شناسه خبر : 83250
سه شنبه 18 خرداد 1400 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران:

ایثارگرانه در انتخابات شرکت کنید

انتخابات حال حاضر از شرایط جبهه جدا نیست و باید بگویم، جامعه ایثارگری باید به عنوان پیش‌قراول در انتخابات شرکت کنند و هر خانه‌ی ایثارگر تبدیل به یک ستاد انتخاباتی شود....

فاش نیوز - رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت خواستار حضور ایثارگرانه‌ی جامعه ایثارگری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده‌ی ایثارگران مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه علنی با اشاره به نقش تاثیرگذار جامعه ایثارگری در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور، موضوع برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را از اهم موضوعات حال حاضر کشور دانست و برمشارکت فعال ایثارگران تاکید کرد.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با مقایسه حضور ایثارگران در جبهه در دوران دفاع مقدس و انتخابات یادآور شد: ایثارگران ما همانطور که در دوران دفاع مقدس، در جبهه نبرد حق علیه باطل ایثارگرانه شرکت کنند؛ همچنین انتظار این است که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، هم ایثارگرانه شرکت کنند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم ادامه داد: انتخابات حال حاضر از شرایط جبهه جدا نیست و باید بگویم، جامعه ایثارگری باید به عنوان پیش‌قراول در انتخابات شرکت کنند و هر خانه‌ی ایثارگر تبدیل به یک ستاد انتخاباتی شود.

نماینده ایثارگر مجلس نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی متذکر شد:

ایثارگران باید مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و دعوت کنند و خودشان میدان داری کنند. چرا که انتخابات در واقع رفراندومی برای جمهوری اسلامی ایران است و ایثارگران ما که تمام وجود خود را در خدمت نظام و انقلاب قرارداده‌اند، امروز باید با آبروی خود از نظام و کشور دفاع کنند.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: طبیعتاً بعد از انتخابات، رئیس جمهور منتخب باید برنامه‌ریزی صحیح و مدونی برای جامعه ایثارگری تهیه و تدوین کند و برای یک بار هم که شده به طور دقیق، موانع و مشکلات موجود در جامعه ایثارگری بررسی و پالایش شود. همچنین کمیته‌ای برای مطالعه و بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری از سوی رئیس جمهور منتخب تشکیل و با تمام توان از مجلس برای تبدیل مصوبات خود به قانون رای بگیرد.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه امیدواریم دغدغه‌های جامعه ایثارگری در دولت سیزدهم به طور جدی مورد توجه رئیس جمهور منتخب قرار بگیرد اظهار داشت: در حال حاضر در فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت بحث ‌های مختلفی در مورد ایثارگران وجود دارد. یکی از این بحث‌ها، بحث دریافتی ‌های ایثارگران است؛ چرا که برخی از ایثارگران بسیار فقیر و مستضعف هستند و بایستی فکری به حال معیشت، درمان و رفاهیات آنها شود.

عضو کمیسیون مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در مورد برخی از ایثارگران بالای 25درصد نیز این گلایه وجود دارد که دریافتی آنها مکفی نیست، بنابراین در این راستا در حال بررسی طرح در فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که بر اساس آن، رهگشای دریافتی قشر نیازمند ایثارگران در آینده باشد.

اینستاگرام
آقای محترم لازم نیست که شما به ما یادآوری کنید وظیفه شرعی است و باید شرکت کنیم ولی واقعا چرا به حرف فرزندان شهید رسیدگی نمیکنید آقا موسسه اندوخته شاهد سهام فرزندان شهید را به گروگان گرفته ۳۰ساله وکالت گرفتند و میکند خرید و فروش سهم دست اندوخته شاهد است چرا آزاد نمی‌کنند چرا اختیاری نیست ۸۳درصد افت قیمت در یکسال و بیشترین جفا در حق فرزندان شهید شده وزیر مجموعه آن عمران و توسعه شاهد یک سال سهمادار را به گروگان گرفته وصف فروش درست کردن آقا به خدا ظلم است رسیدگی کنید
...
گفت ایثارگران.

نگفت رزمندگان.

نگفت جانبازان مثلتً ۵ % .

زیرا خودش می داند .

حقوق را چه کسانی گرفتند .

۲۵ % به بالا.

یعنی :

ایثارگران .

نه بچه های جبهه و جنگ .

به رزمندگان دفاع مقدس .
...
با سلام اقای نوروزی راست میگن دریافتی جانبازان بیست و پنج تا چهل و نه درصد در حد اضافه کار یه شاغل هم نیست و فقط در حد رد تکلیف از بنیاده الان بنده بیکارم و جانباز چهل درصد حقوقم چهار و دویسته و دو نیم هم قسط میدم .به نظر شما با ماهی یک و هشتصد اصلا میشه تا ده روز زنده موند؟باید قوانیین اصلاح بشه وقتی میگن خط فقر دوازده ملیون تومنه نباید هیچ حقوقی پایینتر از اون باشه خواه کارگر باشه یا کارمند و مستمری بگیر
ایثارگران جانبازوآزاده همواره درصحنه حضورداشته و نسبت به دین وانقلاب وکشورشان ادای دین مینمایند. کاش بنیادشهید نسبت به اجرای مصوبه سال1388 اعطای درصدجانبازی به آزادگان براساس مدت اسارت اقدام نمایند و این حق الناس را ازگردنشان بردارند.
شرکت درانتخابات فریضه انقلابی ومیهنی و فرمانبرداری ازولایت فقیه است. شرکت درانتخابات نشانه کیفیت بلوغ سیاسی ملت ایران و مشارکت درتعیین سرنوشتشان هست. ایثارگران دفاع مقدس بیشترازهمه آحادمردم نسبت به شرکت درانتخابات متعهدبوده و خواهندبود. درقبال این احساس مسئولیت ایثارگران، دولت ومجلس ونهادهای مربوطه هم بایدوظایف قانونی خودرا درقبال ایثارگران آزاده جانباز ایفانموده و مصوبات را دقیقا اجرانمایند. مصوبه سال1388 موضوع اعطای درصدجانبازی به آزادگان براساس سنوات اسارت،(سال اول اسارت 12 رصد سالهای بعدی هرسال4درصد)تاکنون اجرانگردیده و انتظارمیرود بفوریت این کاربه سرانجام برسد. این حق الناس است که خداونددرقیامت ازآن نمی گذرد.
باسلام خدمت برادر خاکپور من هم باشما موافقم این نماینده مجلس هیچگاه هیچگونه دفاعی ازرزمندگان نمیکنه که گاهی بگوید این رزمنده معسر هم نه حقوق درستی داره و نه دفترچه خدمات درمانی ولی باهمه احوال وظیفه قانونی وشرعی همگان هست که رای بدهیم
سلام بردار بزرگوار مقداری هم درمورد حقوقرزمندگان معسر این قشر ضعیف ایثارگر صحبت بفرمایید

...
این حقوق که گفتی .

دریافتی چند قرن پیش بود.
...
باسلام وعرض ادب جناب حاج آقای نوروزی مردم ما ایثارگرانه 40 سال پای این نظام و دولت ها ایستاده اند و رای دادند هر سال هم تورم بیشتر شد وسفره مستضعفین کوچکتر شده اما این مردم شریف خللی در اراده شان پیش نیامد ایثارگران که جای خود را دارند وبه وظیفه خود واقفند فی الحال شما وامثالم بفرمائید جواب این ایثارگری ها را چگونه دادید ایثارگران برای خود چیزی نمیخواهند دغدغه شان مردم هستندبرای این ملت فهیم شما در مجلس ودولت مردان در دولت چه کردند جز این که سال به سال سفره شان را کوچکتر کردید مگر به فرموده امام (ره) صاحبان اصلی انقلاب کوخ نشینان نبودند چرا حال کاخ نشینان بر سرنوشت آنان چمبره زده اند بفرمائید کی مسئولان به وظایفشان عمل میکنند .
آقای نماینده محترم ما ایثارگران سرباز رمان جنگ وظیفه دینی و شرعی خود میدانیم رای بامردم غیور ایران اسلامی مثل زمان جنگ سینه سپر کنیم شرکت کنیم ولی شما نمابنده ایثارگران در مجلس محترم برای یکبار وضعیت ما سربازان رزمنده که مدت ۲۱ماه در خط مقدم جنگ بودیم آثار مخرب جنگ در بدن ما میباشد.مدارک همرمان بالینی نداریم و ارتش مجروحیتمان تایید کرده با کمیسیون ها احراز سانحه شورای عالی پزشکی و ماده ۱۲۰تایید شده نیروهای مسلح و کلی هزینه برایمان داشته بدون ثمر حتی دفترچه درمانی به ما ندادند.و بنیاد شهید هنوز مارا پذیرش نکرده. شما هم تکلبف خودتان را انجام دهید با دولت.با تشکر
باشه ولی برای من و خانواده من هر چی قول دادی عمل نکردی .بابا چرا شعاری زندگی می کنی

...

اگر کسی گفت حقوق رزمندگان و جانبازان کمتر از ۷ ملیون تومان باشد : دشمن رزمندگان است و دشمن جانبازان است.
هر کس گفت به رزمندگان و جانبازان کمک معیشت پرداخت شود : دشمن رزمندگان و دشمن جانبازان است .

باید بگوید :

به رزمندگان عزیز حقوق پرداخت شود.

به جانبازان عزیز ۵ % و زیر ۲۵ % حقوق پرداخت شود .
که حداقل حقوق ۷ ملیون تومان است .
اگر این را گفت : دوست است.

اگر غیر از من گفت: دشمن بچه های جنگ است .

...
جناب آقای نوروری. شما هم طرح چند سال مانده تسری امتیازات جانبازان بالای 25 درصد را به زیر 25 درصد را اول انجام دهید تا ایثارگران هم قوت قلب بیشتری برای رای دادن بکنید.لطفا دیگر باز هم بالای 10 درصد و زیر 10 درصد نکنید. کف جانبازی همه را 25 درصد قرار دهید و بالاتر را درصد بندی کنید.

...

( کف جانبازی همه را 25 درصد قرار دهید

و بالاتر را درصد بندی کنید.)

گل گفتی

چون دُرّ

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi