شناسه خبر : 32560
یکشنبه 17 اسفند 1393 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسم الله اگر حریف مایی!

م.ر.ک. جانباز - مدتی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کتمان ترس خود ازایران اسلامی ادعای واهی حمله به ایران را سر می دهد ؛ همه می دانیم لغز خوانی صهیونیست جماعت فراتر از لغلغه زبان نخواهد رفت.

او می داند در صورت حمله نحوه واکنش ایران سر نوشت جنگ را مشخص خواهد کرد. او از دلیری شیران بیشه ایران هیچ خبری ندارد.

هرچند این رژیم منحط از کلاهک اتمی برخوردار است وتجهیزات نظامی پیشرفته ای را از امریکا وسایر کشورهای اروپایی دریافت نموده ولی داشتن بمب اتم به تنهایی تمی تواند باعث پیروزی آنها شود.

تمامی کارشناسان مسائل دفاعی و نظامی برا این باورند که داشتن صرفآ سلاح هسته ایی به تنهایی برگ برنده رژیم صهیونیستی برای پیروزی در جنگ با ایران محسوب نمی شود.

اسرائیل کشوری بسیار کوچک است که بخش عظیمی از جمعیت آن در محدوده کوچکی در اطراف تل آویو تمرکز یافته اند؛ به همین علت این منطقه بسیار آسیب پذیر شده چرا که بیش از هفتاد درصد کل جمعیت اسرائیل و هشتاد درصد ازساختار زیر بنایی آن در این منطقه متمرکز شده است.

اینجاست که می داند زندگی میلیون ها یهودی ساکن در اسرائیل بیش از آنکه به فکر حمله به ایران باشند باید به فکر جان آنهایی باشند که تمام  این رژیم این اشغالگران را تشکیل داده اند .

تمرکز اقتصادی وجمعیتی آن در یک نقطه چنان ضعفی را بر ارتش این رژیم تحمیل نموده است که هیچگاه توان برابری با ایران اسلامی را نخواهد داشت . حال این گوی و این میدان و رشادت های فرزندان ولایی ایران زمین ... بسم الله اگر حریف مایی!

والسلام

 

اینستاگرام
نتانیاهو در سخنرانی اخیر خود درباره ایران با خشم و غضب حرفهایی زد که نشانه ضعف و استیصال اسراییل است ... هر چند که آمریکا پیشتر از این با ندادن سلاح های بانکر باستر به اسراییل علنا به اسراییل گوشزد کرده که کسی به جز ما حق حمله به ایران را ندارد ...!!!!!!
خداییش نتانیاهو خیلی بهتر و بیشتر از ما مقام عظمای ولایت را شناخته چون در باره حضرت آقا می گوید :
آیت الله خامنه ای ایدئولوژی قدیم و تکنولوژی جدید را ادغام کرده و توییت می کند... توییت می کند، آن هم به انگلیسی یعنی این که اسراییل باید محو شود!
◄ نتانیاهو از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ (119آل عمران)

English...death to Israel
French...mort a Israel
German...tod fur is rail
Spanish...muerte a israil
در حالی که پست زیبای یکی از اساتید دانشگاه در مقابل سخنان جدید نتانیاهو در کنگره آمریکا « اگه اشتباه نکنم آقای اسفندیاری بود» دست به دست در صفحات فضای مجازی منتشر شده....
اوباما هم اعلام کرده سخنرانی نتان را ندیده ولی متنشو که خونده چیز تازه ای نداشته !!!!
نانسی پلوس رهبر دموکراتها در کنگره هم گفته حرفهای نتانیاهو توهین به شعور مردم آمریکاست !!!!
مسئول سیاست اتحادیه اروپا نیز حرفهای نتانیاهو را هراس افکنی علیه ایران دانست و نسبت به این اقدام هشدار داد ...
اینا همه نشون می ده که دشمنای ما در حال حاضر در یه حالت پنجه کشبدن به روی هم هستن ... اگه ملت ما اتحاد و همدلی خود را حفظ کنن و از تهدیدها نترسن و راه اقتدار خود را بدون ترس از تحریمها پیش بروند و به جایگاه ولایت احترامی بیش از پیش بگذارند و همه قلبا معتقد باشیم چه توافق بشود چه نشود اسراییل باید از بین برود ... همچنان با اقتدار و کوبنده می گوییم اسراییل و آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند ... و الا کیست که نداند در طرح ده ساله چه اهدافی نهفته است ... !!!!
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ...
سلام ، موضوعی که موجب نگرانی شدید مردم و مسئولین دلسوز کشور گردیده نفوذ عوامل اصلاح طلب در حکومت و ارتباط مستقیم آنها با غرب و حمایتهای همه جانبه غرب از آنها است. بنظر میرسد دستیابی به توافق هسته ای و بهای سنگینی که مردم شهید پرور برای آن متحمل شدند بدین ترتیب به نفع اصلاح طلبان مصادره خواهد شد که نه تنها هیچ نقشی در توافق مزبور نداشتند بلکه عامل اصلی ایجاد حساسیت و گرفتاری فن آوری هسته ای کشور بدلیل افشای اسرار هسته ای توسط مسئولان دولت اصلاحات بوده است.
با کمال تاسف معدود افرادی که بنام اصلاح طلب معروف شدند عمدتا جزو ثروتمندان غربگرا هستند که هیچگونه سنخیتی با اصول نظام اسلامی - شیعی ندارند همچنین این افراد دارای ارتباط مستقیم و حمایتهای غرب هستند که رشته هایی آنها را با ضد انقلاب و فتنه گران مرتبط مینماید. افراد نفوذی سالهاست با ارکان اصلی نظام مقدس
یعنی جمعیت کثیر ایثارگران و اصل رهبری نظام در تضاد بودند که خط فکری و عملی آنها توسط غرب بخصوص رژیم منحوس و منحط و اشغالگر و کودک کش تببین میگردد. لذا با توجه به شواهد و قرائن و عملکرد و اعترافات افراد نفوذی همانطور که ملاحظه میشود جای نگرانی شدید وجود دارد که ربطی به دعواهای سیاسی بین جناحها ندارد بلکه موضوع دغدغه ملی مطرح است.
رییس جمهور با شعار اعتدال و سیاست زدایی یا جناح بازی در دولت نیمی از آرای صندوقها را کسب کرد اما بتدریج حوزه تصمیم گیری و عملکرد رییس جمهور کاملا در اختیار اصلاح طلبان و افراد مردود در بارگاه شورای نگهبان رقم خورده که پشت پا
به اعتماد مردم زده و موجب غرامت و صدمه دیگری به کشور است.
دشمن پنهان حریف محسوب نمیشود بلکه سلاحی خطرناک در دست دشمنان قسم خورده و کینه جوی بر علیه امت مسلمان است. آنها خارج از مرزهای جمهوری اسلامی لباسی شبیه اصلاح طلبان بر تن داعش کردند تا ادامه دهنده جنگ صلیبی بر علیه تمام مسلمین جهان باشند.
3نفر کل سایت راقرق کردند خودشان مینویسند وخودشان هم برای تایید میکنند اقای مثلا م ر ک مینویسد واقای قنبر..خاکپور..وناطق هم برای هم کامنت میذارند بابا اشتبا گرفتین این سایت عمومیه نه اینکه با هم چق چق کنید واز سایت فاش نیوز این انتظار بدور است ؟؟؟؟؟تعجبم چراجناب خاکپور اینجا نظر نداده البته خودش را میرسونه امید وارم از غافله عقب نیفته
سلام یه خواننده عزیز ... صبحت بخیر ...
من بهت منفی ندادما ... چرا ؟؟؟
چون من اصلا نظرمو با مثبت و منفی دادن بیان نمی کنم من فقط می نویسم ...
من فکر می کنم که تو هم دوست داری چق چق کنی .. یعنی حرفات این جور نشون میده ... خو بکن ولی نه با من ... چرا ؟؟؟
چون من استعداد عجیبی برای بریدن دارم ... عین تیز بر می مونم ...
بذار یه درد دلم برا تو بکنم که بدونی خدا چکار می کنه ؟؟
ببین گلم خدا ظرف امتحان ما رو این .... خیلی بزرگ گرفته ... هی امتحان امتحان امتحان ... می خواد ببینه که ما کی می بریم !
اما یه رسمونایی هم تو همون حالت جلوی دست ما قرار می ده که ببینه ما حواسمون هست اونا رو بگیریم یا نه !
این آخرا یه ریسمونو محکم گرفتیم که مال یه آدم خوبه خوبه خوب با تحکم بود ولی ارزش گرفتنشو داشت ...
حالا هم یه ریسمون به دستمون رسیده که به میخ تو خونه فاش نیوز وصله....
یه سوال دارم ازت استاد یکی یدونه انشا و نگارش ؟؟
یعنی چی این انتظار از فاش نیوز به دوره....ها ؟؟
فکر کنم دارم می افتم تو راه چق چق کردن با تو که اصلا حرفی برای گفتن نداری و قصدت تحریک ماست ..!!
پس بدون اینکه دنبال چق چق کردن با ماباشی نظرات خودت را درباره مطالب سایت بنویس یا درباره دیدگاه های ما بگو ...نه اینکه دنبال این باشی که چرا ما زیاد می نویسیم !
گلم من مدتیه که وقتم محدود شده والا با هماهنگی بعضیا جوری می نوشتیم که قسمت بدون ویرایش و ادبیات ایثار و زنگ خاطره رو قبضه می کردیم هی قسمت مقاله را هم تصرف می کردیم که تو از دیدن اسم ما تو قسمت پر بیننده ها .... !!
خلاص ....


نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi