شناسه خبر : 65717
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 , 15:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالروز شهادت شهید شمسی پور

سالروز شهادت شهید شمسی پور

گاهی هم می شود مدافع حرم شد وهم جستجوگر نور، ۳سال از شهادت شهید شهید شمسی پورمی گذرد اما راه و رسم زندگیش چراغ راهی است برای پیمودن راه حق.

درعملیات والفجر۴ ارتفاعات کانی مانگا که از موقعیت حساسی برخوردار بود به عنوان محدوده عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) تایید شد تا نتایج مهمی همچون خارج کردن مریوان از دید دشمن و تسلط بر ۱۳ شهر و روستای عراق را به همراه داشته باشد.
حالا این عملیات ۳۳ روزه که تبدیل به میعاد گاه عاشقان ودانشگاه ایثار شده بود بعد از ۳۳ سال باز هم راوی دوران دفاع مقدس شد.
صحبت از سردار شهید علیرضا شمسی پور است که در اواخر جنگ به فرماندهی گردان می‌رسد و در۸ سال دفاع مقدس بارها مجروح و ۳ بار نیز شیمیایی می‌شود.
پس از پایان جنگ تحمیلی برای حفظ خاطرات و ارزش‌های دفاع مقدس راوی و از سوی دیگر جستجوگر نور می شود و سال‌ها در مناطق جنگی به تفحص پیکر شهدا می‌پردازد برای بازگرداندن پیکر پاک شهیدانی که دور از وطن مانده بودند به جمع خانواده هایشان.

 با تولد داعش، داغ مردم بی پناه سوریه و زجر و رنج کودکان سوری دلش را سوزانده بود و وقت دفاع از حرم عقیله بنی هاشم می رسد.
اما گویا نوای شهادتش از جایی دیگر به گوش می رسد، ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در ارتفاعات کانی مانگای عراق، هنگام جستجوی پیکر شهدای دوران دفاع مقدس بر اثر انفجار مین به شهادت می رسد.
این سردار خستگی ناپذیرعلاوه بر حضور گسترده در میدان جنگِ سخت،با ۲۰ سال فعالیت مستمر در عرصه ورزش ،به پرورش روح و جسم جوانان این مرز و بوم ‌پرداخت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi