شناسه خبر : 48035
دوشنبه 11 مرداد 1395 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیش‌بینی رهبردرخصوص شهادت دو رزمنده

«عبدالفتاح اهوازیان» از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از حضور جمعی از رزمندگان مدافع حرم در محضر رهبر معظم انقلاب گفت: یک روز به همراه جمعی از فرماندهان در محضر رهبر انقلاب حضور پیدا کردیم. پس از پایان دیدار و موقع خداحافظی، مسئولین بیت ما را صدا زدند و گفتند حضرت آقا شما را خواسته است؛ لطفاً برگردید.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه نماز را به امامت حضرت آقا خوانده بودیم یاد ماجرای حضرت یوسف افتادم؛ و به بچه‌ها گفتم کسی انگشتر، تسبیح و مهر آقا را برنداشته است؟! همه تعجب کردند. دوباره به محضر حضرت آقا رسیدیم و آقا فرمودند به عکاس بگویید بیاید. از محافظ آقا سؤال کردیم جریان عکاس چیست؟ گفت آقا با کسانی که خیلی دوستشان دارد عکس شخصی می‌گیرد.

اهوازیان گفت: از حضرت آقا سوال کردم عکس ما را برای چه می‌خواهید؛ فرمودند: «جمع شما بوی شهادت می‌دهد.»

وی ادامه داد: این ماجرا گذشت و در «بیادر العدس» عملیاتی داشتیم که 70 ایرانی در آن عملیات شرکت کرده بودند؛ همه ایرانی‌ها سالم بودند. حاج قاسم سلیمانی آمد و گفت: «بچه‌ها مرحبا! آقا از شما راضی است.» بعد یک پیغام دادند و گفتند: آقا فرمودند به بچه‌ها بگویید: «من شما را لازم دارم؛ امیدوارم عاقبت به خیر شوید؛ ولی اینقدر آرزوی شهادت نکنید.»

اهوازیان تصریح کرد: دو نفر در این جمع بودند که حاج قاسم به اسم صدایشان کرد. حاج قاسم دو انگشتر از آقا گرفته بود که به سردار هادی کجباف و نادر حمید داد و دستانشان را بوسید. کجباف و نادر حمید پس از گرفتن هدیه‌ به شدت گریه کردند. عملیات بعدی این دو به شیوه‌ی بسیار عجیبی به شهادت رسیدند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi