شناسه خبر : 50510
سه شنبه 25 آبان 1395 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رژه غافلگیر کننده حزب الله

رژه نظامی باشکوه جنبش حزب‌الله لبنان در منطقه «القصیر» سوریه که برای اولین بار از زمان تشکیل و آغاز فعالیت این جنبش برگزار شد غرب و صهیونیست‌ها را متحیر و غافلگیر کرد.

این رژه روز یکشنبه به مناسبت روز شهید برگزار شد و طی آن صدها رزمنده حزب‌الله با پوشش نظامی یک دست وتجهیزات نظامی پیشرفته از مقابل جایگاه اصلی رژه رفتند.
به گزارش پایگاه خبری «النجم الثاقب» «سید هاشم صفی‌الدین»، رئیس‌شورای اجرایی جنبش حزب‌الله به نمایندگی از «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل این جنبش و فرمانده کل مقاومت حزب‌الله از نیروها سان دید و سخنانی در خصوص تحولات سیاسی و نظامی منطقه از جمله سوریه ایراد کرد.
این رژه نظامی که در نوع خود استثنائی و منحصر به فرد به حساب می‌آید اولین رژه حزب‌الله در سوریه به شمار می‌آید و منطقه «القصیر»، واقع در ریف جنوبی حمص به این جهت که در دو بعد نظامی و امنیتی منطقه‌ای سمبلیک برای حزب‌الله به شمار می‌آید، جهت برگزاری این مراسم انتخاب شد. نیروهای مسلح و ارتش سوریه با کمک و همراهی رزمندگان حزب‌الله بود که موفق شدند، در سال 2013 میلادی القصیر را از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری آزاد کنند.
علاوه بر نیروهای پیاده نظام، مقاومت حزب‌الله بخشی از مهمات و تسلیحات نظامی سنگین خود را از جمله توپ‌های میدانی و خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین و خمپاره‌اندازهای سنگین را نیز در این مراسم به نمایش گذاشت. در این رزمایش حزب‌الله ده‌ها فروند‌تانک اسرائیلی را هم که طی جنگ‌های گذشته سالم به غنیمت گرفته است به نمایش گذاشت.
.عملیات آزاد سازی قلمون عملیات النبک، عملیات یبرود و بسیاری از عملیات‌های موفق ارتش سوریه با همکاری و هماهنگی مقاومت حزب‌الله صورت گرفته است این در حالی است که سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید نموده که تا تکفیری‌ها را از سوریه بیرون نکنند حزب‌الله در سوریه باقی خواهد ماند.
 در همین رابطه روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست نیز در گزارشی پیرامون توان نیروی مقاومت حزب‌الله نوشته بود «حزب‌الله یک قدرت نظامی با هزاران نیرویی است که با نبرد در میدان جنگ سوریه منسجم‌تر شده و مجهزترین تسلیحات هوشمند چون نسل چهارم موشک‌های هدایت شونده ضد‌تانک کورنت را در اختیار دارد. به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت حزب‌الله دیگر یک جنبش نیست بلکه یک ارتش قدرتمند و پیشرفته است.
اینستاگرام
به سلامتی وسرافرازی حزب الله
خداقوت سید حسن جان
درور بر تو اولاد پاک رسول الله(ص)
دردل تک تک ما جای دارید
اگر رهبرم اجازه دهد بی درنگ سربازتو می شویم
درودوسلام به تمامی نیروهای حزب الله وهزاران درودوسلام به سیدحسن نصرالله که همچوکوه درمقابل صهیونستهاایستاده /این رژه نظامی که در نوع خود استثنائی و منحصر به فرد به حساب می‌آید اولین رژه حزب‌الله در سوریه به شمار می‌آید//پاینده باشید ایشالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi