شناسه خبر : 30949
دوشنبه 29 دي 1393 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کو فضای معنوی؟!

جناب مجتهد با سلام و ادب! بالاخره متوجه نشدیم که چه بلایی بر سرمان خواهند آورد! جراحات بچه های جبهه و جنگ چنان زیاد است که هر روز مرگ را می بینند و دستورالعمل ها و مصوبات نیز کمک خواهند کرد که چون این مرگ ها مقطعی و قابل برگشت است مرگ دائمی را رقم بزنند.

 خدایا چه شد آن صداقت های جنگ و دوران حضرت امام رضوان الله تعالی؟این چه وضعی است که قدرتمندان از قدرت زر و زور دارند سرمایه ملت را به تاراج می برند و کسی مجازات که نمی شود هیچ، ارتقاء شغلی هم پیدا می کند! فضای معنوی و صداقت ها چرا بی رنگ شده ؟ چرا مدیران ارشد از احوال ایثارگران بی خبرند؟ و یا خودشان را به خواب زده اند؟رو چرا اینکه نام ایثارگران در شعار خدمت مدیران شده یک رانت و در عمل کاری برای این حافظان قرآن و کشور و انقلاب نمی کنند؟

اینستاگرام
آقای بهروز ساقی مسئول محترم سایت فاش نیوز و شاعر توانای دفاع مقدس ، درگذشت شاعر بزرگ مشفق کاشانی را به شما تسلیت عرض می کنیم .
باسلام .حرص مال دنیا عزیزم حرص مقام بالاتر جانم . اون دهه شصت یک رویا برای ماست و برای آنها پله های نردبان منصب بود معنویت فقط تولفظ آقایان است وبس ...... کتف های ما جانبازان پله های نردبان پرش آقایان بود . معنویت هم آچار فرانسه همه درب های پیش رویشان ...وااسفا ..وااسفا .
بنام خدا
این درد مشترک تمام پیشکسوتان مبارزه و جهاد و شهادت است . دیگرانی که تا دیروز ما را برای حضور در دفاع مقدس مسخره می نمودند امروز انقلابی تر از همه امام عکس حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را بر دیوار دفتر خود اراسته و و عکس نظرات ان بزرگان عمل می نمایند اما در کلام بنحوی از مبارزه جنگ و شهادت و نقش خود در این حماسه سخن میرانند که شمایی که از تفکرات گذشته انها مطلعی از اینهمه وقاحت و درویی و دئانت . دچار ...... میشوید .
و مهم اینکه هزاران کلام از سر درد تو به اندازه ریای خالصانه ان مدیر ریا کار ارزش ندارد . اما اقایان فراموش نکنند . خداوند ی که این نظام را در برابر تمام شیاطین حفظ نموده بنظر حقیر هنوز به ابروی دل خون مادر و شهیدان و دردهایست که جامانده ان حماسه الهی را از غفلت دور میدارد و دعای خیر انان در حفظ نظام است که تا امروز ما را حفظ نموده پس بفکر اصلاح اقتصادی و اجتماعی این نظام الهی باشند . برای
نظامی که با نام شیعه علی (ع) .و پیروی از ائمه الطاهرین بیرق مبارزه با بی عدالتی در جهان را برافراشته بسیار بد است که ضریب نفوذ فساد و فقر و ........ تا اینحد بالا باشد

کشوری که از نظر امنیت در منطقه حرف اول را میزند نمی توان مدعی بود که تمام مشلات اقتصادی و اجتماعی ما از امریکا و استکبار جهانیست .
جدا مشکل کجاست ؟
ایگاش نمیگذاشتیم که فرهنگ جهاد و شهادت و حاملان ان در پیچ و خم زندگی گم شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi