شناسه خبر : 82983
چهارشنبه 05 خرداد 1400 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران در سال آینده خبر داد.

 

کنگره بزرگداشت ۳۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود عبدالله مرتضوی صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان کرد: همراهی و همدلی مسئولان شهرستان قرچک با خانواده‌های معظم شهدا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین شورا‌های فرهنگی در سطح کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها می‌باشد که اتخاذ تصمیمات راهبردی و اجرای مصوبات این شورا، هم‌اندیشی و همت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها را می‌طلبد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: با سرعت گرفتن اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تفاهم‌نامه‌هایی با شش وزارتخانه برای ایجاد اشتغال و تأمین مسکن و ... منعقد شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ۲۳۰ هزار شهید در کل کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده هستند و ۹۳ هزار وصیت‌نامه از شهدای والامقام در دسترس است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۳۲ هزار شهید متعلق به استان تهران جزو افتخارات و برکات این استان است که برای بزرگداشت مقام این شهیدان، برای اولین بار کنگره بزرگ شهدای استان تهران در سال آینده برگزار می‌شود و نشست تبیین برنامه‌های این کنگره نیز تشکیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها می‌توانند برای این کنگره در قالب اقدامات خلاقانه فرهنگی نسبت به معرفی بهتر شهدای شهرستان بخصوص شهدای شاخص منطقه اقدام کنند.

وی یادآور شد: پیگیری‌های لازم برای ساخت مجتمع توانبخشی و ورزشی و اجرای طرح ملی مسکن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از اقدامات خوب قرچک با حمایت‌های فرماندار شهرستان است که جای تقدیر دارد.

مرتضوی عنوان کرد: همچنین اعطای بخشی از نمره ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بنیاد شهید و ایثارگران، علاوه بر اینکه خشنودی شهدای گرانقدر و خانواده‌های معظم این عزیزان را در پی خواهد داشت، منجر به همدلی و تعامل بیشتر بین مسئولان با خادمان شهدا خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi