شناسه خبر : 90736
سه شنبه 24 خرداد 1401 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهمین محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی

دهمین محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی عصر روز دوشنبه 23 خرداد با حضور محسن منصوری استاندار تهران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و ۳۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدای منطقه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تهران در منزل مادر معظم شهید «ابوالفضل الماسی» برگزار شد.
 
دهمین محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی/عزم دولت رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است

استاندار تهران در این نشست صمیمی با گرامیداشت یاد شهدا گفت: ما در مقابل شما مادران و خانواده‌های معظم شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و همواره نیازمند دعای خیر شما و عنایت شهدای شما هستیم.
محسن منصوری افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخاری است که در این دولت نصیب ما شده است و البته این مسئولیت بسیار سنگینی است که بر دوش ما است اما به جرئت می‌توان گفت که بعد از انقلاب و جنگ نزدیکترین دولت به آرمان‌های شهدا دولت سیزدهم است چراکه همه از جنس انقلاب و هدف همگی پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: تمام این عنایات از برکت خون شهدای شما خانواده‌های معظم است و اگر دستاوردی صورت می‌گیرد نیز از همین برکت است که ریل انقلاب در مسیر خودش در حال حرکت است.
استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه این است که به صورت مستمر خدمت شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برسیم چرا که ما به دعای خیر شما و عنایات شهدای گرانقدر شما نیاز داریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در ادامه این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا با اشاره به فعالیت‌های اداره کل بنیاد تهران بزرگ در سه ماهه اول سال، گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۷۰۰ دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده که این دیدارها در منزل این عزیزان و گلزار شهدای بهشت زهرای تهران پنجشنبه هر هفته به صورت مستمر انجام می‌شود.
اصحاب کریمی ادامه داد: محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی یکی دیگر از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در سه ماهه اول سال بوده که به صورت مستمر در ۱۲ منطقه بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در حال برگزاری است و ما به عنوان خادم این عزیزان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ایثارگران به کار خواهیم بست.
گفتنی است، محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی جلسه هفتگی اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با جمعی از مادران و همسران شهدا در مناطق ۱۲ گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ است که در این محفل صمیمی به مشکلات ایثارگران معزز رسیدگی می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi