شناسه خبر : 43568
یکشنبه 23 اسفند 1394 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدی که ماند تا روز شهادت زهرا (س) تشییع شود!

گروه اجتماعی: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار بیان کرد: تشییع پیکرشهید طزرقی، از شهدای تفحص که به تازگی مشخص شده است، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سبزوار انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ‌بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در حالی که قرار بود همزمان با پیکر شهید مدافع حرم حسنعلی شمس‌آبادی، پیکر شهید عباسعلی جوان طزرقی نیز تشییع و در سبزوار به خاک سپرده شود، بعد از توقف آمبولانس حامل شهدا و خروج شهیدان از آمبولانس پیکر هر دو شهید بر روی دستان مردم قرار گرفت که به علت آماده نبودن شرایط لازم پیکر شهید طزرقی بلافاصله در آمبولانس قرار گرفت و فقط پیکر شهید شمس آبادی روز 5 شنبه 20 اسفند در سبزوار تشییع شد.


تشییع شهید طزرقی، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سبزوار انجام خواهد شد


احمد مهری، رئییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری ‌بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی در این باره بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار پیکر این شهید والامقام روز یک‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سبزوار تشییع خواهد شد.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه پیکر مطهر شهید طزرقی بعد از سال‌ها با آزمایش DNA تشخیص داده شده است، تشییع این شهید گرانقدر 23 اسفند، حدود ساعت 9.30 صبح از مسیر امامزاده یحیی(ع) تا امامزاده شعیب(ع) در روز یکشنبه با حضور هیات‌های عزادار و مردم شهید پرور سبزوار انجام و از آنجا به گلزار شهدا منتقل خواهد شد.
رئییس اداره بنیاد شهید انقلاب اسلامی سبزوار با اشاره به اینکه قبلا یکبار برای این شهید والامقام مراسم تشییع برگزار و بنای یادبود درست شده است، تصریح کرد: فعلا در نظر داریم در همان محل قبلی وی را به خاک بسپاریم ولی اقوام شهید نظر دیگری دارند که احتمالا قادر به انجامش نخواهیم بود.


تشییع شهید طزرقی، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سبزوار


وی اضافه کرد: پدر و مادر این شهید والامقام در قید حیات نیستند و برادرش به نمایندگی پیگیر امور مربوطه هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi