شناسه خبر : 33261
شنبه 15 فروردين 1394 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهدای قرچک

دیدار با خانواده شهدای قرچک در نوروز94

در ایام نوروز از 65 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان قرچک در 7گروه اعم ازرئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک، رئیس شورای شهر شهرستان قرچک ، معتمدین محل ها ،فرماندهان بسیج وحوزه ،سردار حسین زهی مدیرکل حفظ نشر اثار دفاع مقدس وسایر مسئولین از خانواده شاهد وایثارگر از نزدیک دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک به اتفاق برخی از همکاران و مسئولین از لحظه تحویل سال برنامه دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را در دستور کارخود قرار داده و روزانه از این خانواده والا مقام دیدار کردند.

کادیرئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قزرچک گفت: وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا، عید نوروز را به خانواده این شهداء والا مقام تبریک گفت..

 سردار زهی مدیرکل حفظ ونشر اثار دفاع مقدس گفت : عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی، مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است اظهار داشت: به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور برای عرض تبرک سال نو و طلب دعای خیر می دانیم.

کادری در ادامه  گفت:دیدار از خانواده های شهدای میرزایی و سه تن از جانبازان هفتاد درصد به اتفاق رئیس شورای شهر قرچک و جانباز 25 درصد حاج محسن کهزادی و رئیس پایگاه شهید خاوری صورت گرفت .

و دیدار از خانواده های شهدای باقر آباد به همراه معتمدین محل های باقر آباد و سردار زهی و حجت الااسلام بلوچی امام جمعه موقت شهرستان  از 5 محله در 5 گروه دیدار کردند.

و دیدار از خانواده های دو شهید وجانبازان 70 درصد توسط آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و معاون تعاون ومعاونت درمان بنیاد شهید قرچک دیدار کردن و سال نو را به این عزیزان تبریک گفتند

کادری گفت در این دیدارها به مشکل درمانی بعضی از خانواده ها از نزدیک قرار گرفت و راه کارهای لازم را برای رفع آن ها به این خانواده ها ارایه نمود

شایان ذگر است در این دیدارها از خانواده شهیدان صدیق منفرد،بلوجی،برمنی ،مهابادی ،علیزاده،داوودی ،ملا اقایی ،تاجیک ، الهیاری حمیدی ،و از جانبازان 70 درصد شرفی ،عصارلو ،موذنی ،رمضانی ،از خانواده های دو شهید و جانباز 65 درصد اصفهانی،تاجیک ،کامرانی و سایر خانواده ها دیدار وگفتگو کردند


 

 

 

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi