شناسه خبر : 40610
شنبه 05 دي 1394 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر پدرشهیدان حسینی

آئین تشییع حاج سید محمد حسینی پدر شهیدان «سید ابوالفضل و سید عباس حسینی» با حضور پرشور خانواده های شاهد و ایثارگر و مردم ولایتمدار شهرستان ری برگزار شد.

مراسم تشییبع پیکر حاج سید محمد حسینی پدر شهیدان «سید ابوالفضل و سید عباس حسینی» باحضور رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان ری برگزار شد .
در این مراسم پیکر یکی از اسوه های صبر و ایثار ری  برروی دستان مردم ولایتمدار ری از میدان شهرری تا صحن حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) تشییع و رهسپار بهشت زهرا (س) شد .
حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم، گفت: والدین شهدا سرمایه های عظیمی هستند که مایه مباهات و افتخار نظام اسلامی هستند که باتربیت فرزندان حماسه آفرین در راه دفاع از میهن و ارزش های اسلام گام برداشتند .
گفتنی است شهید سید عباس حسینی اول تیرماه هزارو سیصدو چهل و پنج در تهران به دنیا آمد وی با اعزام از بسیج به جبهه های حق علیه باطل رفت و با حضور درمنطقه عملیاتی سومار سیزدهم آبان ماه هزارو سیصدو شصت و یک به فیض شهادت نائل آمد .
شهید سید ابوالفضل حسینی شهید دهم تیرماه هزار و سیصدو چهل و یک به دنیا آمد و با اعزام ازبسیج در تاریخ دوازدهم مهرماه هزارو سیصدو شصت و سه به فیض شهادت نائل آمد .

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi