شناسه خبر : 35264
چهارشنبه 27 خرداد 1394 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر کل شاهدآموزش و پرورش جواب دهد

فرزاد -  آقای کفراشی مدیر کل شاهد آموزش و پرورش جواب دهند.

شما بهتر از همه می دانید که مسئولان آموزش و پرورش از همان ابتدا قصد اجرای ماده 51 را نداشتند. اما متاسفانه با مصاحبه های مختلف از نبود آیین نامه به عنوان مانع حرف زدید در حالی که بهتر از همه می دانستید ماده 51 نیازی به آیین نامه ندارد.

چطور می خواهید جواب 25000 ایثارگر که حقشان ضایع شد را بدهید. در حالی که در جریان هستید که آقای بطحایی مانع اجراست ولی سکوت کرده اید.

اگر توانایی دفاع از حق ایثارگران را ندارید، کنار بکشید و کاری نکنید که همه تقصیرات گردن شما بیفتد.

اینستاگرام
خدمت مسؤل محترم مي رسانم ماجانبازان از شماها كه حق ناس مي كنيد نميگذريم چون شما نمي دانيد كه درماه ماحتي توان خريد يك كيلو گوشت را نداريم ويا خريد ميوه رانداريم خداوند جواب تو مسول بيكفايت بدهد ماده ٥١ كمي كمك خرجمان مي شود شماها دريغ كرديد جانباز آموزش وپرورش استان البرز
نمي دانم چرا در اين دولت اينقدر دروغگو زياد شده
خود بنیاد شهید برای خانواده های محترم ایثارگر اجرا کرد ولی مسولان آموزش وپرورش خودشونو بخواب خرگوشی زدند بقولی اگه واقعا خواب بودن بیدار کردنشون راحت بود ولی اینا خودشونو بخواب زدن که نمیشه بیدارشون کرد.
با سلام و درود،بنده شاغل در بانک ملت هستم ،با تشکیل شورای عالی ایثارگران
در این بانک بازم شاهد اجرایی نشدن قانون ماده 51 می باشیم باور کنید بدای چند نفر
از همکاران ایثارگر اجرایی شده ولی برای بقیه......؟چون اینها وقت گذاشتند و دنبال شکایت
از این بانک و عدم اجرای قانون نمودند و جواب گرفتند اما بقیه چی خواهش می کنم حتما پیگیری
کنید علت اجرا شدن و نشدن چیست
اقای کفراشی مدیرکل عزیز بنده سه تا دانش اموز محصل در مدرسه شاهد دارم وجانباز 30درصدهستم شهریه شاهد بایدپرداخت کنم این پول را درحکم اجرای کنید پول شهریه ندارم خودت را جای من بگذار خداوکیلی ببین من غیراز مشکلات روحی وجسمی با این مشکلات چه کنم این مشکلات موجب تشدید جانبازی من شده نه تفریح می خواهم و..... فقط زندگیمان اداره بشه
با سلام خدمت نگارنده محترم ، دوست عزیز ، ایثارگر بزرگوار ،... من بعنوان یک جانباز 70 درصد در ارتباط با ادامه تحصیل فرزندم در مدرسه شاهد ... با اقای کفراشی بعنوان مسئول این واحد ارتباط داشتم و بعد از این جریان متوجه شدم این اقای به ظاهر ایثارگر ، هیچ سنخیتی با ایثارگران ندارد و اتفاقا" دشمن سر سخت ایثارگران میباشد !!!
انتخاب ایشان هم در این قسمت حساب شده و در راستای مبارزه با ایثارگران بوده ، اتفاقا" اقای بطحایی نسبت به ایشان خیلی منطق ی تر میباشند ، نا گفته نماند که به طور کلی ما شاهد یک جریان خزنده و مرموز ضد ایثارگری در ادارت هستیم !!! متاسفانه ......؟؟؟؟؟
لعنت خدا بر ظالمان

آقای که در آموزش وپرورش ماده 51 را اجرا نمی کنی اینشاله هرچه درد وشب نخوابی که جانبازان می کشن به تو بکشی تا بدانی درد کشیدن چیه
انشالله..
خدا را شاهد می گیرم. من یک سال کامله پیگیر این موضوع هستم هر بار که زنگ می زدم هم آقای محمدی زاده و هم آقای کفراشی می گفتن در حال پیگیریه یعنی از زمانی که مذاکرات هسته ای آغاز شده پیگیری آقایان شروع شده، مذاکرات در حال اتمام و رسیدن به نتیجه اس ولی پیگیری های آقای کفراشی ادامه دارد آخه انسان بی کفایت. اعمال ماده 51 برای 25 هزار نفر که کل هزینه برای یک ماه حقوق 4 میلیارد و پانصد میلیون میشه واسه بودجه هزار میلیاردی آموزش و پرورش به چشم میاد؟ مگه شما نبودین گفتین هفته معلم اعمال میشه ولی بعد مسئول دفتر شما گفت بطحایی مانع اجراست. چرا با ایثارگران رو راست نیستید من اصلاً شک دارم شما ایثار گر باشید چون ظاهرا از جنس ما نیستید. چرا چون دائماً وعده دروغ می دینن. تازه بازی جدیدی که شروع کردین نیاز به مجوز سازمان مدیریت هست مگه وزارتخانه های دیگه مجوز گرفتن واسه ماده ای که نیاز به آیین نامه ندارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi