شناسه خبر : 35992
دوشنبه 22 تير 1394 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدی که بعد از 15ماه سر از آب برآورد

به گزارش دفاع پرس پیکر مطهر شهید فرزاد رئیسی عزیزی بر دستان جمعیت پرشور مردم تشییع و در بهشت زهرای شهرستان قائمیه به خاک سپرده شد.

شهید فرزاد رئیسی عزیزی عضو کادر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1393/01/29 در حین مأموریت در آبهای خلیج فارس به شهادت رسید.

مدیر گروه تفحص سیره شهدا شهرستان کازرون در این باره  اظهار داشت: شهید فرزاد رئیسی در ایام فاطمیه به فیض عظیم شهادت نائل شد و پس از 15 ماه مفقودالجسد ماندن در ایام شهادت مولا علی(ع) سر از آب برآورد، که به نقل از همسرش این آرزویی بود که ایشان همیشه بر زبان می آوردند.

حجة الاسلام موسی آزاده تاکید کرد: کشف جسد ایشان درحالی رخ داد که انتظار نمیرفت حتی استخوانهایش پیدا شود اما پیکر شهید سالم کشف شد.

وی افزود: محفل رویش ماندگار (یادبود این شهید عزیز) در تاریخ 1394/04/08 برگزار شد و درست 2 روز بعد خبر کشف جسد وی از آبهای خلیج فارس اعلام شد و فراق به وصال تبدیل گشت.

حجة الاسلام موسی آزاده با بیان اینکه این واقعه اتفاقی نبوده و خواسته و کرامات خود شهید است تا خانواده و مردم برای آمدنش آمادگی پیدا کنند، گفت: او خواسته تا همه بیدار شوند و همه دوستان و آشنایان که 15 ماه بود از شهید خبری نداشتند را آماده آمدنش کند.

وی در پایان گفت: پیکر شهید پس از انجام تشریفات نظامی بر دستان انبوهی از جوانان قائمیه ای با شور خاصی تشییع و سپس تدفین شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi