شناسه خبر : 30953
دوشنبه 29 دي 1393 , 14:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابراز رضایت سردار مهدوی‌نژاد از نحوه برگزاری اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه امام‌علی بن‌ابی طالب (ع) استان قم گفت: اردوهای راهیان نور، حرکتی بسیار بزرگ، وزین و ماندگار در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد روز دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور بسیج دانش‌آموزی، طی سخنانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست"، افزود:عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.

وی ادامه داد:: هرساله شاهد گسترده‌تر شدن حرکت‌های راهیان نور در همه اقشار، بویژه توسط عزیزان دانش‌آموز که دارای قلب‌های بسیار پاک و با صفایی هستند، هستیم.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با اشاره به نقش برجسته اردوهای راهیان نور در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، از تلاش رئیس آموزش و پرورش استان و عوامل زیرمجموعه در مرحله اول اعزام‌های راهیان نور ابراز رضایت کرد.

سردار مهدوی نژاد ابراز امیدواری کرد تا با تفکر بسیجی حاکم در مجموعه، سپاهیان و مجموعه آموزش و پرورش که اینها هم از بسیجیان دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس هستند، خدمتگزار خوبی برای عزیزان دانش‌آموز باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi