شناسه خبر : 46666
یکشنبه 30 خرداد 1395 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تغییرات احکام‌حقوقی بازنشستگان

تغییرات احکام حقوقی بازنشستگان سنوات گذشته

تبصره یک ماده  40 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به مشمولان ایثارگرانی که در سال‌های گذشته به دلیل بازنشستگی اعم از بازنشستگی در اجرای قانون حالت اشتغال یا سایر قوانین و مقررات بازنشسته شده‌اند و باید وضعیت آنان هم طراز بازنشستگان در سال تصویب قانون اصلاح شود، اشاره دارد.
برابر این تبصره احکام شهدایی که قبل از تصویب قانون حالت اشتغال در 72/6/30 سنوات 30سال آنها تکمیل شده و حقوق بازنشستگی آنان فقط مشمول تغییرات افزایش سنواتی شده است، احکام حقوقی آنان باید مناسب با شاغلین همطراز در سال تصویب قانون جامع خدمات‌رسانی در 91/10/2 تغییر پیدا کرده و پس از انجام اصلاحات لازم حقوق آنان با وضعیت جدید تطبیق پیدا کند و به مستمری‌بگیران شهدا پرداخت شود. جانبازان و آزادگانی که در راستای سایر قوانین و مقررات در سال‌های گذشته بازنشسته شده‌اند، ابتدا باید وضعیت ازکارافتادگی آنان در کمیسیون‌های پزشکی بررسی و پس از تأیید کمیسیون پزشکی ذی‌صلاح در نیروهای مسلح یا بنیاد شهید و امور ایثارگران، احکام بازنشستگی آنان به وضعیت احکام حالت اشتغال در سال تصویب قانون جامع تغییر پیدا کند.

اینستاگرام
سلام یعنی مای که درسال 82بخاطر جانبازی بازنشته شده ایم ولی ازکارافتاده کلی نیستیم باید حقوق ما طبق حقوق هم طراز ماباشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi