شناسه خبر : 33415
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احیای آثار و خاطرات شهدا

امام جمعه موقت تکاب گفت: باید نام و یاد شهدا در جامعه زنده شود چون احیای آن آثار فراوانی در جامعه دارد بنابراین نهادهای فرهنگی به دنبال احیای آثار و خاطرات شهدا باشند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیز، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته تکاب با تاکید بر اهمیت شور و مشورت در بین مردم اظهار داشت: در دین مبین اسلام به مسئله مشورت اهمیت فراوانی داده شده تا جایی که خداوند در آیه 159 سوره مبارکه آل عمران به پیامبر(ص) که از لحاظ عقلی کامل بوده و نیازی به مشورت نداشت تاکید می‌کرد که از مشاوره دیگران استفاده کند.

امام جمعه موقت تکاب با اشاره به روز طبیعت افزود: در دین مبین اسلام به اهمیت حفظ منابع طبیعی نیز تاکید فراوانی شده است تا جایی که رسول اکرم(ص) فرمود طبیعت و نباتات و گیاهان برای حفظ جان موجودات زنده آفرینده شده و نیاز به حفاظت دارند.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه چنین روزی در تقویم رسمی کشورمان به نام روز گرامی‌داشت شهدا نامگذاری شده است باید تا جای ممکن به احیای نام و خاطرات شهدا در جامعه توجه شود چون آثار فراوانی در جامعه دارد حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود زنده نگه داشتن خاطرات شهدا کمتر از شهادت نیست.

موسوی به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 5+1 اشاره کرد و افزود: در این باره در ظاهر امر توافق هسته‌ای حاصل شده اما توافق کامل نیست و از سوی دیگر به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی توافقی که به ضرر ملت ایران تمام شود بهتر است که انجام نگیرد.

منبع تسنیم

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi