شناسه خبر : 92095
شنبه 15 مرداد 1401 , 06:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرجای شهر که هستید مداحی گوش کنید

همزمان با ماه محرم ، سازمان زیباسازی شهر تهران بنر‌های مداحی در سطح شهر نصب کرده که شهروندان با باز کردن کیو آر کد گوشی خود و قرار دادن روی بنر می‌توانند مداحی‌های معروف را گوش کنند.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از خبرنگار شهری خبرگزاری صداوسیما، همزمان با حرکت خودجوش شهروندان در محلات مختلف تهران برای برپا کردن خیمه عزاداری حسینی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران در کنار نصب پرچم‌های عزاداری حضرت امام حسین (ع) در سرتاسر شهر، بنر‌هایی نصب کرده که شهروندان با باز کردن کیو آر کد گوشی خود و قرار دادن روی بنر می‌توانند مداحی‌های معروف مربوط به محرم را گوش دهند.
مردم به این بیلبورد‌های متفاوت محرم واکنش مثبت نشان داده و از آن استقبال کردند.
همچنین صیادی ، رئیس سازمان زباسازی شهرتهران در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری صدا و سیما گفت: ما در این طرح دو رویکرد را دنبال می‌کنیم. یکی توجه به نوجوانانی است که در حال پیوند خوردن با حضرت سیدالشهدا و عاشورا هستند و دوم تعامل و ارتباط با مخاطب از طریق بیلیورد و از این رو تعدادی از مداحی‌های معروف را مشخص و معرفی کردیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi