24 مهر 1397/ ۰۶ صفر ۱۴۴۰
شناسه خبر : 61183
1397,شنبه 24 شهريور11:04
اشتراک گذاری در:
عکس روز

پایان نامه دکتری پر!


رضیه- من دانشجوی دکترا هستم. دوره پایان نامه رو می خواهم بگذرونم. برای ترم قبل به خاطر آزمون جامع گفتند چون واحد نداری نمیتونی از ماموریت استفاده کنی ولی برای پایان نامه گفتند مشکلی نیست انتخاب واحدمو انجام دادم و اداره فرستاد به اداره کل امروز گفتند شامل فرزندان جانباز نمیشه با اینکه من جدید الورود نیستم و سال گذشته دو ترم استفاده کردم، بازم گفتند نمیشه!

 موندم برای پایان نامه ام چه کار کنم! چون رشته من زیست شناسی گیاهیه و تمام دوره یا باید در مزرعه باشم یا تو آزمایشگاه. به خدا به خدا موندم چه کار کنم!

اگه اینطور باشه نمیتونم ادامه تحصیل بدم به اداره مربوطه گفتم. گفتند باید همه با هم مشکلتونو ببرید دیوان محاسبات صحبت کنید شاید فرجی بشه.


کد خبرنگار : 20


پایان نامه     دکتری     فرزند جانباز     فاش نیوز                            
Reply
no
1
yes
3
علی جانباز
1397/06/24 - 15:33
سلام عده ای از مدیران روی صندلی اماده که از استخوان های ایثارگران به وجود امده نشسته اند وهر روز با زره بین در قوانین می گردند تا امتیازی از ایثار گران کثر کنند واقعا خجالت داره

no
0
yes
0
1397/07/17 - 14:54
ربطي به مديران نداره. قوه قضاييه مخالفت كرده است.


Reply
no
1
yes
1
علی
1397/06/24 - 16:05
ربطی به دیوان محاسبات نداره اصلا!؟ اصل 55 قانون اساسی مشخص کرده وظایف دیوان رو که مربوز به مشکل شما نمیشه.

no
0
yes
0
محمد
1397/06/25 - 20:11
ارتباطی به دیوان محاسبات نداره باید تعدادی از عزیزان بروند مجلس پیش آقای نوروزی و سایر نمایندگان ایثارگر تا آنها طرح بدهند و قانون بگذرانند تامشکل حل بشه.


Reply
no
0
yes
0
امین الله کریمی
1397/07/03 - 03:24
با سلام ، زمان دفاع مقدس چیزی که برای بچه ها ارزش داشت 1 - گمنامی 2 -شجاعت 3-دلسوز بودن به مسولیت 4- آرمانی بودن به خمینی کبیر )(بچه ها اطاعت محض از مقتدا و معمار کبیر داشتن 5- وداع ، مثل شب وداع والفجر ۸ فتح فاو (سهم ما ها بازمانده بودن شد و سپس بی ادعا بچه ها بازمانده دنبال زندگی خودرفتن و سهمی نخواستن ؟ اگه بحث درمان اینقدر مهم نبود و سخت یقین دارم مثل کسانی که نیاز ندارند دنبال درصد نبودن ؟ چون با خدا معامله نمودن و وظیفه خود دفاع از کشورشان رامیدانستند ؟ خدایا ما را شهداء مشهور بفرما

Reply
no
0
yes
1
جانباز 70 درصد
1397/07/05 - 18:48
چرا فرزندان ایثارگران این همه طلب کار شده اند.
به خدا قسم من جانباز 50 درصد هستم.
مراحل آخر رساله را می گذرانم.
رشته ان کشاورزیه.
برای رساله دو سال تو مزرعه کار کردم.
هم سر کار می رفتم.
پنج شنبه و جمعه ها هم تو مزرعه.
ایام هفته هم یک دانشجو گرفته بودم تا کارها را انجام بده.
چرا نظام این همه ایثارگران و به خصوص فرزندانشون را طلب کار کرده

no
0
yes
0
روح اله
1397/07/14 - 01:14
بنده شک دارم حضرتعالی جانباز 70 درصد باشید
چون جانباز 70 درصد باید اختلال اساسی در اندامش باشد و اساسا وی را از انجام بسیاری از امور حیاتی زندگی محتاج سایرین می گرداند و بر همین اساس است که برای ایشان ( جانبازان) حق پرستاری در نظر گرفته اند.
ضمنا کسی طلبکار نیست ، قانونی وضع شده بود و در حال اجرا ، اینکه با سکوت شک برانگیز بنیاد جانبازان به عنوان متولی امر ایثارگران حقی از ایشان سلب شود جای سوال است.
یک سوال: شما به چه صورت در مقطع دکتری تحصیل می فرمایید و همزمان سر کار هم می روید، مگر در مقطع دکتری تعهد حضور در دانشگاه از شما اخذ نشده؟






نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.