شناسه خبر : 95127
چهارشنبه 18 آبان 1401 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر شهید باکری با مادر شهید «آرمان علی‌وردی»دیدارکرد

«صفیه مدرس» همسر شهید مهدی باکری در دیدار با خانواده شهید بسیجی «آرمان علی‌وردی» گفت: آرمان همچون فرزند من است و به او افتخار می‌کنم. بعد از سال ۶۳ که همسرم به شهادت رسید، بچه‌هایی هنوز راه آن شهدا را ادامه می‌دهند و قطعا این بچه‌ها بی‌شمار هستند.

 

آرمان‌ها ادامه دهنده‌های راه شهید باکری هستند/ خائنین داخل و خارج روزی حقیقت اشتباه خود را میفهمند نام «آرمان» که به گوش می‌رسد تصاویر دلخراش شهادت جوان ۲۱ ساله بسیجی در شهرک اکباتان مقابل چشمانمان قرار می‌گیرد، آرمانی که احتمالا با این سن کم آرزو‌های زیادی داشت و زندگی قرار بود در ابتدای جوانی آینده درخشانی را پیش پایش بگذارد، اما جنون عده‌ای به نام آزادی و زندگی، به بدترین شکل، زندگی آرمان را از او گرفت.

به جز آرمان در روز‌های اخیر چندین و چند شهید دیگر به طرز وحشتناکی به شهادت رسیدند، فیلم‌ها و تصاویر شهادت این جوانان را خود اغتشاشگران با افتخار منتشر کردند. چرخه خشونت و افراطی که به دست اغتشاشگران به حرکت افتاد و ادامه پیدا کرد حالا دستشان را به خون ده‌ها تن از نیرو‌های امنیت آلوده کرده است.

نحوه شهادت آرمان علی‌وردی، طلبه جوان بسیجی چنان دردناک بود که صدای بسیاری هم طیف‌های اغتشاشگران را هم درآورد. صحنه‌هایی از بدن بی جان و خونی او که با ضربات لگد جنایتکاران این فاجعه، مورد توهین قرار گرفت موجی از همدردی مردم را رقم زد. همدردی خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت که خود روزی در جایگاه خانواده آرمان خبر شهادت فرزند و عزیزشان را شنیده بودند، شاید دلگرمی کوچکی برای خانواده آرمان بود.

«صفیه مدرس» همسر شهید مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دیدار با خانواده آرمان علی وردی اظهار داشت: لازم است به مادر آرمان بگویم، ما به مادر این شهید و مادر شهدای اغتشاشات اخیر افتخار کرده و با انها همدردی می‌کنیم. درد شما را می‌فهمیم چرا که جوانان شما برای انقلاب و نظام اسلامی زحمت کشیدند و در این راه به شهادت رسیدند. همه ما خانواده شهدا این راه را خودمان انتخاب کردیم که تا آخرین قطره خون از نظام و رهبرمان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس قدم به کشور ما بگذارند و به آرمان‌ها و اعتقادات ما صدمه وارد کنند. به همه کسانی که با خائنین داخل و خارج همصدا شدند می‌گوییم اشتباه می‌کنید و روزی به این حقیقت خواهید رسید.

همسر شهید باکری بیان کرد: با افتخار، شهادتی که نصیب خانواده آرمان شد را به آنان تبریک گفته و تاکید می‎‌کنیم که آرمان همچون فرزندان ماست و به او افتخار می‌کنیم. بعد از سال ۶۳ که همسرم به شهادت رسید، بچه‌هایی هنوز راه آن شهدا را ادامه می‌دهند و قطعا این بچه‌ها بیشمار هستند. نسل بعدی هم ادامه دهنده راه شهدا هستند. با اینکه اصلا انتظار نداشتم مادر آرمان انقدر جوان باشد باز هم می‌گویم به وجود چنین مادرانی افتخار می‌کنم.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام وصلوات ودرود خدا به روح پر فتوح فرمانده شجاع ودلاور لشکر 31 عاشوار مهندس مهدی باکری وتقدیر وتشکر از صبر وبردباری همسر گرانقدرشان که سالیان سال است ادامه دهنده راه شهدارا سرلوحه خود قرار داده ، امیدوارم این حرکت زیبای ایشان دراستایی دلجویی وابراز همدردی با خانوده شهید مظلوم امینیت شهید علی وردی الگویی برای سایر همسران شهدا باشد تا نسل جدید بیشتر با آرمانهای شهدا آشنا شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi