شناسه خبر : 42870
چهارشنبه 05 اسفند 1394 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سایت جماران به جانبازان هم رحم نکرد

سایت جماران دراقدامی عجیب وتخریبی به جانبازان هم رحم نکرد!

فاش نیوز -  سایت جماران دراقدامی عجیب وتخریبی به جانبازان هم رحم نکرد!

بنا براین گزارش، سایت جماران دراقدامی عجیب وتخریبی به جانبازان هم رحم نکرد و با درج مطلبی با عنوان "عبور اصولگرایان از اصولگرایان"، با حمله به "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی" وتحریف واقعیات مربوط به تشکیل این تشکل تازه تأسیس، نوشت:

"جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که دوم خرداد امسال نخستین کنگره خود را برگزار کرد از جمله احزاب اقماری نزدیک به جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی است."

این درحالی است که جمعیت جانبازان خود یک حزب دارای مجوز و مستقل است و معلوم نیست این ادعا برچه اساسی بیان شده است. البته اینکه هردو تشکل، از جانبازان و ایثارگران تشکیل شده جای انکار نیست اما هرکدام از این دو حزب شخصیت و هویت خود را دارا هستند.

این سایت همچنین با حمله کینه جویانه به دولت سابق می افزاید:

"بعد از شکست دولت احمدی‌نژاد که عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بود و رسوایی مالی برخی مدیران ارشد آن دولت، جمعیت ایثارگران به ابتکار زاکانی چندین تشکل همسو با اسامی مشابه راه اندازی کردند تا هم قدرت این طیف را در بازی اصولگرایان بالا ببرد و هم مسئولیت حمایت از دولت گذشته را از سر باز کند. مجتبی شاکری، مجتبی رحماندوست، علیرضا زاکانی، حسین مظفر و سیدمهدی هاشمی، اعضای هیئت موسس جمعیت جانبازان هستند."

سایت جماران با وجودی تشکیل جمعیت جانبازان را ابتکار دکتر زاکانی برای از سر باز کردن مسئولیت حمایت از دولت گذشته عنوان می کند که دکتر زاکانی از اولین کسانی بود که بدون تعصب، نسبت به برخی اقدامات انحرافی اطرافیان رئیس دولت گذشته واکنش نشان داد.

از طرفی اینکه تشکیل جمعیت جانبازان ابتکار دکتر زاکانی بیان شده، یک دروغ بزرگ است چرا که همگان می دانند این جمعیت به همت وابتکار جانبازان نخاعی و 70 درصدی همچون جانباز شهید علی شکراللهی، مجتبی شاکری، قدرت الله رحمانی، مجتبی رحماندوست، حسن سماواتی، داود حیدری، بهروز ساقی....وجانبازان دیگر راه اندازی شد و کسانی مثل دکتر زاکانی، سردار کوثری، مهندس سید مهدی هاشمی ودیگران بعد ها برای پیوستن به آن دعوت شدند.

درادامه مطلب منتشر شده از سوی سایت جماران عینا" می آید و قضاوت درباره موارد تخریبی دیگر را به خود شما واگذار می کنیم:

 عبور اصولگرایان از اصولگرایان/تلاش برای حذف جامعتین
هنوز ماجرای حذف لاریجانی هضم نشده بود که اصولگرایان در فکر عبور از جامعتین نیز افتادند.

هنوز ماجرای حذف لاریجانی هضم نشده بود که اصولگرایان در فکر عبور از جامعتین نیز افتادند.

به گزارش جماران به نقل از ایلنا، وقتی فهرست اصولگرایان منتشر شد، کسی تعجب نکرد که بادامچیان و غفوری‌فرد در این فهرست نیستند و حسین ابراهیمی و شهاب‌الدین صدر و بسیاری دیگر نیز نامی در میان لیست اصولگرایان ندارند.

آغاز عبور اصولگرایان از اصولگراها

جریان جدید اصولگرایی که در سال ۸۴ با حذف ناطق نوری متولد شده بود، در این سال‌ها از چهره‌های اصولگرای خود نیز عبور کرده بود و در این مرحله نیز از روی بادامچیان و غفوری‌فرد عبور کرد تا جا برای برخی اصحاب دولت احمدی‌نژاد از جمله معاون اول او باز باشد.

از میان دو معاون اول احمدی‌نژاد؛ البته یکی این بار امکان حضور در انتخابات را نیافت؛ گرچه در مجالس اصولگرای سابق، هم حامی مالی بود و هم ریاست دیوان محاسبات را بر عهده گرفته بود(محمدرضا رحیمی)، اما معاون دیگر او حالا در میان اصولگرایان نوین جا خوش کرده است و با زاکانی و بذرپاش نشست و برخاست می‌کند (پرویز داوودی).

خط قرمز اصولگرایان روی علی لاریجانی

همین چند روز پیش بود که خبرگزاری‌های دوقلوی اصولگرا، علیرغم منع تبلیغات انتخاباتی، فهرست اصولگرایان قم را با آب و تاب منتشر کردند و نام رییس هشت ساله مجلس اصولگرایی را در آن فهرست، قلم قرمز گرفتند.

اصولگرایان از پیش از انتخابات گفته بودند که حداد عادل و زاکانی نویسندگان فهرست انتخاباتی هستند، اما کمتر کسی حدس می‌زد که آنان دستور به حذف یکی دیگر از استوانه‌های اصولگرایی بدهند و از علی لاریجانی نیز عبور کنند. اما این تمام ماجرا نبود. هنوز ماجرای حذف لاریجانی هضم نشده بود که اصولگرایان در فکر عبور از جامعتین نیز افتادند.

آن زمان که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت با آب و تاب فهرست انتخاباتی دادند و نام حسن روحانی را در میان جنتی و یزدی و مصباح و دیگر نامزدهای خود قرار دادند، به نظر می‌رسید که تکلیف اصولگرایان برای انتخابات روشن شده است و به‌سان سه دهه گذشته این دو تشکل بزرگ روحانی‌محور، ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات خبرگان خواهند بود.

چرا اصولگرایان لیست جامعتین را تبلیغ نمی‌کنند؟

با این حال بعد از گذشت ده روز از تبلیغات خبرگان خبری از لیست مورد حمایت جامعتین در تهران دیده نمی‌شود. در عوض در کنار بنرهای بزرگ و زرد اصولگرایان که تمامی شهر را پوشانده است، فهرست دیگری با نام اصولگرایی و با امضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نصب شده است. فهرستی که در آن نه نامی از رئیس‌جمهور است و نه نامی از هاشمی رفسنجانی.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که دوم خرداد امسال نخستین کنگره خود را برگزار کرد از جمله احزاب اقماری نزدیک به جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی است.

بعد از شکست دولت احمدی‌نژاد که عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بود و رسوایی مالی برخی مدیران ارشد آن دولت، جمعیت ایثارگران به ابتکار زاکانی چندین تشکل همسو با اسامی مشابه راه اندازی کردند تا هم قدرت این طیف را در بازی اصولگرایان بالا ببرد و هم مسئولیت حمایت از دولت گذشته را از سر باز کند. مجتبی شاکری، مجتبی رحماندوست، علیرضا زاکانی، حسین مظفر و سیدمهدی هاشمی، اعضای هیئت موسس جمعیت جانبازان هستند.

اگر چه پایداری‌ها و ایثارگران چکش‌های خود را برداشتند تا میخ‌های تابوت اصلاح‌طلبان را سفت کنند، اما به نظر می‌رسد آنچه در تابوت قرار گرفته است، پیکر پیرمردان دیروز جناح راست است. جایی که شنیده می‌شود برخی‌ پیران اصولگرا هر کاری می‌کنند و هر حرفی می‌زنند تا بذرپاش و فروزنده نامشان را در لیست اصولگرایان قرار دهند.
 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
متاسفم برات فاش نیوز که بجای پیگیری حقوق و معیشت غالب ما ایثارگران که صوتمان را هر روز با سیلی سرخ تر میکنیم چندی است که فقط پی سیاست رفته ای . بابا این سیاست پدر و مادر نداره و برای امثال ما هم نون و آب نمیشه مگه تا حالا همین سیاستمندان و سیاست گذاران مملکت کاری جز سنگ انداختن جلوی پای نحیف ما هم انجام داده اند ؟ خدا نگذره از تمام کسانیکه فقط شعار دادند و ارزنی به وعده هایشان عمل نکردند و این شده حال و روز ما .
سياست يعني تدبير امور از ريز گرفته تا درشتش. اولا همه چيز فقط نان وشكم نيست وثانيا همين نان وشكم هم با سياست وتدبير تأمين مي شود اگر همه چيز را رهاكنيم كه به شكم برسيم به شكم هم نمي توانيم برسيم.
اگراز حيثيت ايثارگري دفاع نكنيم ديگر به حساب نمي آئيم كه به كار شكم و مسائل پست تر از آن هم برسيم
فاش نیوزسایت مادردمندان وحامی جانبازان است.بدرود.
سایت فاش نیوز فقط از اصولگرایان حمایت میکند چرا هیچ وقت از اصلاح طلبان سخن نمی گوید برای سایت فاش متاسفم که دیوار را یک رویه کاگل می کند .
هرچند که هر دو حزب مزخرفند و در دولت قبلی دست دزدان رو شد اما دولت فعلی هم مرده پاکی نمی شوید اصولگرایان اگر پاک هستند برای چه انقدر نگران و دلواپسند من توصیه میکنم که نگران نباشند مردم به اندازه کافی با سواد هستند و با تحقیق و تفحص به نمایندگانشان رای میدهند پس نیازی نیست دلواپس باشید و همه را به باد تهمت و افترا ببندند اصولگرایان شما که دست به تهمت زدنتان خوب است نگران نباشید تا هفتم اسفند زمانی نماند مردم دانا و اگاه هوشیارند و میدانند که باید وکیلانی برای خود انتخاب کنند انتظار زیاد دور نیست هفت اسفند روز انتظار و روشن شدن حقیقت به دست مردم ورق خواهد خورد
بحث دولت ها مهم است ولی همین لاریجانی بخاطر دشمنی شخصی با دولت قبل پدر ملت را درآورد. اکثر کسانی که از مفسدان اقتصادی پول گرفته اند همان اصلاح طلبانند..گیلاس 100000 هزار تومانی و امحائ ثمره تولید داخلی و تقویت سرمایه داران که بزرگترین لطمه به مستضعفان است و فساد نفتی و صرافی برادر روحانی و غارت مردم از نوسان ارز و فقیرترشدن مردم و رکود وحشتناک اقتصادی نتیجه نداشتن برنامه است.
دولت قبل اگر کاستی داشت ولی فقرا زندگی بهتری داشتند..و فقط سرمایه داران دشمن عدالت بوده و هستند.
با سلام
مسئولین محترم فاش نیوز
متاسفم که از اسم احمدی نژاد یاد میکنید ای بابا به فکر احقاق حق جانبازان باشید نه تطهیر احمدی نژاد همه می دانند که ایشان به مملکت و به ایثار گران خیانت غیر قابل جبرانی کردند . یک جانباز 25 درصد از تبریز
از ناآگاهی شما متعجب شدم. اگر قیاس را هم بلد باشی خدمات دولت قبل به فقرا و روستائیان و کارمندان و... را با لطمات اینها به مردم و اقتصاد و محرومین مقایسه بفرما
پیاز5000 تومان
گیلاس100000تومان
.....؟؟؟ تومان
بی خانمانی بیشتر محرومین و نداشتن برنامه ای اقتصادی
.......
الهام عزیز عجب قیاسی بلدی؟ قیاس گیلاسی مبارک شما باشد.معلوم که متوجه قضیه نیستی و گرنه شاخص های مقایسه و شاخص های اقتصادی را برایت توضیح می دادم.امان از جهل و تعصب که آدم را کر و کور می کند.
علی آقا
دیوانه همه را به کیش خود پندارد.
جاهل و نادان شخصی است که به دیگران برچسب جهل می زند..
بنده حقیر از شما فکر کنم بیشتر قیاس را بفهمم.
شما فقط کامنت توهین آمیز خودتون و دیگران را مقایسه کن..
بعدا شاخص اقتصادی و .. رو توضیح بده جناب پرررفثثثثورررر!!@؟؟
احسنت غلامرضا
واقعا براتون متاسفم ! به جمعیت جانبازان که یک تشکل رسمی است تهمت و افترا میزندبه جای حمایت و طرفداری افتادید به جان همدیگه و سایت را متهم می کنید شما چرا فکر می کنید این سایت فقط بایستی موافق با یک عده باشد و مابقی کشک اند چرا دوست دارید همه در خواب خرگوشی باشند بنده به شخصه ازفاش نیوز بابت این موضوع متشکر و سپاسگزارم
شما جمعیت که نماینده همه ایثارگران نیستیدطیف خاص واحمدی نژادی هستید؟
شما جانبازان را مثل خودت ساده فرض کرده ای برادر محترم
جانباز بصیر است و دانا و به لطف خدا درست موضع می گیرد.
کمی بیشتر کتب الهی را مطالعه کنیم برادر
درودبرشماجانباز70درصدکه حرفتان همیشه درست وحق بوده..باتشکرازفاش نیوزدلاور
جانباز محترم 50 درصد دستت درد نكند كه حرف درستي گفتيد .
سلام ، با عرض تاسف از فعالیت آزاد مخربین و دشمنان داخلی آرمانها و ارزشهای متعالی انقلاب که حتی از نام جماران و جانبازان در راستای دشمنی با ارزشهای نظام اسلامی و نفوذ در حاکمیت ملی استفاده کردند. ابتدا متذکر میگردد ایثارگران محترم پیروی از گروههای سیاسی چپ و راست و دولتهای زودگذر را انکار کرده و فقط پیروی از خط سیاست نه شرقی نه غربی جاودان و ماندگار امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب را شایسته و بایسته پیروی میدانیم.
با توجه به نظرات فوق الذکر باید عرض کنیم عناوین و شخصیت حقوقی ارزشها بویژه ایثارگران محترم و مظلوم همیشه مورد توجه اغراض سوء باندهای سیاسی منحرف بوده لذا علیرغم خون دلها و ضررهای مادی و معنوی اغراض سیاسی منحرف و تحمل کارشکنی و محرومیت از خدمت رسانی و خودداری از تحصن و تظاهرات همواره با ایثار و حفظ ایمان از حقوق قانونی و آبروی نظام اسلامی دفاع کرده و هرگز نیازمند ورود به دعواهای سیاسی و اموری که موجب شادی دشمنان گردد نشدیم زیرا ایثارگران دارای ارزش متعالی اسلام و انقلاب همراه با رهبر معظم انقلاب از ارکان اصلی نظام اسلامی محسوب گردیده و بالاتر از سایر ارگانها و اجزای نظام اسلامی همواره گوش و چشم و ارادت خالصانه به فرامین رهبر معظم انقلاب داشته و بهیچوجه نیازمند توسل به اغراض سیاسی نبوده و اجازه نداده عامل و نردبان نفوذ گروههای سیاسی منحرف شده یا موجب تنزل شخصیت حقوقی و الهی مجاهدین فی سبیل الله شویم فلذا گروههای سیاسی در آستانه مهمترین انتخابات تاریخ اسلام از هر وسیله ای حتی آبروی ایثارگران و نامزدهای شریف و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب برای جلب نظر و کسب رای و پیروزی استفاده میکنند.
بطور طبیعی هر جبهه سیاسی برای کسب مشروعیت و جایگاه مردمی تلاش میکنند بنوعی اعضای خودشان را به ارکان مورد وثوق مردمی منتسب کرده تا از این راهها احاد مردم را به خود دعوت نموده و پستها و کرسیهای حکومت را تصاحب کنند. البته برخی افراد سودجو و فرصت طلب از اینگونه اقدامات تبلیغی و محرک تعصبات عوام فریب و کور متاثر گردیده به گروههای سیاسی چپ و راست متمایل میشوند.
ایثارگران محترم در طول دوران انقلاب اسلامی صراط مستقیم را گام به گام و حرف به حرف از رهبر معظم انقلاب تبعیت کردند اما همواره مشوق نیروهای مومن و متعهد برای حفظ وحدت و خدمت به میهن اسلامی و مسلمین بودند. ایثارگران از حق قانونی گذشت کردند و هرگز از خط معنویت و بیش از نیازهای اساسی زندگی مطالبه نکردند در حالیکه طرفداری سیاسی و جناحی اغلب با انگیزه مادی و به منظور برخورداری و کسب ثروت و قدرت از طریق گروههای حزبی پیگیری میگردد فلذا در حالیکه ایثارگران و نیروهای متعهد و مومن دارای جمعیت قدرتمند فرهنگی و مشروعیت اجتماعی بعلاوه تاییدات مخصوص الهی میباشند که به این ترتیب گروههای سیاسی منحرف و فاقد جایگاه مردمی برعکس آنچه وانمود میکنند نیازمند استفاده از قدرت فرهنگی و اراده متعالی ملی ایثارگران میباشند بنابراین ادعای مطروحه از سوی هر گروه سیاسی بطور کلی مردود و باطل میباشد که در انتخابات نیز همچون دوره های قبلی نسبت به افراد مورد تایید اسکتبار جهانی و شیطان بزرگ که با گستاخی معرفی شدند اعلام انزجار و تنفر میکنیم و از مسئولان ارشد کشور تقاضا داریم از ملاحظات سیاسی دست بردارند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "معلوم نیست تا چه وقتی باید ضرر فتنه گران را تحمل کنیم". ضمن پشتیبانی و تبعیت از فرمایش حکیمانه که با بزرگواری و نهایت رافت اسلامی بیان گردیده میگوییم تا کی باید متضرر شکست قاطع سیاسی انتخابات 84 باشیم؟!!
بنام خدا
قبل ازهرچیزابتدابایدخدمت دوستان عزیزمکرراعرض کنم که وقتی بنده حقیرمتنی رامینگارم بایداین متن یانوشته یاکامنت کامل باشدکه مخاطب بفهمداین شخص نویسنده کیست وطرفش چه کسی است دومااینکه جمعیت ایثارگران رابه بادتهمت وافتراءگرفتن مصداق عین خیانت است این مهم برای همه فرادجامعه حائزاهمیت است که فردیکه رفته جانش رادرطبق اخلاص قرارداده وایثارنموده وسی سال ازهمه نعمت های دنیوی محروم است وبه تنهائی قادرنیست امورات شخصی خویش راانجام دهداین شخص ازمنی که درخانه ام نشسته بودم وباکشیدن شدن صدای آژیربه زیرزمین خانه ام پناه میبردم دلسوزتروباتاسب تراست سوماوقتی یک سایتی درراستای حفظ ارزشهاب فرهنگ دفاع مقدس باهمه توان درحال فعالیت است ونظرات هرشخصی رابدون ویرایش بایک گرایش کاملاآزارانه ای دراختیارعموم مردم قرارمیدهدوجزحقایق مطلبی رانمی نویسداهانت به این سایت یامدیران ومسئولان این سایت جایزنبوده وکفاره گناه داردلذابه عرض مبارک دوستان عزیزمیرساندکه هرگونه انتقادمستلزم رعایت اصول اخلاقی میباشد.5265
فقط خدا.....
سنگ احمدی نژاد را به سینه نزنید که بدبخت مان نمود
سلام عزازانی که همیشه داد فریاد حقوق مزایا جانبازان داد می زنند با شما هستم مرگ من انکسی که جانباز نیست درد رنج جانباز می داند بعضی از اقایان یادشان رفته برای لبیک به امر رهبری به جبهه رفته بودند الان حرف از حجاب می اید می گویند دلت پاک باشه و در باره سیاست حرف به میان میاد می گویند سایت سیاسی نکنید انتقاد از عملکرد دولت های قبل می کنند نارحت می شوید با مدرک سخنان اقای هاشمی را می شنوید که می خواهد مثل فتنه 88 بین مردم دعوا راه بیندازند باز گوش هایتان را بستید خود تان را به خواب زدید خاطرات دروغی اقای هاشمی و دار دسته هایش می دانید دروغ می گوید دانسته دفاع می کنید عزیزانم اگر برای حقوق تان کاری کرده بودند این دولت و دولت خاتمی هاشمی کاری می کرد باز احمدی نژاد به جانبازان 70% به بلا دو تا ماشین رایگان داد من 65% نگوید من هم گرفتم دفاع می کنم من حتی از بنیاد حقوق هم نمی گیرم شما را به خدا چه مرگ مان شده دشمن برای ما نماینده تعین می کنه ما هم قبول می کنیم در روز های قدیم انگلیس روباه پیر ایران می شناختند ما را با رو باه چه دو ستی این جانبازان عزیز اگر نماینده بشند رای برای شان بدهیم ان وقت می توانیم از اینها پیگیر حق حقوق خود مان جانبازان پیگیری کنیم الان انها که شیخ کلید ساز رای دادند برند از شیخ حق حقوق بخواهند این جانبازان خود را فدای ما می کنند مثل این ما جرا می مانه پلیس دو جانباز نگه می داره جریمه بنویسه می بینه یکی دو پا نداره ماشین می رونه احترام می کنه میره ماشین دومی می گوید من جانبازم قطع نخاع می گوید شما دو تا پا دارید اون یکی دو پا را هم نداره برو شکر کن جریمه را می نویسه شما اقای ساقی فطع نخاع را که این سایت با دوستان جانبازش بازور حرف های شما را پخش می کند چرا نارحت می کنید بیاید یاد شب های جبهه را به یاد اوریم و دوستان درد مند را به مجلس بفرستیم ان وقت انتظار داشته باشیم برای جانبازان خانواده شهدا ایثار گران کاری خواهند کرد ولی تا اقا زاده ها مرفحین برند مجلس درد من تو را نمی فهمند هر چقدر هم داد فریاد بزنیم قشر مرفهین اقا زاده ها بیت ال مال می خورند به ریش ما جانبازان خانواده شهدا هم می خندند
احسن بر برادرم سید مرتضی
تفکر این پرزیدنت حسن سرمایه داری است مثل هاشمی و دارو دسته اش
در این تفکر ایثارگر و مردم محروم له و لورده می شوند..یعنی همه چیز فقط برای سکولارها..لیبرالها..و عاشقان نظم نوین جهانی به سبک آمریکا..
و...
اقا سعید برو فعلا کنار منصور نظری بنشین و شعری را که سروده معنی کنید بعد وارد کامنت دیگه شو چرا دلواپسی اقا جان نگران نباش همه چی درست میشه .
و دیگر کاربر محترم که گفته پیاز 5000 هزار تومان و گیلاس 100000هزار تومات خیلی درست و منطقی است خدایی بی رحمی است اما در پی ان در امده ای که چه دستی توی کار تا مردم را نگران کنند خداوند برای همه ما بسازد و رحمی کند که اگر مجلس دست همین نمایندگان دوره نهم بیافتد چه خواهد شد .
در ضمن میوه و گوجه فرنگی سر کوچه رئیس جمهور قبلی خیلی ارزونتره از انجا خرید کنید زمانی در دولت قبلی گوجه فرنگی به 2000هزار تومان رسید اقای احمدی نژاد فرمودند سرکوچه ما گوجه فرنگی کیلویی 400تومان است .
جناب اقا سید مرتضی شما کل کشور را در جانبازی 70در صد به بالا دیده اید که دولت احمدی نژاد دو عدد ماشین داده است البته این سخن شماست و تائیدی در ان نیست که شما نام و ایثار برادران70درصد به بالای جانبازان را با دو عدد اتومبیل معامله میکنید اگر هم داده باشند هنری نکرده اند چه دولت قبلی و چه دولت فعلی همه این اقایان باید خدماتی به مردم جامعه داشته باشند .
شما فقط دو عدد اتو مبیل را می بینی اما فقری که از دولت قبلی و حتی دولت فعلی که اتش عقبه دولت قبل است را نمی بینید ایا یادتان رفته فروش کلیه جلوی بیمارستانها رواج پیدا کرده بود و الان هم هست و ادامه دارد اقای سید مرتضی عزیز من الان دفاع از هیچ گروهی نمی کنم فقط می گویم باید نماینده ای بیاید که درد جامعه را حس کند و برای تمام جامعه قدم بردارد تا مشکلات اقتصادی حل شود .
نمایندگان باید تمام هم و غمشان رفع معضلات جامعه . فساد مالی . اجتماعی . کودکان بی سرپرست .بخصوص زنان سرپرست خانواده چون زنان معماران اینده هر جامعه ای هستند پس باید کوشش زیادی در این امر شود .
ما مردم نماینده ای میخواهیم که برای رفع این مشکلات درصدد بر اید نه وارد مجلس شوند و برای اهداف شخصی خودشان با هم درگیر باشند نمایندگان همه با هم باید دست در دست هم بدهند تا کشوری اباد و پایدار داشته باشیم .
ما نماینده ای میخواهیم که دیگر شاهد این نباشیم بغل دیوار بنویسند کلیه فروشی با شماره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تماس بگیرید .
این چهره زشتی دارد که شبکه های اروپایی بی بی سی یا امریکا و یا من و تو وووووو بخاطر نیت شومی که در سر دارند علیه نظام بذر پاشی کنند این یعنی ننگیت این یعنی پاک کردن 8سال رشادت های ایثارگران . این یعنی پایمال کردن خون شهیدان .
دوستان مراقب نوشتارتان باشید و در این موقع حساس دیوار را یک طرفه کاگل نکنید در مجموع ما نماینده ای میخواهیم که به ارمانهای شهیدان معزز . جانبازان و غیرت ایرانی احترام بگذارند و این انتظار زیادی نیست نمایندگان از هر گروه یا حزبی که هستید فقط خدا را در نظر بگیرید تا رستگار شوید .
فاش نیوز تشکر
سلام . جالبه، سایت جماران چه لطمه ای از جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت جانبازان انقلاب اسلمی خورده که اینطور برآشفته شده؟ اگر تشکلهای ارزشی ایثارگران را بخاطرمواضع اصولی و ولایتمداریشان برنمی تابید، خب، برنتابید ، شاید از اصل با اصول و باورهای آنان مخالفید، این به اصول خودتان مربوط است،اما دلیل و منطق ارائه کنید برای اشتباه بودن انتخابهای ایثارگران، اصلا شما رابطه تان با جامعه ایثارگری چقدراست؟ چقدرآنان را و راهشان را باوردارید؟آیا تشکلهای ایثارگری باید با سمت و سوی شما همگام باشند؟ اصلا شما که هستید؟ جناب"سایت جماران" ،خیلی میل داریم مواضع شما را درقبال اصلاح طلبان بدانیم، اشکالی که ندارد؟ خب، منتظریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi