شناسه خبر : 79313
شنبه 22 آذر 1399 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدران شهید، همه آسمانی اند

رضا امیری فارسانی - افتخار می کنم که پدران ما با شهامت و جوانمردانه رفتند تا ایران عزیز مقتدر بماند و به این خاطر، خاک مرقد پدران آسمانی را با همه دنیا و سرمایه‌های دنیوی معاوضه نمی‌کنم.

 در بحث رفتن پدران آسمانی همین را بگویم که آنها متعلق به این دنیا نبودند و خدا را گواه می‌گیرم که بعد از شهدا یک مسئول شهدایی را از نزدیک ندیده ام. به همین دلیل رهبر فرزانه انقلاب فرمودند "شهدا مثل آیه های قرآن مقدسند" و همین طور هم هست. وقتی گریزی به ایام عشقبازی بچه‌های جنگ می‌زنید، متوجه می‌شوید که تفاوت بین شهدا و ما زیاد بوده است.

اما با همه دردهایی که به عنوان رزمنده با آنها دست و پنجه نرم می‌کنم، عرض می‌کنم که هیچ‌وقت نگویید پدر من از نقطه‌ی جنوبی رفت. هیچ‌وقت این احساس را نداشته باشید که بین پدر شهیدتان و مثلا سپهبد صیاد شیرازی تفاوتی هست.

نه اینگونه نیست. صیاد هم کنار پدران ما بود و ایشان به دلیل ماندن بعد از جنگ، این القاب را یدک می‌کشید، همچنان که سردار سپهبد حاج قاسم دستور داد روی سنگ قبرم بنویسید "سرباز ولایت" و این مرام شهدا است.

حال اگر بنیاد شهید جنوب تهران خدماتی به شما نمی‌دهد این موضوع تازگی ندارد. پسران پدران آسمانی سال‌ها است که بیکار و به نان شب محتاج اند. اگر چه اینها درحال گذر است اما در مجموع آن اقتداری که پدران آسمانی به من و جامعه هدیه داد، مهم است.

امیدوارم که سعید اوحدی و حاج یوسف مجتهد و دیگر آفتاب خوردگانی که امروز گرداننده بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی هستند تدبیری بیندیشند تا مشکلات فرزندان شاهد که همرزمان آنها بوده اند مرتفع شود.

یقینا همین طور هم خواهد شد چون این افراد از گود جنگ آمده اند.

کلام آخر اینکه. بگذار جناب روحانی کارش تمام شود و یک دردمندی مانند رجایی بیاید امورات درست خواهد شد مطمئن باش که سپیده نزدیک است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi