شناسه خبر : 48624
جمعه 29 مرداد 1395 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید شهسواری مظهر شجاعت

وزیر بهداشت:

شهید شهسواری مظهر شجاعت، غیرت و ایمان بود

خبرگزاری فارس: شهید شهسواری مظهر شجاعت، غیرت و ایمان بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهید شهسواری مظهر شجاعت، مردانگی، غیرت و ایمان بود و با وجود اسارت توسط رژیم بعثی علیه صدام شعار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز با خانواده شهید شهسواری در این شهرستان دیدار کرد.

مهدی شهسواری فرزند شهید در این دیدار گفت: با توجه به اینکه بخش چاه‌مرید در این شهرستان دارای جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر است یکی از خواسته‌های مردم در این بخش احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای است.

وی با اشاره به زندگینامه شهید شهسواری افزود: این شهید در عملیات بدر در سال 63 حضور داشت و در سال 75 در مسیر بم - زاهدان به جایگاه رفیع شهادت نائل شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار اظهار داشت: شهید شهسواری و رحیمی از جمله چهره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس بودند.

وی افزود: زمانی که این دو در دوران دفاع مقدس به اسارت دشمن درآمدند، هنگامی که خبرنگاران خانم برای مصاحبه به آنها مراجعه کردند به دلیل بی‌حجابی خبرنگاران خانم حاضر به مصاحبه نشدند.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: شهید شهسواری مظهر شجاعت، مردانگی، غیرت و ایمان بود و با وجود اسارت توسط رژیم بعثی علیه صدام شعار داد که هیچ‌کس جرأت چنین جسارتی در آن وضعیت را نداشت.

اینستاگرام
جناب هاشمی الان تمام ایثارگران همانند شهیدشهسواری هستند ولی به عللی نمیتوانند فریاد مرگ بر سازشگر وغارتگر سر بدهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi