شناسه خبر : 30942
شنبه 04 بهمن 1393 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا از ما راضی باشید!

برادر شهیدم حاج علی نصرالهی سلام . ملالی نیست جز داغ دوری تو که امیدوارم دعا کنی لیاقت آن را بیابم به زودی زود دیدار تو نصیبم شود . چهل روز از پرواز مظلومانه تو گذشت . داغ تو برای من سخت بود خیلی ...

لاله -  برادر شهیدم حاج علی نصرالهی سلام . ملالی نیست جز داغ دوری تو که امیدوارم دعا کنی لیاقت آن را بیابم به زودی زود دیدار تو نصیبم شود . چهل روز از پرواز مظلومانه تو گذشت . داغ تو برای من سخت بود خیلی ...

این روزها یک بغض کشنده ای در تن صدای همه ما حس می شود . با هم که حرف می زنیم برای تسلی دل هم به هر زحمت که شده بغض خود را فرو می خوریم و تو می دانی این چه تلاشی سخت است در مقابل چشمی که می خواهد ببارد بیشتر از ابرهای ماه اردیبهشت !

با این حال می دانم تو از ما در مقابل مهاجرت پرستوها از ساحلی که برای آنها آرامشی در خورمقامشان نیاورد ، انتظار واکنشی بیش از اشک و آه داری . چرا که عنوان شهید برای مجاهد فی سبیل ا... مایه تجلیل و بزرگداشت و برای خانواده اش مایه فخر و مباهات و برای مومنان موجب حرکتی قدرشناسانه و احیاکننده فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم واقعی نام شهید است.

حاجی شهیدم ! چنانچه بیاد داشته باشی گفته بودم عده ای در جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های محترمشان در بین نسل سوم و چهارم فعالیتی را شروع کرده اند . کادر اجرایی یک دبیرستان در شهر ... شرایطی فراهم آورده اند که دانش آموزان مدرسه اعم از خانواده ایثارگر و غیر ایثارگرازاحساس واقعی خود به مقام شهید ، جانباز یا اعضای خانواده ایثارگران حاضر در آن مدرسه بگویند . مایلم بدانی اکثر دانش آموزان با اینکه پدرشان جانبازبوده اما بعضی از آنها در هنگام درد دل کردن با شهید به آن اشاره نکرده اند . اینک تعدادی ازاین نامه ها که با هدف زنده نگه داشتن یاد شهید « محمد دادخواه » و احترام به خواهر شهید که دبیر دبیرستان مورد نظر است را خدمت  شما ارائه می کنم . امیدوارم که در فرصت مقتضی کل نامه ها را مورد توجه معنوی خود قرار دهی . اگر تو از این کار راضی باشی بدون تردید دعایی می کنی در حق همه تا این تلاشها زمینه تجلیل و تکریم شان واقعی همه شهدا و ایثارگران از 5% تا 70% را فراهم آورد آن هم در روزگاری که اوج مظلومیت ایثارگران است ...

سلام ما را به همه شهدا برسان و بگو که ما سخت به دعای آنها محتاجیم ...

راهیان دیار آزادی

سرخوش و شادمانه می میرند

شهدا شمع محفل عشقند

کز شرار شبانه می میرند

مرغ عشقند و طالب طوبی

کی به سودای دانه می میرند


 


 

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
گاف جدید از یک نهاد ارزشی!

...

اشتباه نوشتاری کرده اند .

و گرنه همه از خادمان اسلام و ایران هستند .

ولی این اشتباه ها از کجا ناشی می شود ؟!

این اشتباه ها از ظلم و حقوق ندادن و معیشت ندادن به رزمندگان

جانبازان ؛ بالاخص 5 % بروز می کند ؟!

که این ظلم ها دل را می میراند ؟!

که فقیر نگه داشتن دفاع مقدس بالاخی رزمندگان جانبازان 5 % عواقبی

هم دارد ؟!

که بوقتش بروز می کند ؟!

هر چند که راضی نباشیم ولی عواقبی سخت دارد ؟!

رزمندگان جانبازان ؛ بالاخص 5 % ، ناجیان اسلام و ایران هستند :

چرا باید ظلم ببینند و حقوق و معیشت نگیرند و فقیر و تنگدست زندگی

کنند ؟!

و این ظلم خودش را جای دیگر نشان می دهد ؟!

حتی اگر راضی نباشیم .

خدایا عقل به دیگران .

خدایا حقوق و معیشت برای رزمندگان جانبازان ؛ بالاخص 5 % .

آمین
سلام . منظور برادر خاکپور از اشتباه نوشتاری و گاف یک نهاد ارزشی چیه ؟
باسمه تعالی
با سلام و احترام

روحش شاد و یادش زنده.


سلام منظور برادرخاکپور از اشتباه نوشتاری و گاف جدید یک نهاد ارزشی چیه ؟؟؟
لینکشو از فاش نیوز بجوی
من لینک مینک حالیم نمیشه خودت میدونی ؟؟ بگو پا فاش نیوزم نکش وسط ! همش در حال جستن عمق حقیقت هستم ؟
سلام دلاور
جدی گفتم
لینک خبر را فاش نیوز عزیز دارد
اجازه بده به سلیقه خودش این سایت خوب و مفید را اداره کند
موفق باشی
بسم الله ! این دیگه چه جورشه ؟؟ من چکارم که تو کار فاش نیوز و سلیقه اداره کردنش دخالت کنم .یه چیزی منو نگران کرده گفتم توضیح بدی .
تازه اگه فرمایش برادرمون در ردیف حرفهای مگویه پس چرا همینقدرشم نوشتید که برای ما سوال پیش بیاد ؟ این یعنی که می خواستید منه نوعی سوال کنم . ولی مایل نیستم شخصا جوابشو از فاش بپرسم . یه فکر دیگه بکنید برای دانستن من ..

سلام دلاور

همون که گفتم

اطلاع رسانی را به فاش نیوز عزیز بسپار .

حفظ سایت از اوجب واجبات است .

نگران نباش عزیز

اگر جای نگرانی باشد فاش نیوز می داند چه کند .

سلامت باشی
اخوی شما وکیل سایتی که جواب میدی ؟ عزیزم نمی دونی بدون من خودم هم دو دستی سایتو حفظ کردم...یعنی چسبیدم ... که هیچ چیز و هیچ کس نمی تونه منو از سایت جدا کنه !
تو این سایت نهاد و آدم ارزشی زیاد هست . حرف برادرمون به کار و کلام ما نباشه نه به سلیقه سایت کاری داریم نه به اوجب واجبات ..
شما مگه وکیل سایتی که جواب منو میدی .بابا من نگرانم . اما اگه نمی دونی بدون من خودم دودستی سایتو گرفتم و مواظبش هستم . آنقدر که هیچکس و هیچ چیز نمی تونه منو ازش جدا کنه . همین روزاست که کارکنان سایت هم دو دستی اونو به من بدن . می گی نه نگاه کن !
فقط می خوام بدونی تو این سایت نهاد ارزشی زیاد هست . گفتم نکنه برادرمون به حرف و کلام ما گله داره . همین والا نه به سلیقه سایت کارداریم نه به اوجب واجبات .
شاید باید عذرخواهی کنیم اما آخه چطور برای چیز... یعنی اتهام ندانسته بگیم ببخشید ..
خواهشا اگه سایت لطف کرد. مطلبو گذاشت شما جواب نده . ببخشید گفتن چیزی از ما کم نمی کنه چه با دلیل چه بی دلیل . خدا همه رو ببخشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi