شناسه خبر : 33046
چهارشنبه 27 اسفند 1393 , 13:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری انتخابات باروت خیس

خبرگزاری تسنیم: سردار نقدی در اختتامیه سومین جشنواره باروت خیس از لقب جدید آلمان یعنی «جمهوری شیمیایی» رونمایی کرد و دانشجوی عراقی از درک فضای مقاومت در خوزستان گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، اختتامیه سومین جشنواره باروت خیس شامگاه دوشنبه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، فرمانده قرارگاه راهیان نور و جمعی از مسئولان محلی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

این مراسم با حضور بیش از 7 هزار نفر از اردوهای راهیان نور استان‌های چهارمحال و بختیاری، کردستان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان برگزار شد. البته دانشجویان عراقی و لبنانی نیز در این مراسم حاضر شده بودند.

 

 

 

درک فضای مقاومت

علی الساعدی دانششجوی عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، درباره جشنواره باروت خیس گفت: ابتکار جالبی از سوی برگزار کنندگان بود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه کشورهای اسلامی در رأی گیری این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: امروز مرز‌ها، مرزهای اعتقادی است و کشورهای مقاومت اسلامی همه یک دل و بردارند که این از برکات نظام اسلامی است.

دانشجوی عراقی درباره حال و هوای خرمشهر اظهار داشت: من معنای مقاومت را از مدت‌ها قبل فرا گرفته بودم اما حضور در شلمچه و خوزستان سبب درک فضا مقاومت برای من شد.

آشکار شدن چهره نفاق

رحیم احمدی روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم گفت: جایزه باروت خیس هویت واقعی افراد را نشان می‌دهد و این یعنی آشکار شدن چهره نفاق کسانی که ادعای حقوق بشر می‌کنند.

پدر شهید احمدی روشن عنوان کرد: باید در سال‌های آینده این برنامه با اطلاع رسانی بیشتر برگزار شود تا بتوان از روحیه هنرمندی هنرمندان متعهد برای استکبار ستیزی استفاده کرد.

 

 

برگزاری انتخابات باروت خیس در سراسر کشور

سردار محمدرضا نقدی در اختتامیه این برنامه خواستار برگزاری انتخابات انتخاب احمق‌ترین چهره سیاسی سال در سراسر کشور شد و گفت: این درخواست به برگزار کنندگان این برنامه ارائه شده و امیدواریم در سال آینده شاهد تحقق آن باشیم.

وی همچنین از لقب جدید کشور آلمان رونمایی کرد و عنوان کرد: از این پس باید آلمان را «جمهوری شیمیایی» نامید چرا که آن‌ها بیشترین بمب‌های شیمیایی را در اختیار صدام دادند و او هم بر سر مردم بیگناه ایران و حلبچه خالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این برنامه از انیمیشن «کری و اوباما» رونمایی شد و پس از پایان برنامه رزمایش بازسازی برخی از صحنه‌های جنگ برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi