شناسه خبر : 41957
چهارشنبه 07 بهمن 1394 , 08:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک خانواده معمولی

تصویری که پیش رو دارید، حدود سال 1370 شمسی و در مشهد مقدس به ثبت رسیده است. زوج جوانی از اهالی روستای «دامرود» (از توابع «داراب» در حوالی «سبزوار») به زیارت آستانِ «امام هشتم(صلوات الله علیه)» آمده اند و مانند بسیاری از زوارِ آن حضرت، عکسی به یادگار در برابر تصویرِ »حرم رضوی» به ثبت رسانده اند. 
مرد خانواده «حسین دامرودی» نام دارد؛ همسرش، بانو «لطف آبادی» و فرزند 3- 4 ساله ای که به عشقِ «ثامن الحجج(صلوات الله علیه)»، او را «رضا» نام نهاده اند.
«رضا» در 29 تیر ماه 1367 شمسی، یعنی درست 7 روز قبل از پذیرش قطعنامه‌ی 598 از سوی ایران و پایان «دفاع مقدس»،  چشم به خانه ی پدرش گشود. تقدیر چنین بود که این نوزاد، 27 سال بعد، جای در جای پای شهدای آن نبرد 8 ساله بگذارد و رزم جامه‌ی دفاع از «نهضت روح الله» بر تن کرده و در جبهه‌ی دفاع از عمه‌ی «امام هشتم(صلوات الله علیه)» جان خود را در طبق اخلاص قرار دهد. نانِ حلالِ سفره‌ی «حسین و طیبه»، مدالِ «مدافع حرم» شد و بر سینه‌ی «رضا» نشست.
«فرزندِ حسین و طیبه»، بابای «نیایش» و «مدافع حرمِ بانوی مقاومت»، به تاریخ شنبه، 25 مهر 1394 شمسی، در گرما گرم «عملیات محرم» در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود.


روحمان با یادش شاد
هدیه به روحِ بلند پروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

عکس/

عکس/
 
 

 

منبع: مشرق
اینستاگرام
روح این شهید بزرگوار شاد
سلام بر شهیدان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi