقت میرم سر مزار شهدا باهاشون درد دل می کنم ... بخدا صدای گریه های اونا رو می شنوم که میگن شرمندتیم قنبر ما که برات اینجور نمی خواستیم !
فتنه ها با زمینه فراموشی خدا و شهدا حاصل می شوند . الان همان طور شده !
من یه پشت کوهی ام که تا دیروز نمی دونستم برای اینکه به حقم برسم باید فریاد بزنم ... چون فکر می کردم در جامعه اسلامی هستم . اما حالا هم که فریاد می زنم .. آنچه که اول نصیبم میشه اشکه و ا شک .. چرا ؟؟
چونکه من یه پشت کوهی ام که چندشم میشه برای رسیدن به حقوقم اول باید دیگرانو از منصب کذایی شون بیارم پایین ... چرا هی می پرسی چرا ؟؟
چونکه اونایی که روی منصب نشستن با اسم دین رفتند بالا ... خیلی باید محتاط باشم که اقدامات من چهره دین را از این خرابتر نکنه با اینکه حق با منه !
فتنه ۸۸ با جهالت یه نفر تشدید شد و نزدیک بود چهره یاران انقلاب را خراب کند ولی با درایت رهبر نقشه ها نقش بر آب شد . خو منم یه ولایتمدار پر و پا قرصم دیگه ... باید ببینم رهبری چطور از چهره دین حمایت می کنه منم همونطور باشم حتی اگه هیچ وقت به حقم نرسم ! یه کم فکر کنیم چرا امام علی ۲۵ سال خانه نشین شد ؟
فاش نیوز اینجا هم یه کراماتی دارد . سنگ صبور بودن صفتی است که خدا به همه عطا نمی کنه ...
البته سنگ صبور بودن تنها کافی نیست ... فاش نیوز بلده کمک کنه دری دیگه باز بشه برای کسی که از همه زندگی توی دنیا فقط خدمت به شهدا هدفش بوده ...

جناب بی نام ..
فقط این جمله شما که گفتید به تاریخ بپیوندد کمی نگرانم کرد . می دونی من امیدوارم بعد رنج من و شهدا و ایثارگران واقعی چهره ما بهتر شناخته بشه ... اما اگه خدای نکرده در غبار زمان فراموش شدیم چی ؟ خدا نکنه !
دیگه نمی تونم ادامه بدم ... آب و اشک از چشو دماغم سرازیر شده ....
مرگ بر فتنه گران و جاهلانی که زمینه فتنه را تشدید می کنند !


سلام ، معلوم نشد حرف حساب آن کاربر محترم چه بود گرچه هویت دزد و پلیس کاملا روشن است. علی ایحال بارها عرض کردیم بنابر تجربه شخصی ، جانبازان گرامی حداقل یک ساعت پس از مصرف داروهای اعصاب اظهارات را ارسال فرمایند در غیر اینصورت لازم است دهها نفر جمع شوند تا معلوم شود دعوا و مرافعه در کار نیست تا متن ارسالی را ترجمه و منظور اصلی را تفهیم کنند.
علیهذا جناب جانباز شیمیایی 1 و آقای قنبر که قبلا از نظراتشان تشکر کردیم قلم خوش سخنی را از منطق درونی بطور چشمه خود جوش در دل دارند و اهل رونویسی و تقلید و آب جستن از چاه تاریک دیگران نیستند ضمن تشکر مجدد برای عنایت و ارزشی که در مطالعه متون صرف مینمایند شایان ذکر است در متن ارسالی به مسئولان انتخابات متذکر شدیم در نظارت و امور مدیریت حوزه ها تا آخرین ثانیه رای گیری دقت کنند و هیچگونه موضوعی را مورد تسامح قرار ندهند بخصوص شایعات داخل و خارج حوزه های اخذ رای نیاز به کنترل دارد لذا علت غایی بروز فتنه نبوده است که فاش نیوز عزیز هم عنوان را "دلایل بروز فتنه" اعلام کرده در نتیجه هرگونه تبلیغات در قالب شایعه و اظهار نظرات جمعی طبق قانون انتخابات جرم و ملزم به برخورد قانونی میباشد که در برخی از حوزه های ابطال شده بعلت ازدحام و شلوغی غیر منتظره رعایت نشد. از سوی دیگر همان شایعات غیر واقعی و از قبل طراحی شده که صددرصد تکرار شایعات انتخابات 80 بود افرادی داخل حوزه های سال 80 موجب توهم و گمراهی مردم شدند لیکن در انتخابات 88 با هوشیاری مردم موجب توهم و گمراهی نامزدهای انتخابات و شکست بسیار سنگین طرف مقابل شدند لیکن صدماتی غیر قابل جبران به حکومت و مردم وارد کردند.
فرض کنیم مسئولان مربوط نسبت به ورود چند نظامی دشمن به آبهای کشور تسامح کنند در صورتی که ملاحظه کردیم با دقت و نظم دشمنان را به زانو درآوردند و موجب سربلندی ملت ایران شدند.
نظرات دوستان قابل تامل است و قابل انتقاد و اینکه بعضی ها حرفشون را کاملا صحیح میدونند اشتباهی بزرگتر و بدتر است.
همه ما باید بپذیریم که نقص های فراوانی داریم. در پناه خداوند باشید و باشیم.
فتنه ۸۸ هم تموم شد اون دنیا خدا خودش میگه چه اتفاقی رخ داده و معلوم میشه کی و در چه قسمت های دیگر مجرم است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi