شناسه خبر : 35519
جمعه 05 تير 1394 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبری درباره مدارس شاهد

مدیر کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 300 مدرسه متوسطه اول داریم که بطور میانگین هرکدام 2 کلاس پایه هفتم خواهند داشت و برای هرکلاس بطور میانگین 28 دانش‌آموز در نظر گرفته‌ایم.

خبرگزاری فارس: فعالیت ۳۰۰ مدرسه شاهد متوسطه اول در کشور / اعلام نتایج ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد تا پایان تیر
 
  •  

محمد حسین کفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «پیش‌بینی می‌کنید چه تعداد دانش‌آموز پایه هفتم در مدارس شاهد داشته باشید؟»، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری پایه نهم نداشته و در سال قبل از آن نیز پایه دوم نداشتیم، طبیعتاً برای پایه‌های موجود، ثبت‌نام بیشتری انجام  می‌شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به اینکه پایه نهم را داریم و هر 3 پایه در متوسطه اول برقرار است، آمار ثبت‌نام پایه اول ما کاهش پیدا می‌کند؛ حدود 300 مدرسه متوسطه اول داریم که به طور میانگین هرکدام 2 کلاس پایه هفتم خواهند داشت و برای هرکلاس به طور میانگین 28 دانش‌آموز در نظر گرفته‌ایم.

کفراشی یادآور شد: نتایج ثبت نام کلاس هفتم را پایان تیرماه اعلام می‌کنیم و از اول الی 10 مرداد خانواده هایی که ثبت‌نام فرزندشان قطعی اعلام می‌شود به مدارس مراجعه می‌کنند و با بردن مدارک و اسناد مربوطه 10 روز مهلت دارند تا ثبت‌نام کنند.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته حدود 37 هزار نفر در کلاس هفتم ثبت‌نام داشتیم که این با توجه به این موضوع بود که پایه نهم نداشتیم و امسال نیز طبیعاً کمتر خواهد شد.

اینستاگرام
اقای کفراشی عزیز بنده جانباز رزمنده فرهنگی هستم باسه تا دانش اموز شاهد زمان روزارت حاجی بابای شهریه ازمانمی گرفتند شما چرا فرهنگیان را درتنگناه مالی قرارمی دهید مگرمدرسه شاه هدف ازایجادش چه بئد هدف شهریه بود مگراین مدارس متعلق به ایثارگران نیست مگرتحصیل طبق قانون اساسی رایگان نیست یعنی نظر شما فرزند کمتر زندگی بهتراست به نظر من ااشتاه می باشد خوب ماده 51ایثارگران اموزش پرورش را اجرا کن من با فوق لیسانس ویک مقطع بالاتر مثل دکترا گرفتارخرج ومخارج بچه ها هستم کوگوش شنوا......
والا تا جایی که ما یادمون میاد شهریه میگرفتن حالا شاید شما فامیل بودید. من خودم سه سال شاهد درس خوندم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi