شناسه خبر : 32721
سه شنبه 19 اسفند 1393 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعجب جهانیان از حضور مردم در راهیان نور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: حضور پرشور مردمی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث تعجب جهانیان شده است و رسانه‌های غربی از پوشش این عملیات بزرگ فرهنگی کشورمان وحشت دارند.

به گزارش ایسنا، سردار علی فضلی که در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در آبادان به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن اردوهای کشوری راهیان نور و ارائه خدمات بیشتر به زائران برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه روز ملی راهیان نور از مردم و مسولان خواست از هیچ کمکی برای به بهترین شکل برگزار کردن برنامه‌های این روز ارزشمند دریغ نکنند.

 

سردار فضلی به تصویر کشیدن حضور عاشقانه و پرشور مردمی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را اتفاقی برجسته دانست که جهانیان با توجه به قدرت رسانه ملی مبهوت آن شده اند.

 

وی افزود: سالانه پنج میلیون نفر در سفرهای راهیان نور شرکت می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود این آمار در سال آینده افزایش بیشتری داشته باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان که به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای جنوب خوزستان در این نشست حضور داشت از آمادگی کامل برنامه‌سازان رسانه ملی تولید و پخش برنامه‌های ویژه راهیان نور خبر داد و گفت : آمادگی داریم علاوه بر تولید ویژه برنامه از محل یادمان شهدای شلمچه و یادمان شهدای والفجر 8 با شبکه های سراسری ارتباط زنده برقرار کنیم.

 

در پایان این همایش کارگاهی دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف برگزاری مختلف برگزاری اردوهای سرزمین های نور از سراسر کشور به پیشنهاد و طرح مباحث تخصصی در این زمینه پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi