شناسه خبر : 31747
دوشنبه 20 بهمن 1393 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور

فرمانده مرزبانی استان ایلام از تشکیل جلسه، هماهنگی و همکاری در خصوص تردد کاروان راهیان نور و حفاظت و حراست از یادمان‌های دفاع مقدس، خبر داد.

سرهنگ پاسدار «لطفعلی پاکباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: به‌منظور هماهنگی و همکاری تبادل اطلاعات در خصوص خدمات‌رسانی بهتر به کاروان‌های راهیان نور و حفاظت و حراست از آن‌ها در نقاط یادمان و نوار مرز، جلسه‌ای با حضور کلیه اعضا، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل دفتر انتظامی استانداری، نماینده راه و ترابری، مدیرکل پاک‌سازی مناطق عملیاتی، نماینده سپاه پاسداران و نماینده نیروی انتظامی به میزبانی مرزبانی استان در سالن توجیه برگزار شد.

 

وی به احداث چند نقطه یادمان و حفاظت از نقاط تعیین‌شده، اشاره و نکاتی در خصوص اقدامات انجام شده در طول سالیان اخیر در کل حوزه‌های خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور، بیان و آمادگی مرزبانی را برای همکاری و مساعدت لازم در این زمینه اعلام داشت.

 

فرمانده مرزبانی ایلام از تقدیر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از همکاری و خدمات ارزشمند هنگ‌های تابعه خبر داد.

اینستاگرام
سلام برید از اونا بپرسید که شنیده ها را دیدند . خوب است تا رزمندگان زنده هستند از خاطراتشان در همه جامعه استفاده کنندو حتی پایگاههای محلی از خاطرات این عزیزان فیلمی مستند تهیه کنند. انشاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi