شناسه خبر : 94596
یکشنبه 08 آبان 1401 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دل یک جانباز با مردم

از جان خود گذشتن، زخم زبان شنیدن!

مهر - به خدا قسم ندیدم هیچ ایثارگر واقعه‌ای را که با جان و دل و فقط برای حفظ ارزش‌ها و دفاع از ناموس و وطن، از روی وظیفه و غیرت در تمام طول جنگ خدمت کرده، ادعایی یا خواسته‌ای داشته باشد.

اما از بس که توهین شنیده‌اند که دارید با بیت المال زندگی می‌کنید، دچار درد و رنج هم شدند. خیلی دردآور است که به این عزیزان بگویند به ما چه که رفتید و می‌خواستید نروید، یا اگر رفتید، خب دارید استفاده‌اش را می‌برید.

من خانواده‌هایی را می‌بینم که اصلا رویشان نمی‌شود بگویند ما ایثارگر و جانباز هستیم؛ چون تحمل توهین را ندارند. کاش یکی به همین جوان‌ها بگوید این عزیزان هم زمانی مثل شما پر از آرزو و نشاط و جوانی بودند. به خاطر حضور همین جوان های ٤٠ سال پیش است که الان کشور حفظ شده است. 

نمی‌گویم مشکلات وجود ندارد ولی دفاع از وطن یک وظیفه است، دل این دردمندان و زندگی پر از خاطرات تلخشان را آزار ندهید و به تمسخر نگیرید. با وضعیت مشکلات اقتصادی که اکثرا در تمام دنیا شاهدش هستیم و بخصوص ایران را که تحریم کرده‌اند برای این عزیزان چاره‌ای نگذاشته است که مجبور باشند از این امکانات استفاده کنند.

 همان آمریکایی که خودش را دلسوز مردم ایران می‌داند و در سازمان ملل سنگ به سینه می‌زند یعنی آنقدر ناآگاه است که تاوان این تحریم را همین مردم که ادعای حمایت از آن‌ها را دارید، دارند پرداخت می‌کنند.

هیچ زنی با شخصیت و با هویت در هیچ کجای دنیا حاضر نیست با لباس مبتذل و دور از شان مقامش وارد جامعه شود. ما کسانی رو داریم می‌بینیم که حتی مذهبی هم نیستند اما از پوشش نامناسب راضی نیستند.

اونوقت تمام دنیا از دخترهای نادان و بی‌فکر ما که لخت شدند. در کشورهایی که حتی اونجا هم برهنگی جرم است دارند از این نوع برهنگی حمایت می‌کنند. اما از مشکلات اقتصادی که برای مردم ایران فراهم کردند حرفی نمی‌زنند که چه بلایی سر مردم دارند می‌آورند.

بخصوص عزیزان ایثارگر و جانباز که هم عمری از آن‌ها گذشته و هم شرایط سخت اقتصادی امان همه را حتی آن دسته که وضعیت خوبی داشتند را بریده است، فقط با حفظ آبرو و سیلی صورتشان را سرخ نگه داشتند، از ترس بی‌احترامی‌های بیش از حد جرأت ندارند دنبال حقشان هم بروند.

کاش هم مسئولین و هم مردم عزیز کمی بیشتر هوای این عزیزان را بابت حرمت سن و سالشان نگهدارند و درک کنند که دیگر توان ندارند و خسته شدند، هم جسمی و هم روحی و به کوچکترین مسئله واکنش نشان می‌دهند.

نه به خاطر سوءاستفاده از ایثارگری‌هاشان، بلکه از سر خشم و درد، ناتوانی جسمی و روحی، قضاوت های غیرعادلانه جانشان به لبشان رسیده است.

خدا شاهد است که هیچ ایثارگر و خانواده شهید و جانبازی که پایبند به اصول اخلاقی و کرامت انسانی می‌باشند ادعای مالکیت وطن را ندارد و تنها خواسته‌ی واقعیشان فقط کمی حرمت نگه داشتن سن و سال آنها می‌باشد.

این عزیزان خیلی سال است که با دردهایی که فقط خودشان می‌دانند، کنار می‌آیند لطفا با کنایه‌ها و بی‌احترامی و توهین نگذارید که دل شکسته از مردم سرزمین خودشان از دنیا بروند.

ما خیلی خسته هستیم و پر از درد و بغض، لطفا قضاوت کردن برای دوزار پول را کنار بگذارید. ان‌شالله در دنیا هیچ زمانی جنگ نباشد تا که شخصی مجبور به دفاع از وطن و ناموس خود به جنگ برود و از جانش بگذرد که بعد اینگونه بخواهد از مردم زخم زبان بشنود.

در پناه خداوند باشید.

اینستاگرام
درود و سپاس بیکران به محضر مهرخلاصه کنم جان کلام رابه زیبایی فرمودی ولی چه کنیم ازدست بعضی از به اصطلاح مسئلولین که روی معاویه را سفید کرده اند هستندوبعضی ازمردمی که روی اهل کوفه روسفید کرده اند
سلام ، پس از گذشت بیشتر از یکسال از تشکیل دولت اصیل انقلابی و تغییر استانداران و معاونین متاسفانه تغییرات بعمل آمده در سطوح مدیریت میانی همان انتخابهای اشتباه است که افرادی با ظاهر انقلابی و مومن متصدی پستهای مدیریت میانی شدند که پشت پرده آن کار دیگر میکنند.
یکی از مشکلات بزرگ کشور حضور افراد نالایق و گاهی ضد انقلاب در پست های حساس است که با ظاهر فریبی توانستند خود را جزو نیروهای متعهد و انقلابی جا بزنند و ناگهان از کانادا و اسراییل سر درآورند در حالیکه انها نهایت کعبه آمالشان، زندگی در نیویورک و همراهی با اعضای خانواده یا فامیل نزدیک است که سال هاست در آمریکا یا اروپا پناهنده یا ساکن شدند. بدتر از تصدی پست های حساس توسط ظاهر فریب ها در دولت انقلابی موانعی است که اینگونه افراد در راه خدمتگذاری شایسته نیروهای انقلابی واقعی ایجاد می کنند.
افسوس و هزاران افسوس چنانچه مسئولان ارشد یک نگاه مختصر یا پرس و جویی اندک بین پرسنل داشتند به راحتی می توانستند نیروهای انقلابی شایسته و متعهد را از لابلای کارشکنی ها و ظلم هایی که سال ها به آنها روا داشتند شناسنایی کنند لیکن معلوم نیست معیارهای انتخاب مدیران شایسته چگونه است که افراد ظاهر فریب و بعضا دارای تفکر منحوس غربی به راحتی می توانند پست های حساس را اشغال کنند که علاوه بر تفکر منحوس غربی، فاقد سواد و تخصص لازم هستند که مانع از فعالیت صادقانه کارشناسان متعهد و انقلابی نیز می گردند.
ایکاش به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه شود یا روشی مطمئن و مشخص وجود داشت تا مسئولان ارشد بتوانند مدیران را با شایستگی و تعهد و تفکر انقلابی واقعی شناسایی و در پست های حساس منصوب نمایند زیرا تصدی اینگونه افراد ظاهر فریب در پست های حساس موجب رکود و گاهی تخریب شخصیت نظام اسلامی می باشند فلذا امیدواریم یکبار برای همیشه راهکاری مطمئن و قاطع برای بکار گیری نیروهای انقلابی و دلسوز واقعی در برنامه ریزی نظام اسلامی طراحی و اجرا شود. از سوی دیگر می توان طبق فرامین رهبر معظم انقلاب، قوانین را طوری تنقیح یا اصلاح کرد که بطور مطلق قانون اجرا شود و از امکان هرگونه اعمال سلیقه توسط مدیران جلوگیری گردد.
با نگاهی گذرا به انتصابات اخیر و تغییر مدیران میانی می توان پیش بینی کرد که دولت انقلابی حداقل به نیمی از برنامه ریزی ها و سیاست های از پیش تعیین شده برسد.
شایان ذکر است افراد فاقد شایستگی و تعهد از قبل طوری برنامه ریزی کردند تا نیروهای انقلابی و متعهد و شایسته را بدنام و گاهی دارای پرونده حراستی کنند تا نظام اسلامی هرگز نتواند از نیروهای انقلابی خودش بهره مند گردد.
خود دولت ومجلس و قوه قضائیه سه قوه اصلی ترین و با کینه ترین دشمن ایثارگران هستند مجلس با دادار دودور مصوب میکنه که حداقل حقوق بعلاوه 1/6 به رزمندگان و جانبازان ایثارگر پرداخت شود بعد میاد 4500میکنه به بهانه کم بودجه اگر بودجه نیست باید برای همه نباشد واگر هست باز هم باید برای همه باشداصلا کی به اینها اجازه داده اسم معسر به این افتخار افرینان بزارد حضرت امام خمینی (ره) با اون عظمت و رهبریش و عالمیش این عزیزان را شیران روز و زاهدان شب نامید یا بار دیگر فرمودند اینان ره صد ساله عرفا را یک شبه پیمودند
مرگ به نیرنگ منافقان و نفوذیها
با سلام و احترام
به نظر من که ما فرزندان شهید در این دوره به دنیا آمده ایم که سپر بلا باشیم برای نجات عده‌ای انسان به ظاهر خوب در پشت سر انسانهای خوب که فقط حواس همه به ما باشد. ما بر حسب توانای های خوب یا بدمان همه محکوم هستیم به استفاه کردن از سهمیه و لطف بنیاد شهید .هر چه را که بدست می آوریم و یا به آن می‌رسیم از دید دیگران که در ظاهربا نیش و کنایهرگویند حقشان است اما در باطن.....من اگر از اول حق انتخاب داشته باشم که گویند دوست داری فرزند شهید باشی با قصر مجلل یا فرزند گدا گویم فرزند گدا صد البته .که خواهم توانست بعدا از هر راهی به قصر مجلل برسم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi