شناسه خبر : 32324
شنبه 09 اسفند 1393 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح فاز نخست مجتمع توانبخشی ایثار قم

همزمان با دومین روز از سفر استانی دکتر روحانی و هیات دولت به قم،معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فاز نخست مجتمع توانبخشی ایثار را در قم افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، مجتمع فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار قم به متراژ2000 متر مربع و زیربنای 3800متر مربع در فاز نخست با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی و مدیرکل بنیاد استان قم به بهره‌برداری رسید.

 

این مجتمع با اعتباری بالغ بر90 میلیارد ریال در فاز نخست از سال 88آغاز شده و شامل انجام فعالیت‌های فرهنگی ارائه خدمات مشاوره،هیدروتراپی، فیزیوتراپی، اروتروپروتز و... است.

 

در بخش ورزشی نیز فعالیت‌هایی چون سالن چند منظوره ورزشی،استخر، سونا و جکوزی در اختیار خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرار می‌گیرد.

 

از اهداف این پروژه نیاز مبرم جانبازان و والدین شهدا به خدمات توانبخشی در دهه چهارم خدمت‌رسانی با توجه به کهولت سن ایشان و مشکلات جسمی-حرکتی است.

 

ایجاد فضای درمانی، توانبخشی و اقامتی در فاز دوم قرار گرفته که با تامین اعتبار 120میلیارد ریال این فاز نیز تکمیل و تجهیز می‌شود.

 

تاکنون 25درصد از فاز دوم توانبخشی تکمیل شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi